Kuntosalilla käviät! Oletteko huomanneet saman?

Ahistaavaa

Joo elikkäs, mua tämä juttu ärsyttää jonkin verran ja saati sitten ärsyttää niitä hieman huonompi kuntoisia kuntoilijoita ( jotka ns eivät ole niin kiinteitä)Eli mua ihan ällöttää kuntosalilla kun juoksee juoksumatoilla, jotka on kunto pyörien edessä, ni vanhat 40-50 vuotiaat miehet kattelee nuorten teinien ja nuorempien naisten perseitä, samalla kun polkevat. Mua se ahistaa niin paljon! Ite oon 16-vuotias tyttö ja käyn salilla/käyny salilla jo vuoden verran ja huomannu tän saman jutun joka päivä. Sittenkun katon välillä taakse, niin nään taas parin miehen pään katsovan persettäni. Kaikki jotka tajuaa kuinka ahistavaa tää on varsinki tollasilta 40 kymppisiltä äijiltä tulka myös kirjottamaan tähän. Hyi vittu! Eriasia tietenkin omanikäiset pojat!:)

93

10205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo toi kyl ärsyttää

      Ne kattoo sitä mitä eivät koskaan saa, eli täydellistä & laadukasta teinipersettä :)
      Kun ite on ruma ukkeli ja joutuu hoitamaan sänkyhommelit ittensä ikäisen naisen kanssa (ei ne naisetkaan aina ole mitään "ruusuja") niin kai niillä alkaa tehä mieli katella hyvännäköistä nuorta vartaloa. Ihan "parasta" on kun se tuijotus koitetaan naamioida tuskaisella ilmeellä, että ihan niinkuin jotenkin kovastikin kärsisivät sitä kuntopyörää (varmaan mahdollisimman kevyellä vastuksella) polkiessaan ja että se tuskainen ilme ja tekopuuskutus muka peittelis tuijotuksen niin ettei kattomisen kohde tajuais olevansa katottavana. Mäkin oon huomannu tuon tuijotuksen niin ettei tuijottajat ees koitakaan peitellä vaan ihan päät kääntyy kun tyttö vaikka kävelee ohi. Niin sit nää tuijotuksen tajunneet teki källin, eka hyppivät hyppynarulla niin että tissien pomppiminen varmasti näkyi ukkojen silmiin ja sit aika lähellä ukkoja alkoivat venytellä niin että vuoron perään peppu ja tissivako olivat nähtävillä. Siinä oli ukot hätää kärsimässä kun eivät tienneet, pitäiskö katsoa vai kääntää päätä pois siitä herkkunäkymästä mikä oli suoraan kuntopyörän edessä parin metrin päässä. Heh, ukkeleilla päät käänty väkkäränä, yrittivät tarkkailla kuntopyörän näyttöä mutta niin vaan välillä "salaa" katse osui venyttelijöiden strategisiin paikkoihin. Mut eipä oo sen jälkeen tuijottavia ukkoja sattunut samaan aikaan kuntosalille.

      • 9+17

        Ite en oo täysin samaa juttua huomannut, mutta sen oon huomannu, että ne äijän käppyrät kyttää sitä, miten me nuoret käytetään kuntolaitteita, jos jalka on väärin niin tullaan heti valittamaan, ja näyttämään esimerkkiä. EI KIINNOSTA MITKÄÄN VANHUSTEN OHJEET! Teen liikkeet niin miten se on itelleni paras ! Mutta hyi olkoon sitte jos viel teini tyttöjen perseitä aletaan kyttäämään!


      • ukkelin
        9+17 kirjoitti:

        Ite en oo täysin samaa juttua huomannut, mutta sen oon huomannu, että ne äijän käppyrät kyttää sitä, miten me nuoret käytetään kuntolaitteita, jos jalka on väärin niin tullaan heti valittamaan, ja näyttämään esimerkkiä. EI KIINNOSTA MITKÄÄN VANHUSTEN OHJEET! Teen liikkeet niin miten se on itelleni paras ! Mutta hyi olkoon sitte jos viel teini tyttöjen perseitä aletaan kyttäämään!

        Täytyyhän meilläkin jotain iloo olla. Jokaisella ihmisellä on oikeus mielihyvään.


