Miten saan määriteltyä, että jos avaan Mailissa office-liitetiedoston, että se avaa sen mun Open Office-ohjelmalla eikä tolla Macin omalla viewerillä?
Nyt joudun tallentamaan eka aina tiedoston, ja avaamaan sen sieltä Founderilla.
Oletusohjelma Mailin office-liitetiedostoille?
3
258
Vastaukset
- Wi-Fi
Jos olet jo tallentanut kovalevylle office-tiedoston, klikkaa tiedosto aktiiviseksi, valitse cmd i tai valikkopalkin ”Tiedosto”/”Näytä tietoja”, jolloin saat tiedoston infotaulun näkyviin. etsi kohta ”Avaa ohjelmalla” ja valikosta vaihdat haluamasi ohjelman avaamaan tuontyyppisen tiedoston. Vielä rasti kohtaan ”Tee näin kaikille” ja jatkossa ko. tiedostot avautuvat tässä valitsemallasi ohjelmalla.
- kokeilijaan
miten saan email avattua ilmoituksista..mikä oletusohjelma pitää avata
- 1stMacFinn
kokeilijaan kirjoitti:
miten saan email avattua ilmoituksista..mikä oletusohjelma pitää avata
Kyllä tuon konstin pitäisi toimia myös Mailista avattaviin tiedostoihin. Tee se Finderissa ensin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1886711- 1531915
- 1131638
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511133Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421031Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98992Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6927Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41879