Mikä kannattaa ostaa pc:lle näistä kolmesta: Oblivion, GTA IV tai Fallout 3?
Suositelkaa je kertokaa jotain.
Mikä näistä peleistä on paras?
16
78
Vastaukset
- jou määään
Fallout 3 jos noista pitää valita.
- ERkkimerkki321123
Älä osta mitään noista. Lataa ne kaikki netistä ihan ilmaseks wouu ou o u. !!! Kaiken saa netistä!
- ,m,
Kyllä aivan oikeassa olet, kaiken saa netistä, kylkiäisenä saat virukset koneelle ja jos oikein hyvä tuuri käy niin tulee vielä poliisikin ovelle.
Itse ostaisin falloutin- Erkkimerkkari32123
Mitä sä höpötät? Ai että viruksia tulee? Paskapuhetta. Jos osaat ladata oikeasta paikasta niin ei tule viruksia -.- Ja luuletko tosiaan että poliisia kiinnostaa että joku lataa jonkun pelin omaan käyttöön? Huh huh.
- mn,nm,n
Erkkimerkkari32123 kirjoitti:
Mitä sä höpötät? Ai että viruksia tulee? Paskapuhetta. Jos osaat ladata oikeasta paikasta niin ei tule viruksia -.- Ja luuletko tosiaan että poliisia kiinnostaa että joku lataa jonkun pelin omaan käyttöön? Huh huh.
onhan näitä tapauksia.
http://www.heijastuspinta.fi/2012/11/9-vuotiasta-vaadittiin-maksamaan-600-ja.html
- pc pelailija.
Kiitos kommentista. Fallout 3 taitaa olla valintani. Kyllä mä sen ostan, sen verran pitää pelintekijöitä arvostaa.
- kivoja ihmisiä
Arvostan minäkin pelintekijää. Nostan mielessäni heille hattua, kun lataan pelin ilmaiseksi netistä.
- ,.,
Kyllä sieltä niitä jotain paskaa aina koneelle tulee vaikka lataisit mistä tahansa.
- Erkkiiiimerkkiiiiiii
Eipä tuu hehheh ;) Ette vaan osaa Evot
Fallout 3 oli itselle pettymys. Loppuen lopuksi melko lyhyt.
Gta 4 huippu tämän tyylisistä peleistä
Oblivion on vanhempi kuin Skyrim. Osta Skyrim aivan loistava ja pelattavaa riittää.- Ancient nord
Annetuista vaihtoehdoista äänestän ehdottomasti oblivionia.
Kannssasi olen samaa mieltä siinä, että skyrim kannattaa myös ehdottomasti hankkia! - tietoa...
fallout 3 lisätehtävineen on n. 60 tehtävän pituinen. Skyrimissä vähän yli 100 scriptattua, jotka ei ole tehtävän toistoa ja Oblivionissa n. 200
- rolfnano
Toivottavasti olet tyytyväisiä, kun "varastatte" pelejä eli lataatte ne laittomasti...
Mutta asiaan, noista peleistä kaikki on hyviä. Vaikea valinta. - Ftlloutnv
Fallout new vegas ultimate edition (y) ja warettajat on perseeeeeestä
- mun mielipide
GTA IV on kuraa. Jos sellaisen pelin haluat, osta Red Dead Redemption tai odottele GTA V:tä.
Oblivion on nykyään auttamattoman vanhentunut, jos se kiinnostaa niin osta sen sijasta Skyrim.
Fallout 3 ei ole oikeastaan ihan niin hyvä kuin maineensa. Sanoisin, että parempi valinta olisi Far Cry 3.
Jos kuitenkin noista kolmesta pitää valita niin Fallout 3. - asdfasdfsd
Fallout 3 noista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618710- 1404983
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.384363- 213558
- 233152
- 603002
- 292967
- 322548
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun4162345- 322279