Pitkät hiukset?

pitkä hiuksinen

On 15v. poika, jolla obn pitkät hiukset,koska en jaksa leikata niitä. Meen about kerran vuodessa parturiin. Onko paha?

12

354

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehehe.

on! Ite en tykkää jos pojalla on pitkät hiukset.. mut monesti hiukset menee huono kuntosemmaks jos ei välillä vähä leikkaa..ainaki mun tietääkseni, mitä partureita oon kuunnellu.. kannattaa käydä kyllä parturis ja leikat. :)
      Tämä oli _mun_omamielipide_ ! :)

• Emo_girll

Ite tykkään pojjista joilla on lyhyet hiukset. Ja tosiaan, tää on vaan mun oma mielipide :)

• pitkul

käy nyt ainakin kas kertaa sillä itelläni on kanssa ja ihmeen nopeesti rasvoittuu ja pitenee.

• ThatEmoWeKnow

Ei ne oo paha. Kuha vaa kä suihkussa päivittäi. Itella on pitkät mut mul o sellai Ronnie Radke tyyline ja mu pää o lakassa koko aja.

• newintown2

mitäs pahaa siinä muka olisi. Jos hygienia vaan on kunnossa!

• lifemocker

kyllä kannattaa about ½ vuoden välein latvoja leikata, että hiukset pysyvät paremmassa kunnossa

• sori mut hyi

Aika laiska täytyy olla jos ei jaksa käydä parturissa. Pojilla pitkät hiukset on ällöttävät. varsinkin jos ne on huonokuntoiset hyi! vielä kun pojat on nii laiskoja hoitaa hiuksia ja harjata niitä niin iha karsee näky semmonen. lyhyet hiukset on komeet, seksikkäät, söpöt ah ;) kalju/siili on kans aika ällöttävä.

• Be a man!

Anteeks oikeesti, mut se on omasta mielestä kovin paha. Itse käyn 2kk välein yleensä, koska lyhyempi tukka on mukavempi hoitaa.

Sanoisinko, että en tapailisi sua noiden hiusten takia ainakaan. :(

• kultauusisofia

MÄ OON TYTTÖ JA OON KÄYNYT PARTURISSA VAAN YHEN KERRAN ELÄMÄSSÄNI NOO MULLA LEIKATAANKIN YLEENSÄ KOTONA

• Oon pahoillani...

Anteeks, mutta en kestä pojilla pitkiä hiuksia. Lisäks jos ite olisin poika niin ottaisin kyllä kaiken ilon irti ja leikkaisin jonku siilin ettei tarvis käydä suihkussa joka päivä kun hiukset ei olis rasvaset ;)

• lifemocker

kaikilla ei ole samanlainen iho ja hiustyyppi kuin sulla...

• Anonyymi

Lmao .. kaiken ilon irti. bffr💀💀

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä oli suurin

Ongelma välillämme?
      Ikävä
      109
      957
    2. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      116
      946
    3. Rakastamisesi tarkoitus

Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki
      Ikävä
      52
      671
    4. Tämä meidän välinen tilanne

Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen
      Ikävä
      34
      649
    5. Kohtalo antoi

sinulle vielä mahdollisuuden valita oikein. Et siihen tarttunut.
      Ikävä
      48
      553
    6. Mitä Kärnässä tapahtui?

Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.
      Lappajärvi
      5
      541
    7. Miten tästä pääsee

Ikinä ylitse?
      Ikävä
      59
      508
    8. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      43
      495
    9. Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä

Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle
      Ikävä
      19
      476
    10. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      47
      469
    Aihe