onko kenelläkään kokemusta kyseisestä hotellista jotta millainen se on sijaitsee noin 30 km alaniasta antaliaan päin menossa kyseiseen hotelliin huhtikuussa
granada hotelli
6
117
Vastaukset
- MARITZA
EI VIELÄ, MUTTA MAALISKUUSSA MENOSSA
- nizegirl88
Juu olisi kiva tietää itse myös millaista siellä on ku itse kans miehen kanssa lähdetään Maaliskuussa kyseiseen hotelliin.
- 22222222222232222
¨Jos wow:lta varatulla menette maaliskuussa niin hotelli voi vaihtua vielä monta kertaa.
- nizegirl88
Itse tilasin deturilta..
Periaatteessa todella hyvä ja tilava hotelli. Olin siellä viime joulukuussa. Ruokaravintola alakerrassa. Erittäin hyvä ja monipuolinen ruokatarjonta, ruoka laadultaan hyvää, tosin vesistä pitää maksaa erikseen. Henkilökunta asiallisen ysävällistä. Tori on lähellä, avoinna muistaakseni tiistaisin, kannattaa tarkistaa. Busseilla pääsee suht hyvin Alanyaan. Keskellä alakerran aulaa joku pianisti soitti iltaisin, Ainoa miinus on, että alimpien kerrosten huoneisiin kantautuu iltayöstä alakerran hupitiloista meteliä, ääneneristys ei ole kovin hääppöinen. Ylemmät kerrokset ovat hiljaisempia. Osa massiivisen näköisistä sisäpuolen kiviseinistä on itse asiassa jotain kevyempää, pahvimaista materiaalia joka ei juuri pidä ääntä. Alakerrassa muutama edullinen pikkukauppa, joskin myyvät suureksi osaksi turistirihkamaa. Huoneet perusviihtyisät, mutta oli yllätys, että huoneen tallelokeron käytöstä pitää tuolla maksaa erikseen. Hotelli on halpamatkan majoitukseksi suorastaan ylellinen. Muutama pikku baari kävelymatkan päässä. Ehkä paras sekatavara/elintavikeliike on toisella puolella isoa tietä muutama sata metriä Antalayaan päin. Hotellissa suht hyvät pulikoimis-, yms kylpymahdollisuudet. Näkyi olevan hyviä kongressi-, yms tiloja. Iso hotelli, kaikki tuntuu toimivan, mutta ei mikään erityisen persoonallinen paikka.
- maritza
miten vedestä joutuu maksaan, eikös siellä tuoda juomat huoneeseenkin päivittäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448821
- 785352
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383854Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543242Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273115- 403060
- 412256
- 331808
- 2091737