Ostokset Goalla, hotellien taso?

Goallemenossa

Onko Goalla jossain oikeita ostoskeskuksia, missä siis ois kansainvälisiä merkkejä myynnissä? Jos tämmösiä oikeita kauppoja on niin missä? Onko siellä turisti alueella vai jossain lähistöllä isommissa kaupungeissa?

Ja sitten varmaan tosi tyhmä kysymys, mutta onko Goalla hotellihuoneiden varustus minkälainen eli onko hiustenkuivain aina huoneessa? Vaikuttaa pakkaamiseen oleennaisesti. Itse olen menossa Baga MArinaan (Tjareborg).

8

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei Goalle enää...

Ota vaan oma hiustenkuivaaja mukaan ja jos et ole aiemmin Goalla käynnyt, varaudu siihen, että pidät hotellia "rotankolona", ellet osaa suhtautua oikein asioihin.
      Kauppoja löytyy Intiasta vaikka kuinka, kannattaa googletella. Parhaita kuitenkin ne pikkuiset "supermarketit", joissa myydään ihan mitä vaan.
      Tuontitavarat maksaa Intiassakin, ei ihan halpoja. Kannattaa ostaa intialaisia tuotteita, niiden hinnat tosi edulliset mm. huonekalut aitoa puuta todella laadukkaita ja edullisia, koruja kannattaa teettää Intiassa, hinnat edullisia, jos itsellä mukana romu hopeaa tai kultaa. Taidetta on tarjolla edullisesti jne. Lastenvaatteet tosi edullisia, kannattaa ostaa lapsille juhlavaatteet Intiasta, näyttäviä asukokonaisuuksia. Kaupoissa kiertelemällä tekee tosi löytöjä!!
      Ihan hirveitä ei kannata pakata, vaatteita voit ostaa paikanpäältä ja pyykki kuivuu tosi nopeasti parvekkeella.

• jep, jep

Baga MArina, ihan hirveä hotelli, johtaja soittelee perään, vonkuen torttua
      ei siihen hotelliin enää

• kohtamatkaan

Mitä ihmettä? Kerro tarkemmin. Yksin naisena matkaan lähdössä, mutta nauran kyllä itseni hengiltä jos joku itseä kahta päätä lyhyempi intialainen edes kehtaa jotain ehdotella :-)

• kohtamatkaan

Oliko siellä Baga Marinassa joka huoneessa toimiva hiustenkuivaaja? Ei milään jaksaisi ottaa laukun painoa kerryttämään omaa kuivaajaa.

• yksin matkaan

Ole varovainen, siellä myös isoja miehiä,
      jos sama johtaja soittaa huoneeseen, suoraan ehdottelevat, tulet huomaamaan sen.
      nauraa ei kannata voit olla varma, ole mielummin varovainen.

• 123 hoplaa

Ostoskeskukset on kaukana mitä oletat, Panaji 14km Goalta, löytyy merkki vaatteita
      älä järkyty kun menet Goalle

• Rakkauttahan se

Jep Jep, jospa se hotellin esimies tai johtaja ihastui kovin, jopa rakastui sinuun ja siksi soitteli perään. Sellaistakin tapahtuu.

• jep, jep

Näin Intiassa ja Baga Marinassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2453
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1191
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1092
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe