Juo osmosalia ja oon antanut 1dl ruokasosetta. Tauti ei oo nyt vasta alkanut. Banaania ei oo halunnut kuin ihan vähän tänään.
Mitä 1 vuotiselle mahatautiin?
3
110
Vastaukset
- aloittajaMinä
niin ja kuinka monen minuutin tai tunnin välein suunnilleen jota olette antanut?
- ktyjrg
Ihan mikä vaan maistuu. Jos mikään ei mene niin anna osmosalia tai sitä vastaavaa, jossa on maitohappokin, ruiskulla muutama milli 10min välein.
- hopheihei
Meillä lapsi ripulissa sai melkein ihan mitä vain suostui syömään ja juomaan (kesti noin viikon, käytiin tk:ssakin välissä). Söi nakkeja (sai suolaa -> antoi janontunteen -> vesi & maito maistuivat), riisikakkua, maissinaksuja, riisimuroja kuiviltaan, päärynän paloja, kurkkupalat herkkua koska vain, piimää... hyvin vähän söi ja hyvin harvoin, mutta tarjosimme useasti. Ja vesipulloja oli kaksi, toinen keittiön ja toinen olkkarin lattialla, että varmasti saisi juoda halutessaan. Ja osmosalia lisäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909