      • Totuus julki

        No enpä sanoisi täydelliseksi kuitenkaan.. Baarissa voi sit naureskella että olipa läskiperse salilla taas


      • Aloittajalle
        ukkelin kirjoitti:

        Täytyyhän meilläkin jotain iloo olla. Jokaisella ihmisellä on oikeus mielihyvään.

        sen verran, että vasta sitten kannattaa huolestua, jos ne ukot tuijottavat sinun hauislihaksiasi. Silloin ne ovat lihasfetisistejä.


    • akka3

      älä mee sinne salille nuija. voimistele kotoon.

    • käviät

      käviät.

    • muhahhaha

      Yäk mua on aina ällöttäny ja ärsyttänyt noi vanhat kurttuset ukot joilla on mielestään rumalla lärvillään oikeutta vilkaista timmien teinityttöjen vartaloa....
      Haha mutta tein siitä omalta osaltani lopun :D...
      Kerran salilla ollessani huomasin taas joukon likaisia 50-60v papparaisia kuolat suupielissä. Noh siinäsitten juoksin matolla pylly heiluen. Ukot tuijottivat eivätkä ees vaivautuneet peittelemään tuijotteluaan. Kun olin aikani juossut istahdin ja katsoin ukkoja ilkeästi , ja ne huomasivat että olin huomannut toljotuksen... Sitten ne olivat heti treenaavinaan, ja siinä sitten yhtä silmittömästi katselin heidän kurttuisia takapuoliaan. Eivätpä ole senjälkeen katselleet.

      • Aloittajaa

        Hahaha!:D no mua ällöttää niin paljon etten viitti ees tehä tollee!


    • konditar

      Mee pukuhuoneeseen, riisu pois rintaliivit paidan alta ja tuu takasin salille. Sit vaan vedät sopivaa venyttelyä ja pikku hyppelyä niin että ukot saa kattoa tissien hytkettä. Saavat sydänkohtauksen tai sit joutuvat peittelemään kun niiden munat alkaa seistä. Viimeistele venyttelyllä niin että peppu näkyy ja mielellään jalkojen välissä pimppikumpu sais olla koholla housujen läpi. Loppuu se irstas tuijotus!

      • löllöl

        Ei sen ikäsil kurppanoil enää seiso.


      • joo toi kyl ärsyttää
        löllöl kirjoitti:

        Ei sen ikäsil kurppanoil enää seiso.

        joo no ehkä sen takia ne just sitten kattookin kun eivät enää muuhun pysty? ;)


      • löllöl
        joo toi kyl ärsyttää kirjoitti:

        joo no ehkä sen takia ne just sitten kattookin kun eivät enää muuhun pysty? ;)

        NiipäXD


      • Pauli71

        Kumma juttu jos ei kaunista vartaloa saa katsoa kannattaa laittaa kaapu päälle niin ei ole mitään näkemistä jos ärsyttää


    • gvfdcxz

      Miksi ei saisi katsoa? Naiset pitävät salilla vaatteita jotka ihan kerjää katseita. Miksi siis pidätte niitä?

      • niukat vaatteet koska...

        Vitun typerys jottei tulis kuuma ja ois kivempi liikkua....


      • Aloittajaaa
        niukat vaatteet koska... kirjoitti:

        Vitun typerys jottei tulis kuuma ja ois kivempi liikkua....

        (Y) just nii!!


      • miessssss
        Aloittajaaa kirjoitti:

        (Y) just nii!!

        heh tämä on niin yleinen juttu. Oikeastaan joka kerta kun käyn salilla niin huomaan tän... Vanhat ukot kattelee hyvännäkösten naisten persettä ja kroppaa. En toki kiellä että en itse kattois mutta määpä oonki 17v :D mukavaahan se on katsoa ja niinku joku jo sano niin pitäähän niillä vanhoilla ukoilla jotain iloa olla siellä salilla :D saattaa se kyllä olla ahistavaa kyllä mää sen uskon ja mustaki tuntuis melko ahistavalta jos vanhat mummot kattois nuorten poikien persettä... Nuoremmat naiset on sitte asia erikseen ;) ei varmaan ole semmoista kuntosalia missä tätä ei ilmenis että koittakaa tytöt kestää :D


