Mikä doom3:ssa on huonoa ?
Doom3
4
1043
Vastaukset
- etp
Ei mitään. Kunhan vaan kiukuttelevat kun ei kone jaksa pyörittää tai eivät uskalla pelata.
- Garand
No jotkut jotka EIVÄT ole pelanneet alkuperäisiä Duumeja eivät voi tajuta pelin hyvyyttä. Veikkaan että tulen pettymään H-L2:seen kun olen niin tottunut Doom3:sen kauhuun.
- Jucifer
Garand kirjoitti:
No jotkut jotka EIVÄT ole pelanneet alkuperäisiä Duumeja eivät voi tajuta pelin hyvyyttä. Veikkaan että tulen pettymään H-L2:seen kun olen niin tottunut Doom3:sen kauhuun.
Minusta Doom 3 ei ollutkaan niin pelottava kuin saatoin kuvitella. Niihin kauhuihin kato tottuu. Hetkittäin piinaava pimeys häiritsee, mutten ole huomannut pelissä mitään huonoa, ihan hyvältä on näyttänyt ainakin seitsemänteen kenttään, johon pelini viimeksi päätin. Se on mun onni, että kone juuri pyörittää sen pelin ja varmaan tulevan HL2:n. Kaikin puolin hyvä peli, ei valituksen sanaa. Peli olisi vain liian vaikea, jos tallennusmahdollisuutta olisi rajoitettu. Esim. Far Cryn koin tätä vaikeammaksi. Hyvä kun sitä ei tarvitse enää odottaa, kunhan pistää sisään ja johon pelittää. Doom 3 ei missään nimessä ole pettymys. Tunnelma on kauhistuttava, mutta sen pariin haluaa aina palata. Kannattaa pelata. Pimeässä en sitä kuitenkaan halua pelata, heh...
- peetu
Jucifer kirjoitti:
Minusta Doom 3 ei ollutkaan niin pelottava kuin saatoin kuvitella. Niihin kauhuihin kato tottuu. Hetkittäin piinaava pimeys häiritsee, mutten ole huomannut pelissä mitään huonoa, ihan hyvältä on näyttänyt ainakin seitsemänteen kenttään, johon pelini viimeksi päätin. Se on mun onni, että kone juuri pyörittää sen pelin ja varmaan tulevan HL2:n. Kaikin puolin hyvä peli, ei valituksen sanaa. Peli olisi vain liian vaikea, jos tallennusmahdollisuutta olisi rajoitettu. Esim. Far Cryn koin tätä vaikeammaksi. Hyvä kun sitä ei tarvitse enää odottaa, kunhan pistää sisään ja johon pelittää. Doom 3 ei missään nimessä ole pettymys. Tunnelma on kauhistuttava, mutta sen pariin haluaa aina palata. Kannattaa pelata. Pimeässä en sitä kuitenkaan halua pelata, heh...
onhan siinä nightmare-moodi liian helpoksi väittäville :p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2845860Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki383422Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432647"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2232121Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol841656- 641057
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni130872Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11814