Mutta oletteko herjaavista lauseista huolimatta tulleet ajatelleeksi että poliisitkin ovat ihmisiä??!!? Ihan niin kuin lääkäritkin jotka kuuluvat tähän piiriin jonne annetaan liiaksikin palautetta siitä etteivät ole ennustajia/kaikkitietäviä...Se että on ihminen ei ole mitään vikaa?!! Se että tarkkailee poliisien tekemisiä--on sulla liian pienet ympyrät joten hanki hyvä ihminen elämä!!!Poliisit tekee työtäsä ja ilman niitä tämä paikka ois kusessa..
Poliisit tekevät mielestäni todella kunnianarvoista työtä ja mikä se piristääkään näkyä nähdä kommeita miehiä virkaasuissa...=)
ANTEEKS HEI...
2
404
Vastaukset
- anteeksi
.., mutta oletko unohtanut ottaa lääkkeesi ?
- mieltä
Joka ammatissa on hyviä ammattilaisia ja myös huonompia. Ei ole sattunut eteen täydellistä pankkia, verovirastoa tai tehdastyöläistä, ei siivoojaa tai ekonomistia. On se kumma, että elämän varrella on sattunut vain yksi tapaus, jolloin karvat nousivat pystyyn poliisin kanssa, sekin surkuhupaisa juttu, mutta kerron kuitenkin. Ulkomaalaiset olivat jääneet lukkojen taa erääseen liikehuoneistoon, soittivat poliisille, poliisi minulle, ilmoitin, että minulla ei ole avainta ko. liikkeeseen. Ovikello soi ja poliisi seisoi siellä, kerroin, että en voi auttaa, mutta toinen tuli alarapulle ja kysyi: onko isäntä kotona. Silloin päre paloi, kysyin, mitä tässä nyt vielä kolmatta miestä tarvitaan, kun kaksikaan ei saa asiaa ratkaistuksi. Sanoin, että nyt lähdetään paikalle ja otin auton, jossa tiesin olevan työkalupakin ja päätin, että hajotan ikkunan. Kun tulimme paikalle, omistajat olivat juuri tulleet ja sanoivat, että kaksi miestä lähti juosten mittaamaan asfalttia. Ainoa kokemus poliisista jolloin hermostuin. Muuten olen saanut apua, asiallista palvelua, kaikkea sitä, mitä odotan poliisivoimilta veronmaksajana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485672Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1332549"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641007
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781- 39728