Rungon kiinnityksestä, siis liitinkierteen alapuolelta, metallinen antennirunkokiinnike poikki. Mitä tehtävissä ? (osat tallessa)
allu N16 antenni poikki
2
411
Vastaukset
- veetee5
Nissan on siitä hyvä että siihen myydään antennin "jalka" osa erikseen! Hinta 30eur. Kattovalo irti ja siitä reijästä operoit paikoilleen, yhdellä mutterilla kiinni. Piiska maksaa erikseen 55 egee mutta sehän sulla on kait ehjä.
- sisäantenni
Hommasin useampi vuosi sitten käytetyn allun n16, jossa antenni sijaitsee katon etuosassa keskellä. Antenni itse oli jäänyt jonnekin matkan varrelle ja jäljellä oli vain se jalusta, joten sit kokeilin Blaupunktin lasiin liimattua sisäantennia. On toiminut ihan kohtuu hyvin, tosin nyt muutama viikko sitten työnsin toisen lasiin liimatun antennilangan poikki :-(, ratio kyllä toimii ihan mainiosti ainakin toistaiseksi. Pitänee korjata jossain vaiheessa.
Ei rosmot taittele, ei tarvii (muistaa) irrottaa kun menee pesuun jne. Ainoa ongelma on tietysti tuo jos raapalla työntää paskaksi, se on aika lähellä ikkunan yläreunaa tai sit tuulilasi menee vaihtoon niin silloin pitää tietysti hommata uudet langat.
Eihän tuossa ulkoantennissakaan mitään vikaa, mut olen ollut tyytyväinen tuohon sisäantenniinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️871833Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451298YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621120- 64988
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli85850Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.127833Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47827- 57810