Missä löytyis hyvä/edullinen hierontapaikka Bangkokin keskustasta? Paljon noin tunnin hieronnasta kuuluu maksaa?
hierontapaikat
14
735
Vastaukset
- ;-)
Kerroppa ensin, missä mielestäsi Bangkokin keskusta sijaitsee ?
- http://www.edenbangk
Edenin klupia on muutkin kehuneet
- Kyllä löytyy!
Bai Po, Sukhumwit Soi 11 on hyvä. Myös Soi 8:lla ja Soi 12:lla on ihan ok hierontapaikat. Khao San Roadilla on useita halpoja paikkoja.
Isoissa hotelleissa maksaa noin kolme kertaa enemmän kuin noissa pikkupaikoissa.
Edenklubi on ilotalo. Älä nyt sinne mene, jos et siis nimenomaan halua tyttöpaikkaan. - kahta lajia hieronta
Suosittelen Khao sand roudia tai sen lähistöllä olevia kujia. Itse pysyttelen kaukana Sukhumwit Soi:n hierontapaikoista. Muutama vuosi sitten menimme erääseen hierontapaikkaan joka toimi ostoskeskuksen yhteydessä, minä, mieheni ja kaksi teiniä. Paikkassa oli kymmenkunta tyttöä, hieronta tehtiin ovellisissa kopeissa. Meidän teinit ottivat sillä kertaa jalkahieronnan, minä ja mieheni tavallisen thaihieronnan. Maksoimme hieronnat etukäteen niin kuin tavallisesti tehdään. Hieronta minun kohdaltani meni ok mutta, mieheltäni kysyttiin haluaako hän lopuksi lisämaksusta happy ending.
Sanoisinko aika röyhkeää toimintaa.
Eli jos sinulla mielessä vain ja ainoastaan hieronta, katso että hierontapaikat ovat ohuella verholla eroteltu toisistaan, paikassa toimii niin mies kuin naishierojia, niin luultavasti kyseessä ns. kunniallinen paikka. Mikäli hierontapaikat ovat koppeja saattaa olla että niissä harjoitetaan hieronnan lisäksi muutakin toimintaa. - hei me hierotaan
Kuullostaa siltä,että Thaimaassa ei juuri kannata mennä hierontaan ?
Ainakaan ,jos haluaa matkasta hyvän muiston eli happy end. - kahta lajia hieronta
Kyllä kannattaa mennä hierontaa. Olen itsekin niissä tapauksen jälkeen käynyt ja aina on ollut ok. Tulevalla maalikuun matkallakin on aikomus käydä hieronnassa monta kertaa. Olisi aika pöljää luulla että kaikki hieronta työtä tekevät suorittavat seksuaalisia palveluita.
- riuttala76
Ennen aina uneksin matkasta Bangkokiin, mutta olen tyytynyt bkäymään Bulldog hotellissa Amsterdamissa, sillä suomessa on nykyään Thai-hieromoita vaikka kuinka paljon. Kerrankin olin Helsingin kalliossa ja jollain alueela oli varmaan 10 thaihieromoa alle 200 metrin matkalla.
- vanhapoika
Millaista hierontaa löytyy noista hotellien yhteydessä toimivista, entä happy end?
- melakuntoon
Victory Monumentilta 200 metriä vasemmalle sitten oikealle 50 metriä. Ota taksi ja mene Sukhumvitille,
- poijum
Kalliosta
- häpy endiiiing
Happy ending on kyllä happy ending. Voihan siitä aina kieltäytyä, jos tuntuu, ettei kehtaa ulvottaa nahkafagottia.
- 5555
Suosittelen Honey body massage ketjua lämpimästi. 50 eurolla ikimuistoinen kokemus.
- vähän huvittaa
kaikesta näkee ettei kysyjällä ole hajuakaan minne on menossa....saattaa yllättyä monessa asiassa....?
- Rentoutti
Kävin illalla hieronnassa 200 300b. Se oli joku läävä Indran vastapäätä, jossa niitä on rivissä kymmenkunta sillä pätkällä. Ei ollu mikään siisti paikka, en mee uudestaan.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631433Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on501226Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241199Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141110- 1271066
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk315981- 42929
- 73899
- 72895