Kakkaveijo varasti mun runescape kullat

scammerNOOB

!!!!REPORTatkaa KAKKAVEIJO RUNESCAPESSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SE VEI MULTA 1118K!!!!!!!!!!!!!!!!!!SE ON IHAN HIRVEE HINTTI!!SE ON IHAN HOMO!1111!!!SE ON IHA HIRVEE SCAMMERI!!!!!!!SE YRITTI HAKKEROI MUN KONEEN RUNESTA MITEN SAAN SEN VIIRUKSEN POIS?????

15

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jonnet ei opi

opettele jonne trollaa =D

• ccc1

mä sanoin sille kakkaveijolle moi

• tyhmiä riittää

Annoit ne kuitenkin sille!
        Minkä viruksen, viruksilla on nimetkin?
        Ei ne Runen tiedot koneellasi ole vaan siellä Runescapen palvelimella.
        Ei kai niitä muuten pysty pöllimään ellei tiedä käyttäjätunnusta/salasanaa?

• gfgfgf

vitu retu

• NIlLO22

5/5

• eetupk99

joo!!! onks se se tyyppi jonka nimi oli ennen joku ihmeen srmotiivi??????? se nimittäi varasti mu dragon 2h kaks kuukaut sitte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• scammerNOOB

JOO!!!!!

• kakka21

no vittu multa se varasti multa mun kaikki potut niit oli yhteensa 400

• Mestaripeikko

Älkää trollatko, jos ette osaa.

• legenda4

PelleJönssön varasti mun adamant alkkarit! Reporttakaa kaikki PelleJönssön!

• legenda4

no nyt se sai bannit kun kaveri modi bannas sen!

• gf kakkavejo

kakkaveijo sai jo banii ku reportasin siitä 50 ukola että se scamaa rahaa ja ukoi

• kukkaveijo

MIstä sä 50 ukkoa sait??? Taidat itse varastella niitä.

• Acon kulta vietiin

Hah hah, vai että vähän yli millin varasti? Mun 3kk runescape tauon aikana multa vietiin 46m money pouchista ja pankista vietiin 8m arvoista kamaa (suurin osa mun omaisuudesta oli siis rahana) ja mun bank pin oli poissa. Löysin mun acon lumbridgesta suon läheltä. Ei sentään salasanaa vaihtanut, oli itellään ilmeisesti parempi acco joten ei ollut tarvetta sitäkin pölliä. Mut ei sillä oo välii, en enää pelaa tota peliä kun se on pilattu kiitos eoc. Sitä 2007 runee pelaan nykyää ja oon saanut siinä kasaan jo 200k cowhideillä.

• pera91

haistappa v*ttu jne. pentu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      41
      4642
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      53
      2224
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      1650
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      1644
    5. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      115
      1639
    6. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      91
      1158
    7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      48
      1133
    8. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1107
    9. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      67
      1083
    10. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      268
      1082
    Aihe