Millasia tavaroita mun pitäs ostaa?? Mul on 85 levune mage ja oon ostanu nyt tavaroita semmoi, et mis on enite intellectii se o ollu se tärkein ja sit muutaki löytyy, mutta teen vähä dungeonissa damagea siis todella vähän.. miksi? Pitäskö mun ostaa 85 levusia tavaroita tai onks värillä väliä kuh intellectiii ja muut löytyy? Mite tää menee? Haluaisin tehä enemmän damaa ku ei must oo paljoo dungeonis hyötyy teen damaa tosi vähä.
Teen joteki vähä damagea..
8
173
Vastaukset
- Ratkaisusi
PvE gearin voit luuttia ilmaiseksi, sitä mukaa kun "item levelisi" kasvaa pääset aina vaikeampiin dungeoneihin ja lopuksi raivaat tiesei raideihin, joista saat parasta gearia levuisillesi..
PvP gearin sinun tulee ostaa erillisellä valuutalla, eli joko Honor tai Conquest pisteillä. Näitä saat sitä mukaa, kun teet PvP-aktiviteetteja kuten Areenoita ja Battle Groundeja. - noob132
Kiitos, mullaku on mage ja oon 86 levune sit mietin ku tuol spellbookis o mun fire sivulehti mis o spellit ja sit o se general siellä on esim: Chas flow rank 1 , fast tracl rank 2 , hnorable mention rank 1 , mr. popularity rank 2 miten saan niitä ylemmäs?
- noob132
fast track , honorable mention ,
- wowshiaass
en ostaisi 86 tasolla pvp gearia koska on niin vähän 90 tason pvp geariin nin menis honorit/muut hukkaan kun kohta saisi kuitenkin paremman
- noob132
Joku vois kertoa mite pvp geari ostetaan en o kyl nyt ostamassa mut varmaaki myöhemmin. . :P
- Wowrulez
Lvl 90 pvp varusteet löytyy pandarian isolta muurilta.
- noob132
Öö, mitenhä tää menee? Tota oon nyt 90 levune voisko joku opettaa mut pelaa eteenpäin.. ? :( En o muuta tehny koskaa ku pelannu dungeonii/tehny normi tehtäviä mitä on kaupunkien ulkopuolella en ees tiiä mitä noi vaatteet on guild vendoril et pitäskö niit käyttää, vissii jossai ryhmäs oon en tiiä, =D
- cata takasi!!
anna battletagis nii voin opettaa :D tein catas areenoita magel.. nykyään 86 lvl ja full cataclysm ^_^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100