Kemin, Tornion tai Oulun läheltä kesän ajaksi ja oven leveys täytyy olla noin 80cm.
Pyörätuolissa istuva haluaa vuokrata kesämökin
piipana21
8
264
Vastaukset
- hemuli58
Hei vaan. En voi tarjota suoran Oulun läheltä majoitusta. Iin edustalla Rontissa on yksi vanha mökki tai toinen on Levillä. Kumman haluat?
- talo8
Hei
Kuinka ovat ovet leveät, koska olen sähköpyörätuolilainen. Terv. talo8.
- karpalo18
Oletko löytänyt mökkiä!
- piipana2
Hei
En ole löytänyt.
- lomalle
Oulusta 180km alaspäin olisi liikuntarajoitteinen mökki vapaana
- piipana2
Hei
Missä on tällainen mökki. - piipana2
Missä tällainen paikka on.
- maritta1
Hei!
Esteetön Myllytupa vanhan myllyn maisemissa, vähän etelämpänä, Varkauden lähellä. Heinäkuussa vapaa viikko 5-12.7.
www.mukkulanmaatila.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851758Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201174YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581036- 62926
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756