Ongelmani on ollut jo pitkään polttamieni CD levyjen kuulumattomuus muissa laitteissa.
Käytän poltto-ohjelmana Neroa.
Olen polttanut CD.n kaikkien taiteen sääntöjen mukaisesti ja laittanut siihen päälle etiketin. Olen myös tarkistanut, että se kuuluu vaimon läppärissä, jossa on Media Player. Sitten olen lähettänyt levyn postissa tuttavilleni. Siellä se ei olekaan kuulunut, vaikka heilläkin on Media Player. Ja tämä on toistunut monien kohdalla. Toisilla on kuulunut.
Mikähän voisi olla syynä?
Olisiko olemassa jokin toinen suomenkielinen poltto-ohjelma, jolla tehdyt CD.t varmasti kuuluisivat kaikilla soittimilla?
CD.n poltto ?
3
114
Vastaukset
Ja nyt olet siis varma että kaikki ystäväsi ovat käyttäneet tietokonetta kuuntelemiseen?
Ehkä ne kenellä ei ole kuulunut on yrittänyt cd-soittimella tms.
Oletko polttanut ne nerolla musiikki levyksi vai mp3/wma tiedostoiksi?
Onko cd levy vai -? uusilla cd-asemilla tuolla ei ole väliä mutta vanhoissa (yli 3v) koneissa voi olla että asema tukee vain toista.
Yksi mahdollisuus on polttaa levy hieman hitaammalla nopeudella. Levyn laatu on tällöinen hieman parempi.
En usko että se poltto-ohjelmasta on kiinni.- 12+19
CD-levyissä ei käytetä (Plus) tai - (Minus) merkintöjä. Se - on pelkkä viiva.
- 16+17
Valitse poltto-ohjelman valikosta "Luo audio levy" tai jotain sinne päin. Polta pienimmällä mahdollisella nopeudella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618710- 1404983
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.384363- 213558
- 233152
- 603002
- 292967
- 322548
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun4162345- 322279