San-palvelut

........

Onko kenelläkään kokemusta San-palvelut siivousfirmasta?
Kannattaako hakea töitä?

20

6136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Työpaikkakiusattu

      Olen ollut kyseisessä firmassa useamman kuukauden, ja en voi muuta sanoa kuin että pomo ja palveluohjaaja ovat täysiä psykopaatteja ja narsisteja. Heidän kanssaan ei todellakaan neuvotella tai keskustella mistään, he eivät kuuntele työntekijää lainkaan, kieroilevat minkä ehtivät, ajeluttavat toimistolle toisesta kaupungista eivätkä maksa siitä lainkaan, palkat on monesti maksettu väärin, edelleenkin ovat esim. minulle velkaa palkkaa monen tunnin ajalta, jota eivät ole maksaneet kesällä. Työvuorolistoja annetaan harvemmin, niin ei oikein koskaan voi suunnitella menemisiään vapaa-ajalla kun ei tiedä yhtään millaiset vuorot tulee viikolla olemaan. Vuoroja myös muutellaan tosta noin vaan, eikä minkäänlaista varoitusaikaa siinä ole. Palveluohjaaja huvin vuoksi ajelee autolla kyttäämään työntekijöitä myös omana vapaapäivänään keräten kilometrikorvauksia itselleen ja häiriköi vapaapäivinä puhelimitse. Ikinä eivät myönnä olevansa väärässä missään asiassa.

      • Itsetunto ylös

        Miksi siedät tuollaista käytöstä? Työvuorolistat tulee olla viimeistään 1 viikkoa aiemmin työntekijällä. Eihän tuollaiseen mielivaltaiseen toimintaan pidä suostua.Oletko liitossa? Jos olet, neuvoisin kääntymään liittosi puoleen asiassa.


    • Paskalog

      Jos haluat olla Orja, laita toki hakemus vetämään!

      • Lilly22

        Todella hyvää työnantaja..ja työoaikka.


      • Firmaasi mainostava?
        Lilly22 kirjoitti:

        Todella hyvää työnantaja..ja työoaikka.

        Opettelisit suomen kielen.


      • Anonyymi

        Pitää paikkansa töitä pitäs tehdä ilmaiseksi enemmän mitä työsopimuksessa on.


    • terttuli

      Olen työskennellyt kyseisessä yrityksessä vuodesta 2010 lähtien ja ollut enemmän kuin tyytyväinen. Minulla on useita eri työkohteita, mutta niistä kertyy mukavasti tunteja ja sitä kautta rahaa. Pomo on aika kiireinen mutta tarvittaessa tulee kyllä paikalle, ja saan hänet puhelimella kiinni niin halutessani. Olen aiemmin työskennellyt 10 vuotta isossa alan yrityksessä enkä kyllä enää menisi takaisin. Tykkään kyllä nykyisestä! mielipiteitähän on toki monia ja joskushan kannattaa myös miettiä missä vika oikeasti on jos suksi ei luista samaan suuntaan, ja tietty tehdä omat valinnat jos ei miellytä.

      • Pomo pomottaa

        Taidat olla itse pomo tai kyseinen ohjaaja


    • jee234

      Saanut kentällä lempinimen Saatanan-palvelut, joten kertoo varmaan kaiken oleellisen. En suosittele kenellekkään.

      • ijijihhh

        Kouvolassa tämä firma on ainakin saatanallinen.


    • Ensuosittele

      Paska firma, huonossa maineessa

    • Vapaudenriistoa

      Aina oletetaan, että ylitöihin jäädään, eikä kysytä etukäteen voiko työntekijä jäädä ylitöihin! Jos et jää ylitöihin niin suututaan ja raivotaan sulle päin naamaa. Ihan oikeasti, mulla muutakin elämää kun aina jäädä ylitöihin. Useimmin olen jäänyt, mutta jos aina ei käy niin saat vihat päällesi.

    • feo

      Ihanaa... ex -työpaikkakiusattu! Omistaja on huijari! Ystävä kasvotusten ja selkään puukottaja takanapäin! Oma kokemus! On vienyt palkansaajana usean "esimiehen" paikan huijaamalla ja valehtelemalla! En suosittele kenellekkään!

      • Anonyymi

        Feo yhdyn mielepiteeseesi. Aivan uskomatonta toimintaa, etenkin Kouvolan alueella. En suosittele en kenellekään. Sääliksi käy työtekijöitä. Käytetään hyväksi mennen tullen ja palatessa.


    • tyytyväinen

      Aina olen ollut tyytyväinen sekä palveluun, että työn jälkeen! suosittelen ehdottomasti ylläolevista huonoista palautteista huolimatta.

      • Anonyymi

        Olen ollut tyytyväinen sekä esimieheni että omistaja. Vaativa on mutta pitää hyvää huolta työntekijöistä.
        Työskennellen eri kohteissa ja työtunti ovat sopivat minulle. Suositelleen !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut tyytyväinen sekä esimieheni että omistaja. Vaativa on mutta pitää hyvää huolta työntekijöistä.
        Työskennellen eri kohteissa ja työtunti ovat sopivat minulle. Suositelleen !

        Taidat puhua ihan käskystä. Ei taatusti huolehdi työntekijöistä. Palkan ovat usein maksettu väärin. Voi, voi tätä voisi jatkaa vaikka kuinka paljon. En suosittele ja ihan kokemuksesta, puhun, kuinka omistaja käyttäytyy kuin enkeli, jos jotain tahtoo. Jos ei mene hänen tahtonsa mukaan, kyllä tunnet ja kuulet sen.


    • Anonyymi

      San Siivous hakeekin usein tekijöitä ja olen kuullut et palkat maksetaan väärin. Eli en hae kyseiseen paikkaan

      • Anonyymi

        Puhutaanko nyt san palveluista vai san siivouksesta? Olen luullut, että nämä on kaksi eri yritystä. Voin olla väärässäkin


    • Anonyymi

      Itse meinasin hakea kyseiseen työoaikkaan mutta nyt mietin uudelleen

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe