Kiinnostuuko taiteilija-miehet vain taiteilija-naisista?

Kiinnostunut

Tunnen kiinnostusta taiteilija-miehiin.
Mutta miten taitelija-miehet asian näkevät?
Minkälaisen naisen haluaisitte?
Pitääkö naisen siis olla ehdottomasti itsekin taiteilija, että voisit kiinnostua.

16

1128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ballonnea

      Olisiko palstalla joku erityinen kiinnostavuus, vai miksi haet juuri tältä palstalta?

      Vaikka eihän tuo huono idea ole, juurihan olemme nähneet miten samanhenkiset kaksi taiteilijaa ovat löytäneet toisensa!

      • Todellakin....

        ...ovat löytäneet!!! Nuo kaksi homtsupoikaa jotka ovat tunnettuja netissä "peräkamaripoikina", ovat vihdoinkin tulleet kaapista ulos. Nyt he ovat julkaiseet myös videoita missä esittelevät heidän "innoittajiaan", eli sitä sanotaan taiteilijapiireissä "muusaksi". Toinen heistä on naamioitunut joulupukiksi jota toinen peräkamariveli kuvaa.
        Odottelemme innoissamme mitä tuossa tarinassa seuraavaksi tapahtuu, eli aktionia "itse asiassa".
        Hiukan ainakin minä olen hämmentynyt siitä että joulupukki esitteli naaraspuolista "nussipalloaan" vaikka se heidän seksuaalinen suuntauksensa on käynyt perin selväksi!?
        Se taitaakin mennä siihen piikkiin että taiteilijahan aina pyrkii tekemään kaikkensa että tekee jotain shokeeraavaa päästäkseen jotensakin puheenaiheeksi. Hyihyihyi peräkamaripojat! tuollainen huijaaminen on jopa epäeettistä!


      • Minusta ainakin...
        Todellakin.... kirjoitti:

        ...ovat löytäneet!!! Nuo kaksi homtsupoikaa jotka ovat tunnettuja netissä "peräkamaripoikina", ovat vihdoinkin tulleet kaapista ulos. Nyt he ovat julkaiseet myös videoita missä esittelevät heidän "innoittajiaan", eli sitä sanotaan taiteilijapiireissä "muusaksi". Toinen heistä on naamioitunut joulupukiksi jota toinen peräkamariveli kuvaa.
        Odottelemme innoissamme mitä tuossa tarinassa seuraavaksi tapahtuu, eli aktionia "itse asiassa".
        Hiukan ainakin minä olen hämmentynyt siitä että joulupukki esitteli naaraspuolista "nussipalloaan" vaikka se heidän seksuaalinen suuntauksensa on käynyt perin selväksi!?
        Se taitaakin mennä siihen piikkiin että taiteilijahan aina pyrkii tekemään kaikkensa että tekee jotain shokeeraavaa päästäkseen jotensakin puheenaiheeksi. Hyihyihyi peräkamaripojat! tuollainen huijaaminen on jopa epäeettistä!

        ..on hienoo että ihmiset tunnustaa jopa julkisesti oman "suuntautumisensa"! Varmaankin nuo peräkamaripojat ovat käyneet aikamoisen taistelun itsensä kanssa ennenkuin viimein ovat rohkaistuneet tulemaan kaapistansa ulos.
        Mielestäni hekin ovat ihan yhteiskuntakelpoisia kansalaisia kuin sinäkin "Todellakin...."- nimimerkki!
        Sen kuitenkin itsekin huomasin että nämä pojat tarvitsevat muulla elämän aloilla paljonkin ohjausta. Heidän pitää oppia inhimillistä kanssakäymistä toisten ihmisten kanssa! Ei nimittäin kaikki ole osoittamassa sormillaan jos huomaavat erilaisuutta!
        Ainakin minä kannustan heitä tulemaan ihmisten kaa toimeen ihan ehdoitta molemmin puolin! Tsemiä teille pojat!


      • DD )))
        Minusta ainakin... kirjoitti:

        ..on hienoo että ihmiset tunnustaa jopa julkisesti oman "suuntautumisensa"! Varmaankin nuo peräkamaripojat ovat käyneet aikamoisen taistelun itsensä kanssa ennenkuin viimein ovat rohkaistuneet tulemaan kaapistansa ulos.
        Mielestäni hekin ovat ihan yhteiskuntakelpoisia kansalaisia kuin sinäkin "Todellakin...."- nimimerkki!
        Sen kuitenkin itsekin huomasin että nämä pojat tarvitsevat muulla elämän aloilla paljonkin ohjausta. Heidän pitää oppia inhimillistä kanssakäymistä toisten ihmisten kanssa! Ei nimittäin kaikki ole osoittamassa sormillaan jos huomaavat erilaisuutta!
        Ainakin minä kannustan heitä tulemaan ihmisten kaa toimeen ihan ehdoitta molemmin puolin! Tsemiä teille pojat!

        http://www.youtube.com/watch?v=iY_ng52177I


    • "Ballonnea"...

      ...kaikesta päätellen taitaa olla kateellinen noille "homppeliukoille"! Siitä vain messiin! kai osaat onkia ylös heidän osoitteensakin.

      Ainakin meikää yököttää toi "samanhenkisyys" saman sukupuolen kaa! Sorry, mutta se on minun oikeus!

    • Kiinnostunut

      Siksi kysyin sitä koska en ole alan ihmisiä itse.
      Enkä tiennyt mistä muualtakaan olisin kysynyt kuin täältä palstalta.

      Eikä ole ketään tiettyä, kunhan vain kaukaa hiljaa ihailen, kun jossain heitä vain näen.

      • Hei Kiinnostunut,

        omalla kohdalla ei vaikuta asiaan onko nainen taiteilija, mutta kieltämättä seura on yleensä löytynyt "meikäläisistä" tai muuten kulttuurista/taiteesta kiinnostuneista ihmisistä.

        Varoituksen sanana voi sanoa, että kannattaa taiteilijapoikaystävää etsiessä muistaa, että taiteen tekeminen on elämäntapa joka ainakin allekirjoittaneella menee usein kaiken muun edelle. Kestämistä on ollut niin perheenjäsenillä kuin tyttöystävilläkin. Taiteellinen työ on jatkuvaa henkistä aaltoliikettä joka näkyy myös kotona. Kliseinen kuva itsekkäästä, mielialavaihtelujen piinaamasta taiteilijasta ei tässä yhteydessä ole täysin tuulesta temmattu. Mitään ehdotonta yleistystä ei voi tehdä, mutta monet, monet kollegat itseni lisäksi sopivat tuohon stereotypiaan.


    • Ballonnea

      Välittämättä palstan ainaisista häiriköistä!

      Voisitko kertoa itsestäsi enemmän ja miltä suunnalta olet?

    • Kiinnostunut

      Niin olen kuullut, että elämä taiteilijan kanssa ei ehkä aina ole ihan helppoa. Mutta tuskin se on aina helppoa kenenkään muunkaan ihmisen kanssa.

      Kiinnostus taiteilijoihin lähti jo hyvin nuorena uskoakseni siitä, kun olin kiinnostunut alasta (ja siis olen edelleen) taide on siis lähellä sydäntä. Olisin lähtenyt varmasti alalle opiskelemaan, jos olisi ollut oikeasti ollut vähänkään taiteellisia lahjoja.

      Omasta luonteestani monien antama kuvaus "taiteilijaluonne" ei varmastikaan ole ihan tuulesta temmattu juttu.

      Asun tällä hetkellä Satakunnan alueella.

    • No itse en ole ollut taiteilija naisen kanssa kuin kerran sängyssä. Taiteilija on vaan niin harvinainen kutsumus/ammatti että ei niitä naisiakaan ihan hirveästi ole. Viellä kun taidekäsityksiä on ihan hirveän moneen suuntaan.

      Sen sijaan ehkä todennäköisempää että taidemallista löytää itselleen jos niitä käyttää. Niin ja taidemaailmaan liittyy paljon muuta kuten galleristeja ja tietenkin suurimpana taideyleisö.

      Eihän rokkaritkaan ole pelkästään rokkarien kanssa sängyssä/suhteessa vaan backstage tyttöjen.

      Minimi vaatimus on että taiteen tekeminen on ok naiselle jos nainen innostuu taiteesta ja jopa toimii mallina tai muuten mukana niin aina parempi.

      Kiinnostava luonne ja ulkonäkö.

      Minä olen 25 vuotias kuvataiteilija (taidettani www.julius.fi) - puhdas oppiset maalarit/piirtäjät on aika usein toistensa kanssa tai tuntuu siltä

    • Kiinnostunut

      Kiitos tiedoista orfeus87.

      Itse olen sinua muutaman vuoden vanhempi ja taide siis on todella lähellä sydäntäni.
      Jos olisin yhtään paremmin osannut piirtää tai maalata niin olisin ilmanmuuta aikanaan lähtenyt itsekin opiskelemaan alaa.

      Olen nähnyt taiteilijoiden liikkuvan vain muiden taiteilijoiden seurassa.

      Siitä syystä oli sitten jäänyt sellainen käsitys että taiteilijoita ei ehkä sitten kiinnostakaan kenenkään muiden seura.

      Kiitos kuitenkin kun oikaisit käsitykseni asiasta.

