Ollaan lähdössä maaliskuun alussa Kanarialle ja mietin kun lapset ekaa kertaa ulkomaille että tarviiko tuonne hepatitti aan rokotukset??
Oottako ottaneet ?
lapset,matkustelu, rokotukset?
2
230
Vastaukset
Otatin lapselle Havrixin kun hän oli 2v ja oltiin lähdössä Kreikkaan.
Nyt ollaan matkailtu paljon ja hyvä että rokotukset otettiin. Tässä kuussa
matka Thaimaahan.
Itse olen juuri menossa hakemaan Twinrixin toista piikkiä. Aikoinaan otin A-rokotteen mutta unohdin mennä toiselle piikille.- Liibalaaba3
Meillä on Twinrix- rokotukset, siis hepatiitti A ja B, kaikki kolme tehosterokotetta otettuna. Pitäisi siis olla voimassa lopun ikää. (no ainakin 20v)
Hepatiitti aan nyt voi saada vaikka Suomessa huonon hygienian takia...
Suosittelen kyllä varsinkin kaikille jotka edes suunnittelevat matkustamista.
Tartuntavaara aan kohdalla Kanariansaarilla on ilmeisesti aika pieni mutta kannattaako riskeerata?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221143
- 1171006
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97842- 106792
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17647Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa224624- 40569
- 49559
- 25525