chihuahua mix virosta

annabella

Olen menossa la katsomaan pentua mitään en oo vielä maksanut. Passi. Siru ja el tod on. Ostopäätöksen voin tehdä satamassa. Onko luotettavaa? Kasvattaja tiina Kuusinen? Onko kokemuksia luotettava? Anto tosi hyvän kuvan ja kysele ja kerto. Vastas mun kysymyksiin yms.

3

494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kannata

Ainakin hän on pienen googlailun mukaan tuonut Virosta halpoja mix-pentuja. Ainakin 2010 vuodesta lähtien... ja paljon. Miksi ihmeessä tuottaa Virossa, eikö olisi helpompi siirtyä kasvattamaan Suomen puolelle, jos niin paljon syntyy pentuja jotka myydään Suomeen? Ja Keltainen Pörssi on tunnettu varastettujen/pentutehdaspentujen myyntipaikka. Sieltäkö bongasit ilmoituksen?

• mietippäs nyt..

En suosittele että ostaisitte tuon koiran vaikka päätös onki teidän. Itse teimme sen virheen ja ostimme koiramme virosta juuri satamassa koira ilmenikin myöhemmin n.5 viikkoiseksi vaikka omistaja sanoi että se on 8vk jouduimme luopumaan koirasta koska se oli liian heikko ja erkanoitui äidistään liian aikasin. Toki tuo voi olla ihan hyvä ja ettei se ole mikään tehtailia mutta itse olen nykyään todella tarkka enkä enää koskaan halua tehdä sitä virhettä etten menisi käymää siellä paikassa jossa pennut ovat. Kaikkein paras ja luotettavin koira on helpompi ottaa kennelistä ja siellä voi sitten tutusta paremmin kasvattajaan ja pentuihin.

Oma on päätöksesi mutta nyt näit minun kantani :)

Toivottavasti et tule pettymään :)

• Chihuahua - Pennut paperit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      322
      1822
    2. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1287
    3. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1284
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      134
      1157
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      80
      957
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      85
      881
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      843
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      118
      804
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      790
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      736
    Aihe