muita??!??!?!

Kypsä?!?!?!

Okei, siis mä olen 13 vuotias tyttö, ja kesän aikana mussa on tapahtunut ehkä jotai, jotai outoa, Mä tunnen itseni väsyneeks ja kaikki tuntuu tyhmältä, siis tiiän et kaikki selittää "Murrosikä jne..." Mut siis musta tuntuu tyhmältä kun mun ikäsistä ei kukaan tajuu mua, ne vaan haluu dokailla, polttaa röökii ja pissistellä. Siis kaikki ihmiset näyttävät jo toisiltaan, en tiiä miks... Ehkä ne pelkää olla erilainen, siispä ne sopeutuun massaan ja pukeutuu samanlaisesti. Musta siinä ei ole mitää sisältöö. No toisaalta ei mullakaa oo mitää sisältöö elämäs, Mä vaan oon himas katon ikkunast ulos ja mietin kaiken maailman asioita, uneksin kaikesta, jota en kuitenkaan voi koskaan saavuttaa, runoilen, ja kirjoitan tarinoita, koska en jaksa kiinnostua mun ikäisten teini kliseistä, siis ne on ihan "OH MY GOD!" Jos yhtenä päivänä ei laita naamaan meikkei, Turhamaisii tuntuvat kaikki nykyään olevan, Ketään muuta jolla jotai tän tyylistä mielessä? Jotkut joiden kanssa oon jutellut, siis sellaisten vähä vanhempien kaverien kaa, niin ne sanoo et vaikutan paljon "kypsemmältä" Mut en mä tiiä, joskus toivoisin olevani 18 wee en pääsisin jonnekki pois... Okei, ehkä mä oon vaan tyhmä, Jos luit tänne asti, Kiitos, Laita jotain kommenttia??!?!??!?!

3

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leidi89

15 olen ja en minäkään tuosta massasta oikein perusta, en edes ole koskaan meikannut. Minäkin tuijottelen ikkunasta ulos, mutten runoile tai kirjoita vaan piirrän.
      Ystävysty sitten vanhempien ihmisten kanssa jos ei omasta ikäluokasta löydy mukavaa seuraa. Ei kypsyydessä mitään pahaa ole, vai?

• Tytsy_16

No mul on sam juttu! Mäkin istun kotona ja katton ikkunasta ulos, piirrän kuvia... tai jotain...en mee paljon ulos, koska mun ikäset tytöt eivät tajuu miks mä en dokaa, enkä poltaa, miks en käy diskoissa, miks mul on hyvä koulutodistus... Mut mä kuitenkin meikkaan, mut ei paljon, vaan ripset ja huulenkiiloa laitan.
      Hei, käytkö diskoissa?

• erilainen

Juuh.
      Mäkin olen aina eroittunut paljon massasta. En pukeudu, kuten monet muut, en meikkaa, en juo enkä polta. Monet ihmettelevät miksi? Mut monet myös kunnioittaa:) Viihdyn paljon myös yksin kotosalla mietiskelemällä asioita:)Poikaystäväkin "haukkuu" noita kaikkia toisistaan eroittamattomia tyttöjä:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      266
      5749
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      36
      3336
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      143
      2607
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      220
      2082
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      74
      1614
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1037
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      971
    8. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      9
      825
    9. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      123
      823
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      10
      768
    Aihe