Synergy

turhaanko?

Hei! En tiedä kuuluisko tämä keskustelu tälle palstalle mutta kysympähän kuitenkin. Onko kenelläkään kokemusta semmoisista kun Synergyn tuotteista? Sellainen marjamehu kun Mistify ja Pro Argi-9 jauhe. Oletteko saaneet tuotteista millaisia kokemuksia?

13

779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • prätkä69

      verenpaine ,sokeri ja paino tippunut normaaliin 8kk käytön jälkeen olen toosi tyytyväinen!

      • Huijauksen uhri

        Kova hinta, ei vaikutuksia. Selkeästi verkostohuijausta koko synergyn myyntityö!


      • annuli
        Huijauksen uhri kirjoitti:

        Kova hinta, ei vaikutuksia. Selkeästi verkostohuijausta koko synergyn myyntityö!

        Joo olen kanssasi aivan samaa mieltä. Kokeilin 4 kk, ei mitään vaikutusta, mutta rahat kyllä meni senkin edestä :( Samaa verkostohömppää kun muutkin verkostohuijaukset. Argh...kaikkeen sitä uskookin.


    • ihmettelen 1

      Tuotteet järjettömän kalliita. Eläkeläisille etenkin.
      Puhutaan tuotteiden erinomaisuudesta ym.
      Todellisuudessa tuotteita ei ole suomessa tutkinut mikään taho. Merkitty rekisteriin että tämmöistä tuotetta on suomessa myynnissä verkostomarkkinoinnissa.
      Antioksidanttimehuja voi tehdä itsekkin, pusertaa marjat kuppiin . L-Arginiinia kasviperäistä saa luontaistuote kaupoista, pikkasen edullisemmin.
      Monella on kokemuksia ja monella se on jäänyt siihen. Kellä on varaa laittaa 140 €uroa joka kuukausi tuotteisiin joiden todellista terveysarvoa ei tiedä kukaan.

      Onko kukaan niin rohkea että kertoisi mitä haittavaikutuksia se on aiheuttanut.

    • pvxre

      Verisuonet puhistuu ja se vaikuttaa vaikka mihin. suomalaiset ei lähe verkostomarkkinointiin koska meitä on huijattu niin monesti siinä. Tämä on oikeasti hyvä tuote, mm. Kiira Korpi käyttää sitä.
      Kokeiluerästä saa rahat takas jos ei oo tyytyväinen. Kokeilkaa ees

      • annuli

        Voi ehkä joillakin vaikuttaa mutta kaikilla ei. Kokeiltu on ja ei mitään vaikutusta. Uskoo ken tahtoo.


      • harmillista

        Ei kokeiluerästä rahoja takaisin saanut vaikka palautin niin kuin oli kerrottu kun tuotteet eivät minulle sopineet. Paketti ei mukamas koskaan saapunut perille. Todellakin huijausta heidän toimintansa. Tuli minulle todella kalliiksi, palautukset ym. eikä mitään mitä luvattiin toteutunut.


      • moose2
        harmillista kirjoitti:

        Ei kokeiluerästä rahoja takaisin saanut vaikka palautin niin kuin oli kerrottu kun tuotteet eivät minulle sopineet. Paketti ei mukamas koskaan saapunut perille. Todellakin huijausta heidän toimintansa. Tuli minulle todella kalliiksi, palautukset ym. eikä mitään mitä luvattiin toteutunut.

        Olen samaa mieltä aivan huijausta koko toiminta. Kokeilin 3 kk eikä mitään vaikutusta koko tuotteilla, rahat kyllä meni. Harmittaa niin maan perusteellisesti että lähdin edes kokeilemaan koko tuotteita!!!! Tyhmä se on tuo ihminen.


    • haloo1

      Hei! laitoitteko palautuksen menemään maxikirjeenä vai postipakettina josta saa seurantakoodin? Palautin reilut 3 vk sitten maxikirjeenä ruotsin keskusvarastolle eikä ole kuulemma saapunut..siisti homma.

      • haloo1

        Pakko nyt vielä kommentoida tänne että tänään kun jälleen olin yhteydessä varmaan jo viidennen kerran synergyn asiakaspalveluun sieltä ilmoitettiin että palautusta parhailaan tehdään, joten ilmeisesti saan viikon kuluttua rahat tililleni. paketti oli siis löytynyt.


