Okei, onks kukaan muu kyllästynyt noihin pikkulikkojen c.ronaldo-juttuihin? ja miks sen seksuaalisuuttakin pitää myllätä? Antakaa sen olla sellanen kun se on ja sillä siisti.
Ei se nyt sentään mikään adonis ole..
C.Ronaldo
5
251
Vastaukset
- virpi
Mut kun se on ihana, hih, hih, en uskalla kirjoittaa enempää.
- Zip
En voi sietää koko Cristian Ronaldoa enkä myöskään Nuno Gomesia. Ensiksimainittu on niin säälittävän olonen taukki ja viimkesimainittu on niin hiton naismainen -> tyttömäinen.
- Minä täältä
Ensinnäkin, kun näin tän nuorukaisen EM-futikses, mä en kattonu sen ulkonäköö yhtään.. Sanoin vaan siskolle, että onpas hyvä pelaaja, en tod. ensin kattonu ulkonäköö. Mä oon nyt vaan sen fani, ihan samanlaisesti kun jotkut on D. Beckhamin faneja, kai ihmiset saa olla mitä haluaa! Ja v**** mitä se sulle kuuluu, se voi mun silmissä olla adonis, mä en voi sille mitään. Sua voi ärsyttää, että moni on Cristianon fani, mutta arvaapas kuinka paljon mua ärsyttää kun kamut jauhaa vaan jostain D.Beckhamista tai sellasista?!?!!!!! Ja mähän annan sen olla sellanen ku se on, mä en tod. aio muuttaa sitä mitenkään, enkä ajattele mitenkään Cristianoo seksuaalisesti.. Arvostan erityisesti sen pelitaitoa ja onhan se ihan kivan näkönenkin....
- esperanza
Taisit nyt ymmärtää väärin. Mielestäni C.Ronaldo on ihan hyvä pelaaja ja huippupelaaja hänestä vielä tulee kunhan jaksaa harjoitella samaan malliin. En vain voi käsittää, että toiset täällä kauhistelevat:"onko c.ronaldo homo vai ei!!!". Onko sillä loppujenlopuksi väliä? Antakaa olla homo, sehän on sen oma valinta.
Ja onneksi en pidä Beckhamia minään.
- RoNaLDo 4evörrr...!<3 :D
Pikkulikkojen!?!? tota noin...itse en luokittele enää itseani niin kamalan pikkuiseksi tytöksi että.. oon jo meinaan 16 ja jumaloin ronaldoa maasta taivaaseen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3136126Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483616Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1472799"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2252167Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1001728- 671192
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811045Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni144958Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10928Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11884