Rattijuoppo pyrki karkuun Tammelassa
03.02.2013
"20-vuotias päihtynyt mies aiheutti useita vaaratilanteita pakenemalla poliisia. Tilanne sai alkunsa aamuyöstä Forssan Hämeentieltä, jossa poliisi yritti pysäyttää miehen henkilöautoa. Mies päätti lähteä karkuun ja suuntasi kohti Tammelaa. Enimmillään vauhtia oli 140 km/h (nopeusrajoitukset 50-80 km/h). Tammelan keskustasta mies jatkoi Portaan suuntaan ja sieltä Härkätien kautta valtatie kahdelle. Valtatien risteyksessä ajoneuvo yritettiin pysäyttää piikkimatolla. Mies ajoi osittain piikkimaton ylitse ja kääntyi valtatielle Forssan suuntaan.
Toinen pysäytysyritys piikkimatolla tapahtui ns. paloaukea kohdalla. Mies ajoi tästä matosta ylitse ja jatkoi edelleen Forssan suuntaan. Riihivalkaman kohdalla nopeutta oli enimmillään 170 km/h. Häiviässä mies kääntyi sivutielle ja hylkäsi ajoneuvonsa. Pako jatkui juosten 200 metriä, kunnes mies saatiin kiinni.
Puhalluskoe antoi tuloksen 1.03 o/oo. Tapahtumasarjaa tutkitaan nimikkeillä törkeä liikenneturvallisuuden vaarantaminen, rattijuopumus, kulkuneuvon kuljettaminen oikeudetta ja liikennerikkomus."
Mies pakeni poliisia
pekko 65
1
271
Vastaukset
- wwwwqqqq
se ei tuntenut hyvin paikkoja,olis vaan mennyt esim. Härkätieltä Liesjärvelle tai muualle pienemmille teille. Torroltakin pääsee Someron suuntaan montaa pikkutietä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627116
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264108- 473467
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1423166- 512916
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262306- 432286
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722023Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291876