Liian kuuma mutsi??

ei mene jakeluun

mä oon 16v poika ja mun mutsi on 35v. äiskä on ihan huippumutsi oikeesti, sellanen rento ja kiva mut osaa se kyl olla välil tiukkaki ja haluu tietää missä oon milloinki. mut ei mulla siis oo ongelmia mutsin kans vaan lähinnä mun kavereitten kans. me vietetään jätkien kans aika paljo meillä aikaa ja ne oottaa aina et ne pääsee näkemää mun mutsin. mutsi on tosi vieraanvaranen ja tulee toimeen mun kavereitten kans mut mä en tykkää siitä et mun kaverit kuolaa sitä. mun mielest on tosi häiritsevää kuulla kavereitten suusta kuinka mun mutsi on kuuma ja seksikäs ja haluais sen kans sänkyyn... onhan mutsil ikäsekseen tosi hyvä kroppa, se omistaa mun tädin kanssa kuntosalin ja on siel kunto-ohjaajana. mutsi ei tiedä et mitä jätkät siitä tykkää enkä haluu että saa koskaan tietää. mulle ei tulis mieleenkään unelmoida kavereiden mutseista, jotenki liian pervoo mun mielestä. toivottavast mun pikkuveljen kaverit ei aattele samaa mutsista ku mun kaverit.. pitäiskö mun sanoo mutsille et olis enemmän iltavuorossa töissä tai olis muuten pois kotoonta sillon kun kaverit on meillä? mutsi ja faija on eronnu ja faija asuu saksas ni siltäkään ei voi neuvoja kysyy... oikeesti voisko joku kertoo keinon et miten saan ton loppumaan? kaverit sanoo et mun pitäis relata..

8

2194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gserghrs

      Sano niille kavereille, että turha unelmoida sun mutsistas, ja et niiden pitää lopettaa kuolaaminen. Ja voithan sä pyytää äitiis järkkää enemmän iltavuoroja, tai sit meet aina sun frendeilles.

    • sdfst

      oisit jätkä ilonen et sun mutsis on aika herkku. kyl musta olis tosi siistii jos mun äiskä olis seksikäs ja kuuma ja mun kaverit haluais sitä. mikä sun ongelmas oikein on?

      • Anonyymi

        Mikä sun ongelma on? 🤢


    • Stondaa

      Lähetä kuva ;D

    • Angelat

      Sanot vaan että "hohhoijaa jätkät! Luuletteko että tollainen nainen haluis teidänlaisii pentui?? " jos ei lopu niin sitten "Iskä? Anna viikkorahaa!?"
      Mut on aika säälittävää kun pitää jotain yli 30 katsoo jos itse on kerran niin nuori.. Siis ei sillä ettei sun äiti olisi kiva ja silleen... mut kyllä mua ainakin oksettais tollanen että kaverit haluu pokata mun äitini 1>.

    • Anonyymi

      etkös skypetä isän kanssa ja pidä yhteyttä whatsupilla kuten muutkin tekee vai onko se sinulle ongelma,

    • Anonyymi

      Haluun pillua

    • Anonyymi

      Haluun sun äitis

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1796
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1417
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1376
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1299
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1293
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1260
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1227
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      647
      1192
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1058
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      13
      1018
    Aihe