      • Aloittajaaa
        miessssss kirjoitti:

        heh tämä on niin yleinen juttu. Oikeastaan joka kerta kun käyn salilla niin huomaan tän... Vanhat ukot kattelee hyvännäkösten naisten persettä ja kroppaa. En toki kiellä että en itse kattois mutta määpä oonki 17v :D mukavaahan se on katsoa ja niinku joku jo sano niin pitäähän niillä vanhoilla ukoilla jotain iloa olla siellä salilla :D saattaa se kyllä olla ahistavaa kyllä mää sen uskon ja mustaki tuntuis melko ahistavalta jos vanhat mummot kattois nuorten poikien persettä... Nuoremmat naiset on sitte asia erikseen ;) ei varmaan ole semmoista kuntosalia missä tätä ei ilmenis että koittakaa tytöt kestää :D

        Joo mut toi on oikeesti kauheeta:-D Ja kyl mua vielä 30 kymppisetki miehet ahistaa jos ne kattelee!! Tuntuu jotenki sellaselt oudolt, ja ahistaa juostakki kunnol ku joku kattelemas. Siks en enää meekkää sinne juoksumatolle jos jotai ukkoi siin takan polkemas.


      • anonyymi lukija
        Aloittajaaa kirjoitti:

        Joo mut toi on oikeesti kauheeta:-D Ja kyl mua vielä 30 kymppisetki miehet ahistaa jos ne kattelee!! Tuntuu jotenki sellaselt oudolt, ja ahistaa juostakki kunnol ku joku kattelemas. Siks en enää meekkää sinne juoksumatolle jos jotai ukkoi siin takan polkemas.

        3-kymppiset voi olla aika hyviä makuuhuoneen puolella... kuulemma (?)


      • ghytgf
        niukat vaatteet koska... kirjoitti:

        Vitun typerys jottei tulis kuuma ja ois kivempi liikkua....

        Miksi me miehet sitten pystymme treenaamaan löysemmillä housuilla ja t paidalla? Te haluatte että teitä katsotaan.


      • haista vittu
        ghytgf kirjoitti:

        Miksi me miehet sitten pystymme treenaamaan löysemmillä housuilla ja t paidalla? Te haluatte että teitä katsotaan.

        Koska kireissä treenihousuissa on helpompi esim juosta kuin löysissä housuissa jotka putoilee jalasta ja joihin kompastuu... ja kireät paidat tukevat pomppivia rintoja vitun sälli... Ja miks vitussa me haluttas et likaset rumat vanhat papparaiset tuijais ku komeempiiki saatas... Että menkää te pedaripapat nussimaan niitä 80v mummoi ja saakaaki sydänkohtaus!


      • anarkiaaaaa
        haista vittu kirjoitti:

        Koska kireissä treenihousuissa on helpompi esim juosta kuin löysissä housuissa jotka putoilee jalasta ja joihin kompastuu... ja kireät paidat tukevat pomppivia rintoja vitun sälli... Ja miks vitussa me haluttas et likaset rumat vanhat papparaiset tuijais ku komeempiiki saatas... Että menkää te pedaripapat nussimaan niitä 80v mummoi ja saakaaki sydänkohtaus!

        No aika hurjaa puhetta. Eihän ne katseet tapa. En siis puolustele, ite oon 17 v tyttö, mut siis jos se oikeesti häiritsee ja tiiän, se häiritsee, ni teeppäs niinku minä!: Olin salilla ja kiinnittelin painoja siinä, eli kumarruin ja kyykistelin ja mun takana pljettiin hullunlailla kuntopyöriä, siis kaks jotain 40-50 v miehii. Huomasin et ne kattoi, eikä vittu ees petelly katsettaan, ni nousin siit ihan rauhalliseti ja kävelin siihen niitten naamojen eteen läimäytin itteeni perseelle ja sit hymyilin ja kysyin että jokos voisitte olla tuijottamatta. Tuijotus loppu ja se oli siinä sitten :P


      • 14+7
        anarkiaaaaa kirjoitti:

        No aika hurjaa puhetta. Eihän ne katseet tapa. En siis puolustele, ite oon 17 v tyttö, mut siis jos se oikeesti häiritsee ja tiiän, se häiritsee, ni teeppäs niinku minä!: Olin salilla ja kiinnittelin painoja siinä, eli kumarruin ja kyykistelin ja mun takana pljettiin hullunlailla kuntopyöriä, siis kaks jotain 40-50 v miehii. Huomasin et ne kattoi, eikä vittu ees petelly katsettaan, ni nousin siit ihan rauhalliseti ja kävelin siihen niitten naamojen eteen läimäytin itteeni perseelle ja sit hymyilin ja kysyin että jokos voisitte olla tuijottamatta. Tuijotus loppu ja se oli siinä sitten :P

