hierontapaikat

hieronta..

Missä löytyis hyvä/edullinen hierontapaikka Bangkokin keskustasta? Paljon noin tunnin hieronnasta kuuluu maksaa?

14

705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;-)

      Kerroppa ensin, missä mielestäsi Bangkokin keskusta sijaitsee ?

    • http://www.edenbangk

      Edenin klupia on muutkin kehuneet

    • Kyllä löytyy!

      Bai Po, Sukhumwit Soi 11 on hyvä. Myös Soi 8:lla ja Soi 12:lla on ihan ok hierontapaikat. Khao San Roadilla on useita halpoja paikkoja.

      Isoissa hotelleissa maksaa noin kolme kertaa enemmän kuin noissa pikkupaikoissa.

      Edenklubi on ilotalo. Älä nyt sinne mene, jos et siis nimenomaan halua tyttöpaikkaan.

    • kahta lajia hieronta

      Suosittelen Khao sand roudia tai sen lähistöllä olevia kujia. Itse pysyttelen kaukana Sukhumwit Soi:n hierontapaikoista. Muutama vuosi sitten menimme erääseen hierontapaikkaan joka toimi ostoskeskuksen yhteydessä, minä, mieheni ja kaksi teiniä. Paikkassa oli kymmenkunta tyttöä, hieronta tehtiin ovellisissa kopeissa. Meidän teinit ottivat sillä kertaa jalkahieronnan, minä ja mieheni tavallisen thaihieronnan. Maksoimme hieronnat etukäteen niin kuin tavallisesti tehdään. Hieronta minun kohdaltani meni ok mutta, mieheltäni kysyttiin haluaako hän lopuksi lisämaksusta happy ending.
      Sanoisinko aika röyhkeää toimintaa.

      Eli jos sinulla mielessä vain ja ainoastaan hieronta, katso että hierontapaikat ovat ohuella verholla eroteltu toisistaan, paikassa toimii niin mies kuin naishierojia, niin luultavasti kyseessä ns. kunniallinen paikka. Mikäli hierontapaikat ovat koppeja saattaa olla että niissä harjoitetaan hieronnan lisäksi muutakin toimintaa.

    • hei me hierotaan

      Kuullostaa siltä,että Thaimaassa ei juuri kannata mennä hierontaan ?

      Ainakaan ,jos haluaa matkasta hyvän muiston eli happy end.

    • kahta lajia hieronta

      Kyllä kannattaa mennä hierontaa. Olen itsekin niissä tapauksen jälkeen käynyt ja aina on ollut ok. Tulevalla maalikuun matkallakin on aikomus käydä hieronnassa monta kertaa. Olisi aika pöljää luulla että kaikki hieronta työtä tekevät suorittavat seksuaalisia palveluita.

    • riuttala76

      Ennen aina uneksin matkasta Bangkokiin, mutta olen tyytynyt bkäymään Bulldog hotellissa Amsterdamissa, sillä suomessa on nykyään Thai-hieromoita vaikka kuinka paljon. Kerrankin olin Helsingin kalliossa ja jollain alueela oli varmaan 10 thaihieromoa alle 200 metrin matkalla.

    • vanhapoika

      Millaista hierontaa löytyy noista hotellien yhteydessä toimivista, entä happy end?

    • melakuntoon

      Victory Monumentilta 200 metriä vasemmalle sitten oikealle 50 metriä. Ota taksi ja mene Sukhumvitille,

    • poijum

      Kalliosta

    • häpy endiiiing

      Happy ending on kyllä happy ending. Voihan siitä aina kieltäytyä, jos tuntuu, ettei kehtaa ulvottaa nahkafagottia.

    • 5555

      Suosittelen Honey body massage ketjua lämpimästi. 50 eurolla ikimuistoinen kokemus.

    • vähän huvittaa

      kaikesta näkee ettei kysyjällä ole hajuakaan minne on menossa....saattaa yllättyä monessa asiassa....?

    • Rentoutti

      Kävin illalla hieronnassa 200 300b. Se oli joku läävä Indran vastapäätä, jossa niitä on rivissä kymmenkunta sillä pätkällä. Ei ollu mikään siisti paikka, en mee uudestaan.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4823
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      33
      1490
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1141
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1106
    Aihe