Olen huomannu et toinen poikakissani (1,5v) hengästyy tosi helposti leikkiessä ja silloin alkaa pieni pihinä. Jaksamiseen ei tosin vaikuta, leikkisi koko päivän jos vaan olisi mahdollista. Eilen sitten erään kasvin napostelun jälkeen alkoi yökkiminen ja aivastelu ja köhiminen ja kovan työn jälkeen tuli iso pala kirkasta, erittäin sitkasta limaa. En oo oikein varma tuliko mahasta vai keuhkoista.
Eläinlääkärille tässä olis pian suunta rokotustenkin takia mutta ensiksi haluaisin tietää onko muilla ollu samanlaisia oireita.
astmaa?
kaksinainakaunihin
1
59
Vastaukset
Ei kissojen kanssa, mutta vanhemmalla koiralla oli tuollaisia oireita. Sillä todettiin lievä sydänvika, mistä syystä sille kertyi nestettä keuhkoihin. Sai lääkityksen ja pärjäsi hienosti viettäen normaalia elämää. Tiedä sitten oirehtivatko kissat samalla tavalla. Toivottavasti kissallasi on jotakin vähemmän vakavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3978553Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1702891- 131232
- 761008
- 64928
- 25916
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55893
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72822