        Mä olen aina tykännyt "vähän" vanhemmista miehistä =) Olen 25 v nainen ja seurustellut jo 4 v nyt 49 v miehen kanssa


      • ukkelin
        Aloittajaaa kirjoitti:

        Joo mut toi on oikeesti kauheeta:-D Ja kyl mua vielä 30 kymppisetki miehet ahistaa jos ne kattelee!! Tuntuu jotenki sellaselt oudolt, ja ahistaa juostakki kunnol ku joku kattelemas. Siks en enää meekkää sinne juoksumatolle jos jotai ukkoi siin takan polkemas.

        Van ota huomioon, että mehän tätä yhteiskuntaa pyöritetään 40:ppiset miehet. Veroilla jotka ei ole aivan vähäisiä (anakaan minulla) Maksoimme lapsilisänne ja edelleen maksamme koulutuksenne, kouluruokanne. Ja sitten ei vielä saisi kyylätä persettä eikä tissejä. "Kiittämättömyys on maailman palkka"


      • Hasse4
        ukkelin kirjoitti:

        Van ota huomioon, että mehän tätä yhteiskuntaa pyöritetään 40:ppiset miehet. Veroilla jotka ei ole aivan vähäisiä (anakaan minulla) Maksoimme lapsilisänne ja edelleen maksamme koulutuksenne, kouluruokanne. Ja sitten ei vielä saisi kyylätä persettä eikä tissejä. "Kiittämättömyys on maailman palkka"

        ja me maksamme eläkkeenne.


      • Latedude9666
        ukkelin kirjoitti:

        Van ota huomioon, että mehän tätä yhteiskuntaa pyöritetään 40:ppiset miehet. Veroilla jotka ei ole aivan vähäisiä (anakaan minulla) Maksoimme lapsilisänne ja edelleen maksamme koulutuksenne, kouluruokanne. Ja sitten ei vielä saisi kyylätä persettä eikä tissejä. "Kiittämättömyys on maailman palkka"

        ny on pakko ottaa kantaa että kyllä kaikenikäset maksaa veroja vaikka joka kerta kun käy kaupassa nii hintaan sisältyy aina alv.


      • ukkelin..? WTF
        ukkelin kirjoitti:

        Van ota huomioon, että mehän tätä yhteiskuntaa pyöritetään 40:ppiset miehet. Veroilla jotka ei ole aivan vähäisiä (anakaan minulla) Maksoimme lapsilisänne ja edelleen maksamme koulutuksenne, kouluruokanne. Ja sitten ei vielä saisi kyylätä persettä eikä tissejä. "Kiittämättömyys on maailman palkka"

        Mikä ihmeen hyväksikäyttöä tuo on?! Aivan ku meidät olis luotu teidän katteltavaks. Törkeetä käytöstä. -__-


    • salipoika14;)

      Harmittaa ku kuntosalil jossa käyn nii käy vaan. 40v miehiä ja haluisin katella tyttöi ;) oon 14-v poika :D eli ei tuu mitää silmänruokaa ainakaan, harmi sinänsä.

    • nii

      mä kun luulin että 15-18 vuotiaat tytöt tykkää kypsemmistä miehistä:DDDpxd

      • joo ihanniiin

        Nii tykkääki mut 50v ukot alkaa jo olla jo ylikypsiä ja nahistuneita


      • Jeeeed

        Nii tykkääki! Ite oon viistoista kohta kuustoista ja tykkään jostain 95 korkeintaan!! -95 syntyneet on kivoi :-) mut vanhemmat menee jo liian vanhoiks.


      • joku jostain

        Voi ällö...


      • Anonyymi
        joo ihanniiin kirjoitti:

        Nii tykkääki mut 50v ukot alkaa jo olla jo ylikypsiä ja nahistuneita

        Heh heh, niinkö luulet? Sulta puuttuu elämänkokemusta!


