Teen joteki vähä damagea..

noob132

Millasia tavaroita mun pitäs ostaa?? Mul on 85 levune mage ja oon ostanu nyt tavaroita semmoi, et mis on enite intellectii se o ollu se tärkein ja sit muutaki löytyy, mutta teen vähä dungeonissa damagea siis todella vähän.. miksi? Pitäskö mun ostaa 85 levusia tavaroita tai onks värillä väliä kuh intellectiii ja muut löytyy? Mite tää menee? Haluaisin tehä enemmän damaa ku ei must oo paljoo dungeonis hyötyy teen damaa tosi vähä.

8

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ratkaisusi

PvE gearin voit luuttia ilmaiseksi, sitä mukaa kun "item levelisi" kasvaa pääset aina vaikeampiin dungeoneihin ja lopuksi raivaat tiesei raideihin, joista saat parasta gearia levuisillesi..

PvP gearin sinun tulee ostaa erillisellä valuutalla, eli joko Honor tai Conquest pisteillä. Näitä saat sitä mukaa, kun teet PvP-aktiviteetteja kuten Areenoita ja Battle Groundeja.

• noob132

Kiitos, mullaku on mage ja oon 86 levune sit mietin ku tuol spellbookis o mun fire sivulehti mis o spellit ja sit o se general siellä on esim: Chas flow rank 1 , fast tracl rank 2 , hnorable mention rank 1 , mr. popularity rank 2 miten saan niitä ylemmäs?

• noob132

fast track , honorable mention ,

• wowshiaass

en ostaisi 86 tasolla pvp gearia koska on niin vähän 90 tason pvp geariin nin menis honorit/muut hukkaan kun kohta saisi kuitenkin paremman

• noob132

Joku vois kertoa mite pvp geari ostetaan en o kyl nyt ostamassa mut varmaaki myöhemmin. . :P

• Wowrulez

Lvl 90 pvp varusteet löytyy pandarian isolta muurilta.

• noob132

Öö, mitenhä tää menee? Tota oon nyt 90 levune voisko joku opettaa mut pelaa eteenpäin.. ? :( En o muuta tehny koskaa ku pelannu dungeonii/tehny normi tehtäviä mitä on kaupunkien ulkopuolella en ees tiiä mitä noi vaatteet on guild vendoril et pitäskö niit käyttää, vissii jossai ryhmäs oon en tiiä, =D

• cata takasi!!

anna battletagis nii voin opettaa :D tein catas areenoita magel.. nykyään 86 lvl ja full cataclysm ^_^

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe