Mikä kannattaa ostaa pc:lle näistä kolmesta: Oblivion, GTA IV tai Fallout 3?
Suositelkaa je kertokaa jotain.
Mikä näistä peleistä on paras?
16
112
Vastaukset
- jou määään
Fallout 3 jos noista pitää valita.
- ERkkimerkki321123
Älä osta mitään noista. Lataa ne kaikki netistä ihan ilmaseks wouu ou o u. !!! Kaiken saa netistä!
- ,m,
Kyllä aivan oikeassa olet, kaiken saa netistä, kylkiäisenä saat virukset koneelle ja jos oikein hyvä tuuri käy niin tulee vielä poliisikin ovelle.
Itse ostaisin falloutin- Erkkimerkkari32123
Mitä sä höpötät? Ai että viruksia tulee? Paskapuhetta. Jos osaat ladata oikeasta paikasta niin ei tule viruksia -.- Ja luuletko tosiaan että poliisia kiinnostaa että joku lataa jonkun pelin omaan käyttöön? Huh huh.
- mn,nm,n
Erkkimerkkari32123 kirjoitti:
Mitä sä höpötät? Ai että viruksia tulee? Paskapuhetta. Jos osaat ladata oikeasta paikasta niin ei tule viruksia -.- Ja luuletko tosiaan että poliisia kiinnostaa että joku lataa jonkun pelin omaan käyttöön? Huh huh.
onhan näitä tapauksia.
http://www.heijastuspinta.fi/2012/11/9-vuotiasta-vaadittiin-maksamaan-600-ja.html
- pc pelailija.
Kiitos kommentista. Fallout 3 taitaa olla valintani. Kyllä mä sen ostan, sen verran pitää pelintekijöitä arvostaa.
- kivoja ihmisiä
Arvostan minäkin pelintekijää. Nostan mielessäni heille hattua, kun lataan pelin ilmaiseksi netistä.
- ,.,
Kyllä sieltä niitä jotain paskaa aina koneelle tulee vaikka lataisit mistä tahansa.
- Erkkiiiimerkkiiiiiii
Eipä tuu hehheh ;) Ette vaan osaa Evot
Fallout 3 oli itselle pettymys. Loppuen lopuksi melko lyhyt.
Gta 4 huippu tämän tyylisistä peleistä
Oblivion on vanhempi kuin Skyrim. Osta Skyrim aivan loistava ja pelattavaa riittää.- Ancient nord
Annetuista vaihtoehdoista äänestän ehdottomasti oblivionia.
Kannssasi olen samaa mieltä siinä, että skyrim kannattaa myös ehdottomasti hankkia! - tietoa...
fallout 3 lisätehtävineen on n. 60 tehtävän pituinen. Skyrimissä vähän yli 100 scriptattua, jotka ei ole tehtävän toistoa ja Oblivionissa n. 200
- rolfnano
Toivottavasti olet tyytyväisiä, kun "varastatte" pelejä eli lataatte ne laittomasti...
Mutta asiaan, noista peleistä kaikki on hyviä. Vaikea valinta. - Ftlloutnv
Fallout new vegas ultimate edition (y) ja warettajat on perseeeeeestä
- mun mielipide
GTA IV on kuraa. Jos sellaisen pelin haluat, osta Red Dead Redemption tai odottele GTA V:tä.
Oblivion on nykyään auttamattoman vanhentunut, jos se kiinnostaa niin osta sen sijasta Skyrim.
Fallout 3 ei ole oikeastaan ihan niin hyvä kuin maineensa. Sanoisin, että parempi valinta olisi Far Cry 3.
Jos kuitenkin noista kolmesta pitää valita niin Fallout 3. - asdfasdfsd
Fallout 3 noista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483