    • naiset...

      menkää ulos juoksee jos vituttaa

    • äidinkielen oppilas

      Käviä on paikkakunta (pitäjä tai kylä), kävijä on henkilö joka käy (vierailee) jossain.

    • Silmät kuriin

      Itsekkin olen 16v ja käyn salilla, ja kyllä siinä tulee lähes aina vilkaistua nainen läpi, oli ruma tai ei. Se on vaan sellanen refleksi, mutta en kyllä koskaan jää tuijottamaan, max 2-3 sekunttia katon ja se jää siihen :).

    • Huoh....7ur

      Mitäs pukeudut niihin tiukkoihin treenitrikoisiin. Teoilla on seurauksensa, you know. Jos et halua että persettäs katellaan niin laita ne lökäpöksyt jalkaas, äläkä valita.

    • ghtrfg

      Käyttäkää t-paitaa ja löysempiä housuja. Me miehetkin käytämme, miksi siis te ette voi? Voisiko joku näistä valittajista vastata?

    • 16vveejäbä

      Mikäs sen parempaa salilla kuin peppujen kattelu, kaikilla naisilla ja tytöillä on aina tiukat housut jalassa, nam ! ;)

      • 15vtypy<3

        Nii...ei minust siin nyt mitää oo jos 16v tuijottaa enemminki se on kivaa c: mut nyt oliki kyse 60v papoist!:)


    • 16vveejäbä

      Joskus tekee mieli puristaakin mutten kuitenkaan niin tyhmä ole, joku saattaa loukkaantua siitä eikä tollanen kuulu salille. Mitä sä oisit siitä mieltä "15vtypy

      • 15vtyttö

        En oo 15vtypy


      • 15vtypy<3

        No ei se ainaskaa haittas:D mut niiku jo sanoit nii se ei kuulu salille ja koska oisin salil nii keskittyisi varmaa siihe kuntoiluu enemmä ku sun pullottavaa kohtaa housuis:)


      • Boju15vööö
        15vtypy<3 kirjoitti:

        No ei se ainaskaa haittas:D mut niiku jo sanoit nii se ei kuulu salille ja koska oisin salil nii keskittyisi varmaa siihe kuntoiluu enemmä ku sun pullottavaa kohtaa housuis:)

        Kuntosalille menemiseen motivoivat tekijät:

        Kuntoilu 10%

        Mimmien perseiden bongailu 90%


      • tämmöne pimu
        Boju15vööö kirjoitti:

        Kuntosalille menemiseen motivoivat tekijät:

        Kuntoilu 10%

        Mimmien perseiden bongailu 90%

        Saattaa kuulostaa epätavalliselta mutta mua kiihottais vietävästi jos joku 30-40 vuotias komea salimies tuijottelis;) fantasioin välillä vanhemmista miehistä..
        Ni oon ite 16 vuotta:)


      • kivoja ajatuksia ;)
        tämmöne pimu kirjoitti:

        Saattaa kuulostaa epätavalliselta mutta mua kiihottais vietävästi jos joku 30-40 vuotias komea salimies tuijottelis;) fantasioin välillä vanhemmista miehistä..
        Ni oon ite 16 vuotta:)

        Mitäpäs outoa tuossa, et ole ainoa... Tosin yleensä sen ikäisillä miehillä on mahaa jo kertynyt jonkin verran vaikka kasvoiltaan vielä olisivatkin pantavan näköisiä. Lohtuna vois sanoo että 30-40 vuotiaat miehet fantasioi sun ikäisistä naisista ihan kybällä. Joten voit ajatella että kyl ne sut ottais jos vaan saisivat ;)


      • ipiuyfd
        Boju15vööö kirjoitti:

        Kuntosalille menemiseen motivoivat tekijät:

        Kuntoilu 10%

        Mimmien perseiden bongailu 90%

        Lopeta kuntosalilla käynti, niin jää paremmin tilaa meille jotka käy treenaamassa


      • hhtrfdee
        Boju15vööö kirjoitti:

        Kuntosalille menemiseen motivoivat tekijät:

        Kuntoilu 10%

        Mimmien perseiden bongailu 90%

        Vastaus Boju15vööölle

        Lopeta kuntosalilla käynti, niin jää paremmin tilaa meille jotka käy siellä treenaamassa


