Mikä näistä peleistä on paras?

pc pelailija.

Mikä kannattaa ostaa pc:lle näistä kolmesta: Oblivion, GTA IV tai Fallout 3?
Suositelkaa je kertokaa jotain.

16

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jou määään

      Fallout 3 jos noista pitää valita.

    • ERkkimerkki321123

      Älä osta mitään noista. Lataa ne kaikki netistä ihan ilmaseks wouu ou o u. !!! Kaiken saa netistä!

    • ,m,

      Kyllä aivan oikeassa olet, kaiken saa netistä, kylkiäisenä saat virukset koneelle ja jos oikein hyvä tuuri käy niin tulee vielä poliisikin ovelle.

      Itse ostaisin falloutin

      • Erkkimerkkari32123

        Mitä sä höpötät? Ai että viruksia tulee? Paskapuhetta. Jos osaat ladata oikeasta paikasta niin ei tule viruksia -.- Ja luuletko tosiaan että poliisia kiinnostaa että joku lataa jonkun pelin omaan käyttöön? Huh huh.


      • mn,nm,n

    • pc pelailija.

      Kiitos kommentista. Fallout 3 taitaa olla valintani. Kyllä mä sen ostan, sen verran pitää pelintekijöitä arvostaa.

      • kivoja ihmisiä

        Arvostan minäkin pelintekijää. Nostan mielessäni heille hattua, kun lataan pelin ilmaiseksi netistä.


    • ,.,

      Kyllä sieltä niitä jotain paskaa aina koneelle tulee vaikka lataisit mistä tahansa.

      • Erkkiiiimerkkiiiiiii

        Eipä tuu hehheh ;) Ette vaan osaa Evot


    • Fallout 3 oli itselle pettymys. Loppuen lopuksi melko lyhyt.
      Gta 4 huippu tämän tyylisistä peleistä
      Oblivion on vanhempi kuin Skyrim. Osta Skyrim aivan loistava ja pelattavaa riittää.

      • Ancient nord

        Annetuista vaihtoehdoista äänestän ehdottomasti oblivionia.

        Kannssasi olen samaa mieltä siinä, että skyrim kannattaa myös ehdottomasti hankkia!


      • tietoa...

        fallout 3 lisätehtävineen on n. 60 tehtävän pituinen. Skyrimissä vähän yli 100 scriptattua, jotka ei ole tehtävän toistoa ja Oblivionissa n. 200


    • rolfnano

      Toivottavasti olet tyytyväisiä, kun "varastatte" pelejä eli lataatte ne laittomasti...

      Mutta asiaan, noista peleistä kaikki on hyviä. Vaikea valinta.

    • Ftlloutnv

      Fallout new vegas ultimate edition (y) ja warettajat on perseeeeeestä

    • mun mielipide

      GTA IV on kuraa. Jos sellaisen pelin haluat, osta Red Dead Redemption tai odottele GTA V:tä.

      Oblivion on nykyään auttamattoman vanhentunut, jos se kiinnostaa niin osta sen sijasta Skyrim.

      Fallout 3 ei ole oikeastaan ihan niin hyvä kuin maineensa. Sanoisin, että parempi valinta olisi Far Cry 3.

      Jos kuitenkin noista kolmesta pitää valita niin Fallout 3.

    • asdfasdfsd

      Fallout 3 noista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe