Lastenvaunut netistä (Tallinnasta)

Tyytyväinen asiakas

Hankimme uudet Gesslain F6:set tilaamalla virolaisesta lastentarvikemyymälästä.
Kyseessä oli Mömmibeebi, jolla on myymälä Tallinnassa sakun panimon lähellä. www.mommibeebi.ee
Oli niin sujuva operaatio että täytyy hieman kehua ja vaunuille tuli hintaa jopa vähemmän kuin mitä saksalaiset nettikaupat mainostivat. Hankinta meni suunnilleen näin:

1. Otimme yhteyttä sähköpostitse liikkeeseen (englanniksi) ja kysyimme mahdollisuutta tilata vaunut heidän kauttaan.
2. Saimme vastaukseksi hintatiedot, arvioidun toimitusajan (vaunut valmistetaan tilauksesta) ja tiedon että voivat myös postittaa vaunut suomeen, eli ei tarvitse välttämättä käydä Tallinnassa. Maksun pystyy hoitamaan paypalin kautta, eli pitäisi olla turvallista.
3. Katsoimme Gessleinin kotisivuilta värivaihtoehdot ja laitoimme tilaukseen myös römerin adapterin ja gessleinin hoitolaukun. Paypal-tili auki ja tilaus sisään.
4. Mömmibeebi lähetti tilausvahvistuksen ja paypalin kautta laskun 20% ennakkomaksusta. Gessleinin tehdas palaisi lomilta 7.1.
5. 24.1. tuli viesti että vaunut ovat saapuneet. Alunperin oli tarkoituksena käydä hakemassa vaunut Tallinnasta, jotta loppulaskun voisi maksaa käteisellä ja tuotteen voisi tarkastaa samalla. Tallinnan reissu ei kuitenkaan sopinut aikatauluihin, joten pyysimme 28.1 vaunujen postitusta suomeen ja laskua loppusummasta paypaliin.
6. 31.1. Posti oli koittanut toimittaa vaunut. Haimme ne postikonttorista ja kasasimme illalla. Kaikki oli paketissa niin kuin piti. Säästöä tuli yli 300€ ja vaunuilla on 2v takuu. Suosittelemme.

4

1507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Verot Suomeen

      Odota kun tarviit sitä takuu palvelua, ei olekkaan sit enää helppoa, naurattaa jo etukäteen;)

      • netin käyttäjä

        no ei muakaan naurata sitteku rahat loppuu mutta mää paan säästöön niin sitte kyllä naurattaa paljon


    • Tallinnalainen

      Sakun panimo on aika kaukana Mömmibeebistä, joka on Tallinnassa Pärnu maantien sivukadulla, jonka nimi on Saku tn. Panimo on parinkymmenen kilometrin päässä Sakun kunnassa.

    • netin käyttäjä

      tuo netti sivu on aika hyvä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4041
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3398
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2929
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2861
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2214
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2161
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2097
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1925
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1920
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1869
    Aihe