...

hiljainen

Kaikki aina valittavat, että hiljaiset ja sellaiset jotka eivät halua olla yhteistyössä muitten kanssa, esittävät vanhempaa ja kaikkea...

Itse olen menettänyt kaiken halun jutella ihmisten kanssa kiusauksen takia...
Opettajatkin valittaa kun ei ole aktiivinen.
Eikö ne tajua, että lapsia kiusataan todella paljon??
Ja jotkut saattavat olla luonteeltaan hiljaisia jne...
Ärsyttää!!!

3

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nöh...

ei niitä opeja kiinnosta eikä tuu koskaan kiinnostamaan... tiedoks vaan

• minä

kiusatulta menee halu puhua uusien ihmisten kanssa, kun ei enää välttämättä uskalla..pelkää saavansa haukut.. mulla näin.. alan jo päästä yli.. vahva asenne elämään

• Anonyymi

Muistuu mieleen 4 luokalla, kun kaksi luokkaa A&B yhdistyivät. Me A-luokkalaiset emme olleet erityisen hyviä kavereita B-luokan kanssa. Alku tuntui menevän hyvin (kiitos taitavan ja oikeudenmukaisen opettajan) mutta tämä opettaja joutui lähtemään ja hänen tilalleen laitettiin oikea korppikotka.
        Heti tuli luokkaan huono ilmapiiri. Syrjiminen ja kiusaaminen aloitettiin... Ja minä olin uhrina. Kaikkein pahinta oli se, että opettaja (ihminen johon olin aina luottanut ja luulin luottavani vastakin) oli niistä ns. kiusaajista pahin! Lisäksi hän nöyryytti minua aina kailottamalla suureen ääneen koko luokalle, etten ollut tehnyt läksyjä sun muita tehtäviä!

Musertava kokemus vielä niin pienelle pojalle sellaiselta henkilöltä jonka olisi pitäny olla tukena ja turvana.
        Vaikka olen toipunut tästä erinomaisesti en siltikään enää luota kehenkään muuhun kuin itseeni...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      287
      5913
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      43
      3465
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      146
      2690
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      224
      2131
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      90
      1672
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1077
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      991
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      134
      895
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      9
      885
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      834
    Aihe