Tapani Kansa on niin tasapainoinen

kansanmies

Mistä hän saa voimaa kestää kuuluisuuden kirot?

15

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oirt

      Lataamosta.

    • tuumin vaan

      Ei ole helppoa olla tunnettu laulaja ja julkkis suomessa, kun joutuu kestämään pahansuopien kateellisten ihmisten panetteluja ja mustamaalaamisia ja jopa muka "ystävien" selkäänpuukottamisia.

    • Ei-ihailija

      Komppaan oirttia: lataamosta. Sen takiahan Tapsukka näitä ns katoamistemppuja tekee koska on ns. pakkolomalla Lataamossa. Ja tuskin vapaaehtoisesti vaan lääkärisedän määräyksestä.

      • ei sentään

        Tapani Kansa kyllä haastattelussa sanoi että hän kävi vaan ns. " Lapinlahden lyhyen kurssin" (v.1999)ja vannoi että kerrasta opitaan se mikä siitä hommasta täytyy oppia.


      • Muistuttaisin
        ei sentään kirjoitti:

        Tapani Kansa kyllä haastattelussa sanoi että hän kävi vaan ns. " Lapinlahden lyhyen kurssin" (v.1999)ja vannoi että kerrasta opitaan se mikä siitä hommasta täytyy oppia.

        ...mutta kertaus on opintojen äiti! ;-)


    • pöljät!

      Voi se lääkäri olla tätikin , mutta mistä katoamistempuista horisette. Onhan Tapsa tämän vuoden puolellakin jo keikkoja tehnyt heti tammikuun alusta alkaen.

      Sitäpaitsi on aika alhaista teiltä naljailla jostain lataamosta. Tapani on osoittanut ihailtavaa avoimuutta ja ollut rohkaisuksi ja esimerkiksi monelle kun on julkisesti sairastumisestaan kertonut ja nyt te sitten käytätte tätä avoimuuttaan "lyömäaseena" häntä vastaan.

      • Muistuttaisin

        Tapsukka ei koskaan käytä lääkäritätejä. Vain (lääkäri)sedät kelpaavat ja kiinnostavat...


      • Annu.

        Tuo ikuisesti ylistämänne "avoimuus" :D on muiden artistien kohdalla ollut hihhulifanien mielestä ihan jotain muuta...


    • pyh ja pah !

      Tapani on tasapainoisempi kuin tämän palstan irvileuat yhteensä. Tapsa on aivan eri vääreissä kuin nuo luuserit. He eivät ikinä tule yltämään sille henkiselle tasolle. Tapanissa on filosofinen piirre ja hän ymmärtää elämästä yhtä ja toista ja se myös kuuluu hänen sielukkaista tulkinnoistaan. Tapanissa on miestä kantamaan tekojensa ja sanojensa seuraukset suoraselkäisesti. Hän ei sorru raukkamaisiin solvauksiin nettipalstoilla nimimerkkien suojissa. Tapani on monessa mielessä tämän palstan juttujen yläpuolella.

      • Lehmäliinit

        Ammuuu... Ammuuu... Lehmät sanovat "ammuuu"... Hyvää huomenta Justiinax!


      • Lehmäliinit kirjoitti:

        Ammuuu... Ammuuu... Lehmät sanovat "ammuuu"... Hyvää huomenta Justiinax!

        Toi ammuu- horina on just merkki siitä, että kun järki loppuu niin mitään järjellistä sanottavaa ei löydy, mutta silti pakko on jotain kirjoittaa. Äkkiäpä se sun aivokapasiteettis raja tulikin vastaan ;D


      • Lehmäliinit
        Justiinax kirjoitti:

        Toi ammuu- horina on just merkki siitä, että kun järki loppuu niin mitään järjellistä sanottavaa ei löydy, mutta silti pakko on jotain kirjoittaa. Äkkiäpä se sun aivokapasiteettis raja tulikin vastaan ;D

        Ammuuu... Ammuuu... Lehmät sanovat "ammuuu"... Toivotamme mielenterveytesi tähden (tai se mitä siitä on jäljellä) tapsukatonta päivää sinulle Justiinax!