    • hehheh

      Arvaa mitä? Just ton takia en käytä enää juoksutrikoita. Mut onhan se ihan okei jos joku 18:ki vuotias kattelee ja näin se on ihan kivaaki, mut jos oikeesti yli parikymppinen mieski kattelee ni musta se aineski tuntuu jotenki oudolta tai tulee sellai fiilis. Mut salille on kuntoilee tultu! Ja joo ne on ahistavia jos ne punttiääliö 40-50 vuotiaat miehet sieltä penkeiltä kattelee huhhu mulkasen niit aina :D Mut joo oon ite 15 :)

      • positiivisiaaaa

        Mut tän kyyläämisen voi ajatella myös positiivisesti. Voitte meinaan ajatella että olette kauniita/hyvän näköisiä jos jopa YLI -40 ihmisten päät kääntyy kohdallanne.


      • XDdddd

        Älä nyt housuja ton takii vaiha!:D ärsytä niitä ukkeleita tahallee silllee et nolostui oikee ku huomaatki et ne tuijottaa sun persusta, luulis niitä 40 äijiäki nolottavan ku tajuaa tuijottelevansa 15 vuotiasta likkaa!;D


      • lifemocker
        XDdddd kirjoitti:

        Älä nyt housuja ton takii vaiha!:D ärsytä niitä ukkeleita tahallee silllee et nolostui oikee ku huomaatki et ne tuijottaa sun persusta, luulis niitä 40 äijiäki nolottavan ku tajuaa tuijottelevansa 15 vuotiasta likkaa!;D

        miksi ihmeessä nolottaisi katsella kiinteää persettä?


      • Mutherfocker
        lifemocker kirjoitti:

        miksi ihmeessä nolottaisi katsella kiinteää persettä?

        Taitaa lifemocker itse katsoa teinityttöjen perään.


      • lifemocker
        Mutherfocker kirjoitti:

        Taitaa lifemocker itse katsoa teinityttöjen perään.

        etsippä sellainen mies joka ei hyviä perseitä katsele


    • esbin

      Ikävä kyllä suomalaisilla miehillä on taipumusta katella teinejä ja nuoria naisia.

      • lifemocker

        Ikävä kyllä suomalaisilla naisilla on taipumusta katella nuoria poikia ja miehiä


    • lifemocker

      älä lähde kotoasi ulos jos et halua että kukaan sinua katsoisi

      • voivittu22

        Vittu sä oot kyllä idiootti. Jokaisen pitäis saada treenata rauhassa niinkun sinne on tultu treenaamaan! Ei kyyläämään perseitä!


    • yksi riittää.

      miks sä käytät yksinkeskustelussai noin monta nimimerkkiä???

      • ............

        Kuntosalilla KÄVIJÄT.


      • Oumaigoshh
        ............ kirjoitti:

        Kuntosalilla KÄVIJÄT.

        Aha xd ja taidat olla itse lifemocker 'syyllisyynyt' nuorten tyttöjen tiirailuun?;o


      • lifemocker
        Oumaigoshh kirjoitti:

        Aha xd ja taidat olla itse lifemocker 'syyllisyynyt' nuorten tyttöjen tiirailuun?;o

        eipä tuo minun tunnuksilla näyttänyt kirjoittavan


    • Eihä siinä oo mitää pahaa jos vaikka kohteliaasti huikkaa hei ja kattoo silmiin vaikkapa naistakin tai tyttöä , ja jatkaa treenaamista sen siliän tien uuvelleen.
      Ei se tuijottelu kuulu salille ensinkään.

      • 34345535454

        Mitä vittua sun ikänen jätkä tekee Nuorten KEHO palstalla?


      • lifemocker
        34345535454 kirjoitti:

        Mitä vittua sun ikänen jätkä tekee Nuorten KEHO palstalla?

        mitäs itse täällä teet?


      • hopolopopoju
        34345535454 kirjoitti:

        Mitä vittua sun ikänen jätkä tekee Nuorten KEHO palstalla?

        hän etsii eroottisia kuvia nuorten kehoista. Daa!!


      • sprite
        hopolopopoju kirjoitti:

        hän etsii eroottisia kuvia nuorten kehoista. Daa!!

        Aattelin vaa heittää sellasel iha asiallisella kommentilla. Ei muuta.


      • Mutherfocker
        lifemocker kirjoitti:

        mitäs itse täällä teet?

        Mitäs itse täällä teet?


      • lifemocker
        Mutherfocker kirjoitti:

        Mitäs itse täällä teet?

        hallitsen


    • meisteriX

      Klaukklalan Citymarketissa ei ole kuntosalia.

    • zuppp

      no jos häiritsee nii sen takia on keksitty naisten ja miesten vuorot erikseen.. ainaki täälläpäi.

    • jou4

      mitäs naiset ajattelee siitä, jos parikymppinen komee mies vilkuilee salilla about samanikästä naista

    • tohtorijyyrgen

      Harva tän palstan tytöistä omaa perseen. Enkä suinkaan tarkoita läskipersettä(löytyy kyllä monelta) vaan ihan treenattua sellasta.









      Jyyrgen kuittaaa

      • byrdyboiga (aito)

        koulussa ainaki näkee tiukkoja perseitä. Voi olla kuitenki et ne käyttöö vaa nii tiukkoja housuja


      • 13veee tyttö
        byrdyboiga (aito) kirjoitti:

        koulussa ainaki näkee tiukkoja perseitä. Voi olla kuitenki et ne käyttöö vaa nii tiukkoja housuja

        no kyl muaki ahistas. mut onneks oon vast 13 ja lähin ssli on ladyline joten miehet ei ees pääse sinne :3


    • m43_

      Nam nam, mikäs sen mukavampaa kuin kireiden teiniperseiden tiirailu treenien lomassa ;) Joskus on tullut napsittua niistä kuviakin, jotta on saanut ihastella vielä kotonakin oikein ajan kanssa.

      • kädelle

        niit oersei on niin ihana katella ja se jälkee mennä vessaa kädel


      • Doggie00
        kädelle kirjoitti:

        niit oersei on niin ihana katella ja se jälkee mennä vessaa kädel

        Kyl tääl on ainaki naisten oma kuntosali. Eipä sinne pääsekkään mitkää ukot kattelee:)


    • pillu18

      Ite kerjäätte ku käytätte tiukkoja housuja :) ei vaan pysty olee katsomatta...

    • viisikymppinenuros56

      mitäs pukeedutta nii hourasti perkele

    • 41cmHaukkari

      Miehet menee puntille nostamaan painoja ja keskittyy siihen täyspainotteisesti. Pojat menee kattomaan muijia... mut pojat on poikii jos pojat ei saa kotona

    • Don Jonsson

      Salilla on mukavaa viihdettä; nuoret misut esittelevät itseään tiukoissa vaatteissa. Miksi tästä esityksestä pitäisi kieltäytyä? Ihan vapaata viihdettä ja eikä tarvitse peitellä, kun nauttii silmänruokaa.

      Valitettavasti saleillekin on alkanut kertyä näitä suomalaisia sotanorsuja, joista ei ole mitään iloa. Heidän heikko itsetunto tekee heistä mielikuvituksettomia juttukavereitakin ja silmäniloakaan heiltä ei ole tarjolla.

      • villa-Poncho

        Loistava viesti "Miami Viceltä" :) Juuri näin on, ja kyllähän löysissäkin vaatteissa misut joskus tykkäävät olla. Itse nautin jos neidolla on t-paita ilman rintaliivejä :)


    • Huvittunut

      Tökerö kyyyääminen on ala-arvoista, mutta ainakin omalla kuntosalillani käy kaiken ikäisiä teineistä vanhempiin tyyppeihin. Teinit nyt luulevat omaavansa suurtakin lihasmassaa ja pyöret pakarat, mutta kukkakeppejä ovat usein. "Fitness-mallitkin" ovat rimpuloita tikkuja kuin mitkä ja ikää 18 -v.vasta. Luulevat että elämä pyörii oman treenin, blogin ja Instagrammin ympärillä. Ei ole oikein teinienkään luulla olevansa maailman napoja, mutta ei ole oikein papparaistenkaan kuolata elämään opettelevia untuvikkoja. Toisaalta ei sille mitään voi, jos oma elämä on jo niin ohi ja kaivataan omaa kultaista nuoruutta, säälittävää se silti on oikeastaan vaan. Pieni ikäero ihmisillä harvemmin parin kympin jälkeen haittaa, riippuen tietysti että molemmat osapuolet ovat asiasta samaa mieltä ja orastava suhde pääsee aluilleen edes..tuskin lähtee liikkeelle kuntosalilla tuijottelusta kuitenkaan.