      Ja kiitos myös linkistä, käyn katsomassa sen heti kun ehdin.

      • Bloom.

        Ei tosiaan ole mikään sääntö, että taiteilijat sekaantuisivat taiteilijoihin, joskus laitoin merkille, että taiteilijanaiset eivät olleet välttämättä kiinnostuneita kuvataiteilijoista, vaan jonkun muun taiteenalan ihmisistä, vaikkapa muusikoista. Johtunee siitä ettei kuvataiteilija ole niin mystinen otus jos on itse samanlainen. Muita syitä omalla kohdalla siihen että suurin osa kavereista on taiteilijoita ovat esim. se, että hölönpölöndiipadaapa kahvipöytäkeskusteluja voi käydä kenen kanssa tahansa, mutta kun siirrytään syvemmille vesille,(kuten usein teen koska en jaksa tuhlata aikaani tyhjänpäiväisen p.skan puhumiseen), olet ns.siviilin mielestä yksinkertaisesti outo. Koen taiteilijat keskiarvoisesti syvällisemmiksi, tiedostavammiksi,kypsemmiksi ja sivistyneemmiksi ihmisiksi, ja siksi viihdyn muiden taiteilijoiden kanssa.


      • Bloom. kirjoitti:

        Ei tosiaan ole mikään sääntö, että taiteilijat sekaantuisivat taiteilijoihin, joskus laitoin merkille, että taiteilijanaiset eivät olleet välttämättä kiinnostuneita kuvataiteilijoista, vaan jonkun muun taiteenalan ihmisistä, vaikkapa muusikoista. Johtunee siitä ettei kuvataiteilija ole niin mystinen otus jos on itse samanlainen. Muita syitä omalla kohdalla siihen että suurin osa kavereista on taiteilijoita ovat esim. se, että hölönpölöndiipadaapa kahvipöytäkeskusteluja voi käydä kenen kanssa tahansa, mutta kun siirrytään syvemmille vesille,(kuten usein teen koska en jaksa tuhlata aikaani tyhjänpäiväisen p.skan puhumiseen), olet ns.siviilin mielestä yksinkertaisesti outo. Koen taiteilijat keskiarvoisesti syvällisemmiksi, tiedostavammiksi,kypsemmiksi ja sivistyneemmiksi ihmisiksi, ja siksi viihdyn muiden taiteilijoiden kanssa.

        Toi syvällisyys toimii jossainmäärin myös taiteilija-taiteilija pareja estävänä voimana. Taiteilijan kanssa keskustelusta ei tule välttämättä loppua - kun taas muun alannaisen kanssa kun keskustelu muista aiheista vähenee siirtyy keskustelujen aihe seksiin ja seksuaalisiin vihjailuihin ja vitsailuun/leikilliseen kiusaamiseen.
        Taiteilijoiden kanssa jopa seksuaalinen vihjailu palaa takaisin taiteeseen eikä pääse syvenemään ja syvenemään kuten muiden alojen naisten kanssa.
        Tämä on vaan omaa henk. koht. kokemusta.


    • Kiinnostunut

      Tismalleen.
      Taiteilija ei ole monenkaan mielestä "tavallinen ihminen" vaan hiukan omituinen.

      Omituisuus voi olla kuitenkin plussaa joidenkin silmissä. Ja se saattaa herättää arvostusta ja ihailua.

      Kun ihmiset kuvailevat minua "taiteilijaluonteeksi" sitäkö se sitten tarkoittaa, siis että olen vähän outo.... Jaa.... Voi olla.....

      • ;-)

        No kuule ei välttämättä tai ehkä jos nainen on joku harmaa hiiri sit toimii mut kaksi isoa egoa ei mahdu samaan suhteeseen. Mut en kyllä taiteilija miehiä suosittele muutoin kun jos oot hajuton ja väritön ja pidät siitä. ;-)


    • vincent rambo

      Taiteilijamiehenä erottuani taiteilijanaisesta päätin, että saa olla viimeinen sitä lajia. Seuraava oli psykologi, mikä oli hyvä juttu. Nyttemmin sitten vuorossa kielenkääntäjäksi opiskeleva.

      Mutta tärkeää kumppanissa on tietty pohdiskelu ja syvällisyys ominaisuuksina, tärkeää että toisen kanssa voi jakaa omaan tekemiseen liittyviä ajatuksia ja tunteita.

      Jonkinlaista muusaa sitä tarvii, ainakin minä. Yksin tai huonossa suhteessa en saa ihan niin paljoa aikaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1835
    2. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      75
      1513
    3. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1402
    4. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      29
      1337
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      307
      1337
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      116
      1142
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1069
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      987
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      949
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      858
    Aihe