!!!!REPORTatkaa KAKKAVEIJO RUNESCAPESSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SE VEI MULTA 1118K!!!!!!!!!!!!!!!!!!SE ON IHAN HIRVEE HINTTI!!SE ON IHAN HOMO!1111!!!SE ON IHA HIRVEE SCAMMERI!!!!!!!SE YRITTI HAKKEROI MUN KONEEN RUNESTA MITEN SAAN SEN VIIRUKSEN POIS?????
Kakkaveijo varasti mun runescape kullat
15
175
Vastaukset
- jonnet ei opi
opettele jonne trollaa =D
- ccc1
mä sanoin sille kakkaveijolle moi
- tyhmiä riittää
Annoit ne kuitenkin sille!
Minkä viruksen, viruksilla on nimetkin?
Ei ne Runen tiedot koneellasi ole vaan siellä Runescapen palvelimella.
Ei kai niitä muuten pysty pöllimään ellei tiedä käyttäjätunnusta/salasanaa?
- gfgfgf
vitu retu
- NIlLO22
5/5
- eetupk99
joo!!! onks se se tyyppi jonka nimi oli ennen joku ihmeen srmotiivi??????? se nimittäi varasti mu dragon 2h kaks kuukaut sitte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- scammerNOOB
JOO!!!!!
- kakka21
no vittu multa se varasti multa mun kaikki potut niit oli yhteensa 400
- Mestaripeikko
Älkää trollatko, jos ette osaa.
- legenda4
PelleJönssön varasti mun adamant alkkarit! Reporttakaa kaikki PelleJönssön!
- legenda4
no nyt se sai bannit kun kaveri modi bannas sen!
- gf kakkavejo
kakkaveijo sai jo banii ku reportasin siitä 50 ukola että se scamaa rahaa ja ukoi
- kukkaveijo
MIstä sä 50 ukkoa sait??? Taidat itse varastella niitä.
- Acon kulta vietiin
Hah hah, vai että vähän yli millin varasti? Mun 3kk runescape tauon aikana multa vietiin 46m money pouchista ja pankista vietiin 8m arvoista kamaa (suurin osa mun omaisuudesta oli siis rahana) ja mun bank pin oli poissa. Löysin mun acon lumbridgesta suon läheltä. Ei sentään salasanaa vaihtanut, oli itellään ilmeisesti parempi acco joten ei ollut tarvetta sitäkin pölliä. Mut ei sillä oo välii, en enää pelaa tota peliä kun se on pilattu kiitos eoc. Sitä 2007 runee pelaan nykyää ja oon saanut siinä kasaan jo 200k cowhideillä.
- pera91
haistappa v*ttu jne. pentu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103