    • mutsis12

      no niiku sitten voitte jättää ne legginsit kotiin ja tulla vaikka lökäreis jos haittaa :D

    • ExÄrsyyntynyt

      Itelläni oli joskus toi sama ongelma aluks annoin sen vaa olla mut lopulta se vaa lisäänty ja muuttu ahistavammaks. Lopulta päätin sitten vaihtaa salia semmoiseen jossa ei ollut minkään pyörien tai juoksummattojen takana muita laitteita ja on helpottanut trenaamiseen keskittymistäkin.

    • teinipojatkelpaa

      Ite huomasin saman. Koitan vaan pitää vittuuntunutta ilmettä ja olla aina perse seinää päin. Oman ikäset (n. 17) on poikkeus.. :3

    • Kokemustaon

      Mä ja mun kaverit oltiin kuntopyörillä ja huomattiin kun yks 50v iso kokoinen mies tuijotti meitä. Se käveli meidän ohi monta kertaa ja ikkunan heijastuksesta näki ku se meni meidän taakse ja jäi siihen "venyttelemään". Mulla meni hermo ja kävelin sen miehen luokse ja sanoin,että näetkö nyt paremmin. Ei oo sitä miestä sen jälkeen näkynyt.

    • 3ÄIJJÄÄ45pluswee

      Heh heh, teinipersukset on kiukkuisia kun saavat huomiota jota ne kuitenkin pohjimmiltaan kerjää. Ykskin viime kuussa tuli kiukuttelemaan kun kaverini kanssa katseltiin sen luista kinkkua kun tuli siihen tyrkylle pyllistelemään. Totesin Ekille että kyllä tota doggy stylellä pamputtais mut Pena siihen totes että lähetyssaarnaaja olis siin mieles parempi että cameltoe näkyis ennen ku vetää housut alas.
      Kerran toinen kaverini Rami 47v sano ottaneensa kuvii yhdestä kireestä takamuksesta ja treenien jälkeen suihkus tempas lapaseen ja heitti vielä mällit lattialle karjuen nautinnosta.

      Kyllä te likatkin kyttäätte äijiä, usein tahallanne pyllistelette ja sitten vilkuilette meidän komeita seisokkeja!

      Turha nipottaa, 10 vuoden päästä teidän siiderillä kehitetyt sellupeput ei enää päitä käännä ja sitten se vasta teitä harmittaakin!

    • vnhat-ämmät-tujoittaa

      Niin, olen siis poika ja harrastan kamppailulajeja. Meidän sali on kuntosalin yhteydessä ja vanhat ämmät tulee aina tuijottamaan meitä kun venytellään. Voisihan se jotakin ikäloppua kaakkia kiinnostaa tällainen nuori notkea poika, mutta ärsyttävää tuo tujoittaminen.

    • ylipainoinenpoika

      Kirjoittamaton sääntö on, että ulkoisen olemuksensa johdosta naisten välttelyn kohteina olevat keski-ikäiset ja sitä vanhemmat miehet katselevat tyttöjen ja nuorten naisten vartaloita silmät kovana. Ovat jossain kuntosalin penkillä puoli tuntia kengän nauhaa sitomassa, kun siinä samalla voi tarkkailla lähellä olevia kauniita ja/tai hyvävartaloisia tyttöjä ja nuoria naisia. Sitten kotona kaljaa juodessa voi muistella aiemmin näkemiensä teinivartaloiden huokuttevuutta ja unohtaa sen tosiasian, ettei itse ole moneen vuoteen enää tehnyt oman ulkoisen olemuksensa parantamiseksi mitään kehittävää,. Ja eikun juomaan taas lisää kaljaa. Mitäpä tuota pitämään itsestään huolta ja turhaahan on itseään esimerkiksi sivistää lukemalla ja sitä kautta saada puheenaihetta suunnilleen oman ikäisten kiinnostuksen kohteiden kanssa. Helpompi on tuijottaa teinivartaloa ja sitten haaveilla itsekseen kotonaan. Ja juoda sitä kaljaa. Ja puhua tai kirjoittaa hävyttömyyksiä nettiin.

    • emt en uskalla käydä

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe