Kyseessä vm.2005. Moottori 1,6.
Noin sadan kilometrin tuntinopeudessa nopeusmittarin neula alkaa
huojua välillä 90- 110. Muutaman hetken kuluttua ABS-merkkivalo syt-
tyy ja ilmeisesti ABS-järjestelmä putoaa pois toiminnasta. Valon saa
sammumaan pysäyttämällä ja käyttämällä virran pois päältä. Auto vai-
kuttaisi toimivan normaalisti alle sadan km:n nopeuksilla. Vika on syn-
tynyt tänään.
MIkä neuvoksi?
Astra ja ABS
Ramire 1
2
238
Vastaukset 2
- astrasti66
Katso onko kaikki abs piuhat kiinni jarruissa. Jos jokin on irti niin laita kiinni vain.
- Opelisti minäkin
Saattaa olla se ABS kehä esim. vas. etupyörässä likainen/halki, siitä se sen nopeustiedonkin ottaa tai nop. anturi hajalla, en ole varma saako tuohon noita erillisinä, omassa vm. 1998 G 2.0 Astrassa piti vaihtaa koko laakeripaketti, noi on siinä kaikki samassa köntissä. Käy luetuttaa vikakoodit, sillä pääsee jo pitkälle vian määrityksessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48940Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15818Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46707
- 42634
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35583
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44470