    • Florrie_Capp

      Proargin ulkoiset vaikutuksen huomasin ensimmäisenä nilkoissa olleeen tumman pigmentin vaalenemisena, värimuutos on ollut huomattava. Jalkojen "pömpöttävät" verisuonet tasaantuneet, "suonikohjusärky" kadonnut ja nilkkojen turvotus vähentynyt, tai oikeastaan lähes kokonaan hävinnyt. Aivoinfarktin jälkeinen vasemman käden ja suupielen puutumisoireet on taaksejäänyttä elämää. Verenpaine laskee koko ajan ja lääkitystä vähennetään lääkärin valvonnassa.

      Aloittaessa parina ensimmäisenä yönä oli nukahtamisvaikeuksia, mutta sekin loppui hyvin nopeasti.

      Olen käyttänyt tuotetta 2-3 annosta päivässä noin 3kk.

    • Tyytyväinen_tuotteisiin

      Itse olen käyttänyt reilun kaksi vuotta ja olen todella tyytyväinen! Minä vain käytän tuotteita, en ole myyjä.
      Olen selvittänyt tuotteiden taustaa ja olen varma, että nämä ovat oikeasti laadukkaita ja tutkittuja. Synergyn tuotteita tutkitaan, heillä on laboratorio ja klinikka, jota ei kenelläkään muulla alalla ole. Vähän aikaa sitten tuttavani näytti uutisen ProArgilla tehdyistä tutkimuksesta, jolle on haettu patentti. En osaa selittää, mitä asia tarkalleen koski, kun ei ole omaa alaani. Mutta olen vakuuttunut.
      Käyttävät tutkitusti puhtaita raaka-aineita ja tämä on minulle tärkeä asia, sillä pyrin aina muutenkin hankkimaan mahdollisimman puhtaita tuotteita ja luomua mahdollisuuksien mukaan.

      Itse elän elämäni terveintä aikaa ja siitä kiitos näille tuotteille. Itse otan ProArgia aamuin illoin ja se on minulle hyvä annostus. Yksi annos ei riitä minulle. Mistifyä ja PhytoLifea käytän myös päivittäin.
      Ei ole ollut flunssia, kolesteroliarvot tippuneet yli 2 kokonaista numeroa, päänsäryt ja migreeni loppunut, erilaiset kolotukset ja nivelvaivat jääneet ja hapenottokyky parantunut reilusti. Hintaahan näille tulee, mutta mielelläni maksan tästä hyvästä olosta, tätä ei voi rahassa mitata :).

      Tuttavani kokeili, hän ei tykännyt ja sai rahat takaisin. Muuten olen kuullut paljon hyvää näistä. Toki joillakin on alussa ollut huonojakin päiviä, mutta kun ovat jatkaneet käyttöä, niin ovat olleet tyytyväisiä.
      Tämä on asia, josta olen onnellinen, että uskaltauduin hinnasta huolimatta kokeilemaan! Omasta puolestani voin suositella kelle vain kokeilemaan, sillä rahat saa oikeasti takaisin, jos ei ole tyytyväinen. Mitäpä asiaa tässä maailmassa saa kokeilla 90 päivää ja palauttaa jos ei tykkää. Vähissä taitavat olla semmoiset.
      Ja älkää hyvät ihmiset aina hössöttäkö verkostomarkkinoinnista, vaikka sen tuotteita ovatkin. Itsekin vain käytän. Työtään ne nämäkin tekevät, kuten vaikka luontaistuotekaupanmyyjätkin.

    • Verenpainetautinen

      Verenpainetautiin olen toivonut parannusta. Olen nyt käyttänyt 7 kuukautta. Aluksi käytin 2 pussia päivässä, mutta n. kahden kuukauden jälkeen nostin 4 pussiin päivässä. Alusta lukien n. 4-5 kk jälkeen olin tilapäistä apua tuntevinani. Esim. verenpainelääkkeiden vaikutus tehostui niin, että paine putosi liiankin alas, mutta jos liikaa vähensin lääkkeitä, paineet kuitenkin nousivat jälleen entisiin lukemiin. Tämä vaihe meni ohi 4 pussin syönnistä huolimatta ja sen vuoksi vähensin annostuksen 2 pussiin päivässä. Mstify:ta olen koko ajan ottanut väh. 30 ml/pv. Olen jo yli 70- vuotias äijä ja verisuonet on saattanut kovettua ja odotan hitaita vaikutuksia vielä ainakin puoli vuotta. Eihän näistä tunnu olevan haitallisia sivuvaikutuksiakaan, kuten kaikista verenpainelääkkeistä.
      Verenpainetautiset, kertokaa enemmän kokemuksista!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe