Milloin kuulit ensi kerran Ronaldosta?

naurettavaa

Pikkutytöt sattuivat näkemään Cristiano Ronaldon EM-kisoissa ja nyt kaikki on sitten sen faneja, kun se on niin hyvnnäköinen ja sexy! 8-15-vuotiaat pikkutytöt ei ennen kesää edes tiennyt kyseisestä pelajasta, koska eiväthän he seuraa jalkapalloa vaan Ronaldoa. Ei täällä kukaan keväällä kirjoittanut, että "C. Ronaldo EM-kisoihin", mutta nyt sitten kirjoitetaan "C. RONALDO Olympialaisiin"!.

Ihan naurettavaa seurata jalkapalloa vaan pelaajan ulkonäön vuoksi!
Onko tyttöjen seuraava ihanne Tomi Petrescu?
http://www.palloliitto.fi/maajoukkueet/alle_21-v_pojat/alle_19-v_nuorempi/pelaajat/tomi_petrescu/

Ai niin mutta eihän pikkutytöt edes tiedä kuka on Petrescu. Mutta jos Petrescu olisi pelannut vaikka EM-kisoissa, niin nyt tämäkin palsta olisi täynnä "i love Tomi Petrescu" -viestejä!

7

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuikkis

Juuri niin, puhut asiaa. Ei tunnu olevan mitään tekopyhempää kuin seurata jalkapalloa vain pelaajan ulkonäön vuoksi. On kyse lajista, jossa taidot ovat ensi sijalla tai ainakin pitäisi olla!!!!!!!!! Onko se vain sattumaa, että jalkapalloilijat ovat komeita, sillä kyllähän niitä rumiakin löytyy?!
      Joten itse laji kunniaan eikä pikkutyttöjen fanitus c.ronaldoa kohtaan!! Ja mikä siinä c.ronaldossa on niin ihanaa? Kertokaa, en ymmärrä.

• virpi

kun Crisu on niin ihana ja hyvä pelaamaan. Ei se haittaa kun se on komea ja maailman paras pelaaja.

• tiesin
        virpi kirjoitti:

kun Crisu on niin ihana ja hyvä pelaamaan. Ei se haittaa kun se on komea ja maailman paras pelaaja.

Juu... Paljonhan noita riittää, mutta sallittakoon moinen tytöille, joilla on vain niin hillitön tarve kanavoida kaikki hellät tunteensa! :) Itse en voi sanoa olevani fani, mutta ihailen toki taitoja. Ensimmäistä kertaa kun miehestä kuulin, seurailin noita valioliigan otteluita. SIlloin lähinnä ärsytti tuo Ronaldo nimi, mutta nyt siihenkin on jo tottunut.

• jepulis

oli pikku tytttö tai ei niin saa niitä pelaajia katella sillä silmällä. petrescun tiiän jo aikasemmin eikä siitä oo mitään sanottavaa.
      silti komeita pelaajia on kivempi katellu ku rumia...
      esim. paraguain santa cruz on yks helmein...

• Cristianofani

Mä kuulin Cristianosta ekan kerran joskus Urheiluruudussa huhti -toukokuussa 2004 kun se oli tehnyt jonkun maalin tärkeässä ottelussa ManU:ssa, mutta eipä tullut sen enempää kateltua, vasta EM-kisoissa näin nuorukaisen ja en tod. kattonut sen ulkonäköö, mä katoin enempi taitoa ja sellasta, mulle ei oo tärkeintä ulkonäkö, mä oon fani enemmänkin taidon puolesta! Ja toiseksi mä en ajattele Cristianoa sexynä, mä ajattelen sitä hyvänä hyökkääjänä, hyvänä futaajana, ei mulle tärkeintä ulkonäkö ole. Vaikka jäbällä kyllä ulkonäköäkin riittää.. :) Mä seuraan Portugalin pelejä muutenkin, en vain siksi koska Ronaldo pelaa siellä, vaan siksi, että on mukava katella kun oma lempimaa pelaa ja toivottavasti pärjää. Muutama tuttava on Portugalista kotoisin ja olen hirmu tykästynyt näihin.. Niin avointa ja ihanaa kansaa.. Hyvä Portugali!!

• RoNaLdO L<3ver

Mua alkaa ottaa jo päähän toi iniseminen että vain pikkutytöt ja teinixit fanittavat ronaldoa sen ulkonäön takia...! No voi jumalauta sentään..! Ensinnäkin..minä olen vasta 16wee ja ihailen Ronaldoa hänen MAHTAVAN PELITYYLINSÄ TAKIA..ei siinä mitään kyllä ulkonäköäkin löytyy jätkältä mutta... *itut siitä minkä ikäset siitä tykkää. saa olla kuulkaa vaik 5 tai 100 vuotias. antakaa ihmisten jo olla...!

• just....

Toi jätkä ei tod veä vertoja Cristiano Ronaldolle!!!! Siis huh huh!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2533
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2367
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      101
      1049
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      819
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      707
    7. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    8. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe