Onko tietoa Mariahin mitoista? Upea laulaja ja näyttävä artisti.
Mariah Careyn pituus ja paino?
4
2251
Vastaukset
- VeTikka
Mariah on näyttävä, joskin artistiksi melko tukevassa kunnossa (ei kuitenkaan aivan niin pyöreä kuin Christina Aguilera nykyään). Pituutta 175 ja painoa arviolta n. 75-79 kg.
- queeeeen
Empä luulisi että Mariah ihan noin painava on, vaikka mikään kukkakeppi ei todellakaan ole mutta 70-75 kg olisi lähempänä..:) vajaa pari vuotta sitten kaksoset synnyttäneeksi upean näköinen
- qwkdoivåt'r
Mariah on aina ollut musiikkitaivaan tähtien joukossa Se Kurvikas,eikä koskaan ollut kovin hoikassa kunnossa. Korkareita käyttävä carey on myös varsin pitkä sillä monet popmaailman mimmit ovat paljon lyhyempiä,kuten Madonna,Christina,Shakira. Mutta eikai Christina Mariahia painavammasaa kunnossa kuitenkaan ole.
- Jeez1
Mariah oli hoikka 90 luvulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä minä sen vielä tähän sanon
Olen ollut tänään vähän alamaissa ja luullut etten sano enää ksokaan.... Rakastan sinua! Hyvää yötä.335176Jussi Rainio rehellisenä - Tämä hiersi Vain elämää -kuvauksissa: "Oltiin kaikki samassa kusessa..."
Vain elämää -sarjassa on tänä syksynä mukana Jussi Rainio. Tämä tyyppi on kyllä symppis- ja mikä ääni! Kuka muistaa "...133341- 302961
Mulla on ihan kamala ikävä nyt
Nyt on leikki kaukana tästä. Aina ollaan oltu suht korrekteja nähdessä. Tällä hetkellä hyppäisin kaulaan, jos näkisin. E212647- 1022304
Maapallon nykyinen elämä on romahtamassa
Ilmastokatastrofi tulee ja eliölajeja kuolee vauhdilla sukupuuttoon, mutta väestönkasvu jatkuu ja kaikki hakevat loputon2532214- 252212
Muistan kyllä kirkkaasti kaiken
Mitä silloin tapahtui. Ei ole muisti kadonnut minnekään. Mieluummin olisin unohtanut kaiken. Sattui niin noloja juttu512210370 työtöntä lisää
Onko Mäkelä (PS) oikeassa: Yritysjohtajat ovat surkeita, he eivät saa tavaraa kaupaksi ja vientiä vetämään ? Runsaista y2571561- 101231