...rivitalo. Putkiremontti pari vuotta sitten. Asunto itse erittäin siististi pidetty ja hyvä, ei päällisin puolin mitään moitittavaa. Ja siis 1974 rakennettu. Kuntotarkastusta ei ole tietääkseni tehty. Pesu ym. tilat uudelleen ( ammattilainen ) tehty putkirempan yhteydessä.
Eli kertokaas' nyt viisaammat, mikä se on yleensä mikä noissa 70-luvun taloissa mättää ja harkitsisitteko itse rahojenne laittamista moiseen kohteeseen?
Tämä kyseinen kohde isomman kaupungin tuntumassa, naapurikunnassa, neliöhintapyyntö 1370 €. Ajattelin tarjota 1230 € / m2, jos tarjoan!
70-luvulla rakennettu...ostanko?
Jekku
3
511
Vastaukset
- pois
Tuo vaikuttaa ihan hyvältä kohteelta. Ei niissä 70-luvun taloissa ole mitään sellaista yleistä vikaa, mikä estäisi niissä asumisen. Jos asunto on rakenteiltaan kunnossa ja kun putkiremonttikin on tehty, hankinta on ihan järkevä.
- älä osta
kato karibialla viettää niilläkin rahoilla paljo n lokosampaa elämää ilman "70-luvun putkihuolia"
Get a Life!
Meinaatsä jäädä miettiin niitä viemäreitä suomeen?- Jekku
Taidat olla kyttäämässä samaa kohdetta ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!631982Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka711335La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt131029- 101966
- 91885
- 99726
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko48622- 38554
- 56517
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus244493