Kun kerta mainostoimistot eivät ota töihin, niin mihin hakea yo kuvallisen ilmaisun perustutknto -pohjakoulutuksella?
Hakea toiseen kouluun on hyvä vaihtoehto, mutta jos työpaikoista nyt puhuttais..
mistä etsiä alan töitä?
3
197
Vastaukset
- munakas
moneenko mainostoimistoon oot hakenut? itelläni meni 3-4v ennen kuin pääsin harjoitteluun mainostoimistoon. sinne pääsin kun olin ns friikkuna tehnyt jotain alaan liittyviä hommia. eli järjestä itelles työkokemusta friikkuna, niin pääset helpommin... tiedän, ei ole helppoa...
- mitä paikkoja?
Oisko n. 15 mainostoimistoon? Yhteensä oon yli 20, alaa vähänkin raapaisevaan paikkaan hakenut.
Freelancea oon harrastellut kohta vuoden ajan, eli töitä on ollut esillä ja käytössä. Oma nettisivukin löytyy. Freelancena vaan tienaa niin minimaalisia summia, hyvä jos parikymppiä kuukaudessa saa käteen. Kyllä mä tavallisen työpaikan haluaisin, en mitään yrittäjyys meininkiä.
Missä kaikkialla tämän alan osaajia tarvitaan?- amis se vaan tienaa
"Missä kaikkialla tämän alan osaajia tarvitaan? "
- Lassila & Tikanoja, SOL, ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1103449Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362061- 1472003
- 1041961
- 1211773
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2881452- 1231371
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220