      • Lehmäliinit kirjoitti:

        Ammuuu... Ammuuu... Lehmät sanovat "ammuuu"... Toivotamme mielenterveytesi tähden (tai se mitä siitä on jäljellä) tapsukatonta päivää sinulle Justiinax!

        En tiedä ootko joku lehmäfarmari, kun touhuat koko ajan lehmien ammumisesta ( kannattaisi nettiin kirjoittelemisen sijaan siinä tapauksessassa mennä lypsämään ja ruokimaan ne lehmät jos ne kokoajan ammuu.
        Tai sitten kannattaa mennä tutkituttamaan se päänuppisi jos kuulet jatkuvasti lehmien ammumista vaikkei sulla niitä ole.

        ps. voin ilokseni kertoa etttei ole ollut Tapsukka vapaata päivää tänään. Näin kivaaunta Tapsasta viime yönä ( taitaa olla vieroituoireita kun en oo Tapsaa päässyt muutamaan kuukauteen livenä näkemään/kuulemaan). Kohta meen lenkille ja kuuntelen samalla Tapsan biisejä soittimesta. Joten oikein mukavaa lenkkeilyä luvassa Tapsan kanssa ;-))


      • Lehmäliinit
        Justiinax kirjoitti:

        En tiedä ootko joku lehmäfarmari, kun touhuat koko ajan lehmien ammumisesta ( kannattaisi nettiin kirjoittelemisen sijaan siinä tapauksessassa mennä lypsämään ja ruokimaan ne lehmät jos ne kokoajan ammuu.
        Tai sitten kannattaa mennä tutkituttamaan se päänuppisi jos kuulet jatkuvasti lehmien ammumista vaikkei sulla niitä ole.

        ps. voin ilokseni kertoa etttei ole ollut Tapsukka vapaata päivää tänään. Näin kivaaunta Tapsasta viime yönä ( taitaa olla vieroituoireita kun en oo Tapsaa päässyt muutamaan kuukauteen livenä näkemään/kuulemaan). Kohta meen lenkille ja kuuntelen samalla Tapsan biisejä soittimesta. Joten oikein mukavaa lenkkeilyä luvassa Tapsan kanssa ;-))

        1. Jos et ymmärrä mihin viittaan lehmävihjailuillani niin olet vielä tyhmempi kuin uskoinkaan. Muut täällä ymmärtävät. Ammuu Justiinax, ammuu.
        2. Näit sitten unta Tapsukasta ja sinulla on vieroitusoireita? Menet lenkille kuunnellen samalla Tapsukkaa soittimesta ja kuvittelet lenkkeileväsi Tapsukan kanssa?

        Ensinnäkin varoituksen sana: älä pistä volyymiä liian kovalle jotta kuulet liikenteen ja muut äänet. Ajattelen tässä ihan sinun omaa turvallisuuttasi. Autoakaan ei saa ajaa jos samalla puhuu puhelimessa.

        Jos ihminen (ammuu...ammuu...) näkee jatkuvasti unta idolistaan ja saa vieroitusoireita siitä ettei ole nähnyt häntä livenä muutamaan kuukauteen niin mitä se kertoo tästä: jotain on psyykkisesti pielessä ja paljon.

        Ihan turhaan ehdottelet minulle päänupin tutkituttamista. Katso peiliin. Siellä on tapaus joka vaatisi ihan oikeasti lääketieteellisen lausunnon.

        Sinun olisi syytä hankkia elämä Tapsukan ulkopuolelta.

        Ei millään pahalla mutta ei millään hyvälläkään. Lehmät muuten sanovat yhä edellen "ammuu, ammuu".


    • Tässäpä:

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe