Elikkäs.. en tie näistä hommista paljoo mutta aattelin kysyä kumminki. Joku pari kuukautta sitte pelasin farming simulator 2011 ::D ja se toimi sillon viel jotenki (mitä ny tämmösel paskal koneel voi toimia) mitä ny lagi vähä ja sillain. Mun näytönohjain on aika huono muutenki joku ATI Radeon 3600 mut se farming pyöri sillon jotenki. Sit yhtäkkii se rupes heittään mua sieltä pelistä pois ja tuli joku "bad allocation" ja sit alareunaan lukeen joku et "windowsin näennäismuisti on liian pieni" eli mitähän meinaa? ja sit kone on kaatuillu muutenki ja välil tulee blue screen ja joku "video failure" ja kone yrittää restartata itteensä monta kertaa ja yleensä kolmannella kerralla taas toimii...ja sitku yrittää nyt mennä farmingiin, tulee joko musta näyttö ja kone kaatuu tai sit kaikki pysähtyy eikä hiirikää liiku tai sit mä pääsen kyl farmingii, mut sen resot on ihan vitusti pienemmät ku kuuluis olla (1600:900). Ja sitku menee peliin sisään niin lagii aika pirusti ja näytön yläosa pätkii mustana. Mut Minecraftia pystyy pelaan vie ilman et se lagii :D kai se on sen verran kevyempi.. Ja tosiaan välil tää muutteli ittestään resoja joksku 1200:400 ku tuli farmingista pois... Kaveri vaan sano et vika ei oo varmaan misää muus ku näyttikses koska se on muutenki vanha laho paska, ja nyt se on lahoomas entisestää :D mutta jos joku väittää toisin tai tietää että mikä täs vittuilee niin voi kertoo:D kiitos vastauksista jo etukäteen!
Näyttis rikki?
3
206
Vastaukset
- jeeeeps
Juu se jäi ainakin vielä sanomatta että nykyään joka kerta ku sammuttaa niin noin 15 sekunnin päästä tulee bluescreen ja se kehuu että tarttee restartata ja kone sammuu...ja käynnistäessä välilä ei tuu ollenkaa sitä msi motherboardia..
- datadog
moi toi kuuloistais et sun näyttis alkaa olla lopuillaan tai sit sun pitää ostaa uus virtalähde sanotaan vaik sellane 750w ja sit kandee pistää lisää muistia koneeseen ja imuroida pölyt siel koneen sisält ja puhdistaa kaikki tuulettimet ja vaihtaa prossun ja näyttiksen alle uudet hopea tahnat ja kandee asentaa win 7 uudestaan tai sit sun pitää käyttää tota ccleaneria et saat koneen puhtaaks kaikest paskast et näil ainaki pääsee alkuun
- jeeeeps
kiitoksia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1791146- 791042
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm92845- 73818
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp82757- 119744
- 109695
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114593- 47570
- 18538