Hei kaikille! Olemme puolisomme kanssa tuumineet jo pitkään minkä nimen annamme kehitysvammaiselle pojallemme. Mielessä on käynyt Artturi, Uljas ja Urmas. Kysyisin teiltä minkä nimen itse antaisitte ja, jos keksitte parempia nimiä niin saa ehdottaa!
Apua nimen antamisessa!
11
410
Vastaukset
- Primrose
Ehdotukseni: Uljas Artturi.
- Mimmelimyyyy
Noista ehdottamistas valkkaisin Artturin, mites olus Sisu tai Nooa? :P
- Miu mau
Uljas ja Urmas sopisi kissoille nimiksi. Pystyn jo näkemään ne kissat. :)
Arttu on hyvä pojan nimi, paitsi jos pojalla on r-vika. - ISMO LAITELA
Oot vähän turhan nuori isä, hyh.
Poikanne on ihan Sonta-Simon näköinen.
Ehdotan siis: Sonta-Simo - Sos-su666
Joiko äiti kovasti viinaa raskauden aikana?
- niksu9
Niklas ja Joel on kivoja :)
- mummi
Kehitysvammalla ei ole merkitystä, artturi kuullostaa minun korvaani hyvältä....
- 45+
Kannattaisi valita helppo nimi, jonka mahdollisesti puhevammainen lapsi osaa itsekin sanoa. Esim. Vili, Ola, Sisu etc.
- nimestä
45+ kirjoitti:
Kannattaisi valita helppo nimi, jonka mahdollisesti puhevammainen lapsi osaa itsekin sanoa. Esim. Vili, Ola, Sisu etc.
r ja s voi olla vaikeita kirjaimia joten niitä kannattaa välttää
Allu voisi olla kiva - !!!
45+ kirjoitti:
...ai titu
- Ylpeä veljestään
Mulla on kehitysvammainen veli josta tulee jonkin ajan päästä eno :) ehdotan tämänkaltaisille ihmisille jotain lyhyttä nimeä joka on helppo ääntää. En osaa vaihtoehtoja niinkään antaa mutta vinkkinä vaan sanoin ton
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648