Näyttis rikki?

jeeeeps

Elikkäs.. en tie näistä hommista paljoo mutta aattelin kysyä kumminki. Joku pari kuukautta sitte pelasin farming simulator 2011 ::D ja se toimi sillon viel jotenki (mitä ny tämmösel paskal koneel voi toimia) mitä ny lagi vähä ja sillain. Mun näytönohjain on aika huono muutenki joku ATI Radeon 3600 mut se farming pyöri sillon jotenki. Sit yhtäkkii se rupes heittään mua sieltä pelistä pois ja tuli joku "bad allocation" ja sit alareunaan lukeen joku et "windowsin näennäismuisti on liian pieni" eli mitähän meinaa? ja sit kone on kaatuillu muutenki ja välil tulee blue screen ja joku "video failure" ja kone yrittää restartata itteensä monta kertaa ja yleensä kolmannella kerralla taas toimii...ja sitku yrittää nyt mennä farmingiin, tulee joko musta näyttö ja kone kaatuu tai sit kaikki pysähtyy eikä hiirikää liiku tai sit mä pääsen kyl farmingii, mut sen resot on ihan vitusti pienemmät ku kuuluis olla (1600:900). Ja sitku menee peliin sisään niin lagii aika pirusti ja näytön yläosa pätkii mustana. Mut Minecraftia pystyy pelaan vie ilman et se lagii :D kai se on sen verran kevyempi.. Ja tosiaan välil tää muutteli ittestään resoja joksku 1200:400 ku tuli farmingista pois... Kaveri vaan sano et vika ei oo varmaan misää muus ku näyttikses koska se on muutenki vanha laho paska, ja nyt se on lahoomas entisestää :D mutta jos joku väittää toisin tai tietää että mikä täs vittuilee niin voi kertoo:D kiitos vastauksista jo etukäteen!

3

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeeeeps

      Juu se jäi ainakin vielä sanomatta että nykyään joka kerta ku sammuttaa niin noin 15 sekunnin päästä tulee bluescreen ja se kehuu että tarttee restartata ja kone sammuu...ja käynnistäessä välilä ei tuu ollenkaa sitä msi motherboardia..

    • datadog

      moi toi kuuloistais et sun näyttis alkaa olla lopuillaan tai sit sun pitää ostaa uus virtalähde sanotaan vaik sellane 750w ja sit kandee pistää lisää muistia koneeseen ja imuroida pölyt siel koneen sisält ja puhdistaa kaikki tuulettimet ja vaihtaa prossun ja näyttiksen alle uudet hopea tahnat ja kandee asentaa win 7 uudestaan tai sit sun pitää käyttää tota ccleaneria et saat koneen puhtaaks kaikest paskast et näil ainaki pääsee alkuun

      • jeeeeps

        kiitoksia!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      179
      1146
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      79
      1042
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      845
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      73
      818
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      757
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      695
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      593
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    Aihe