me mentiin viime yönä jätkäni kaa ekaa kertaa sänkyyn(se ei oo neitsyt,(kai,)mut mä oon).. ku se tuli sisään ni sattu jonkin verran ja n.5min päästä pyysin sitä lopettaa ku homma ei tuntunu mukavalta... miten en voinu nauttii siitä vaik rakastanki sitä? meen niille viikon päästä uudestaan ja sillon ois tarkotus kokeilla taas mut miten voin välttää sitä ettei se sattuis niin paljoo ja voisin nauttii siitä? se kyl ymmärs tilanteen täysin... haluun vaan nauttii siitä enkä kärsii kivuista (vaik ei se kauheesti sattunukaan...) oon todella kiitollinen kaikille jotka osais neuvoa!
eka kerta
7
1504
Vastaukset
- lipstig
yleensä kaikilla sattuu eka kerta kun immenkalvo puhkeaa ja nainen jännittää... joten seuraavalla kerralla kuunnelkaa jotain rentouttavaa musiikkia ennen kuin ryhdytte hommiin... poika voisi vaikka suukotella sinua hellästi ja edetkää rauhassa... tehkää hetkestä ihana...
- A II
Esileikit on tosi tärkeitä. Kaikenlainen hierominen ja pussailu on varsinkin kokemattomille jo pelkästään tosi kiihottavia. Sitten tietenkin molemminpuolinen suuseksi ennen yhdyntää... ;)
- yöks
Suuseksiä ei välttämättä tarvita! Monet ei harrasta sitä koskaan koko elämänsä aikana ja ovat silti täysin tyytyväisiä seksielämäänsä!
- A II
yöks kirjoitti:
Suuseksiä ei välttämättä tarvita! Monet ei harrasta sitä koskaan koko elämänsä aikana ja ovat silti täysin tyytyväisiä seksielämäänsä!
Siis näytäppä kohta jossa lukee että suuseksi on VÄLTTÄMÄTÖNTÄ!? Ehdotin paria vinkkiä ja kyllä suuseksi kuuluu osana esileikkejä lähes jokaiselle pariskunnalle...
- just me
yöks kirjoitti:
sit kannattaa leikkii sormil koska kuiviltee koskee perkeleesti
- Mee
Sillä voit venytellä paikat sopivaksi (ei tietenkään liian löysäksi). Jos ei ole rahaa dildoon, ni käytä vaikka kynttilää tai kurkkua tai jotain sellaista, käytä mielikuvitusta!
- Mei Mei
pitää olla kostea! :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3336297Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483776- 81933
- 52860
- 41800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67769
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130743- 49738
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14661