kumpi näistä on parempi?
mossberg 500 vs 835
12
1105
Vastaukset
- mehtäiliä
asiasta kolmanteen, remington 870!
- mosse elite
Ollut sellanen joskus. Ainoa aseeni joka on koskaan hajonnut. Ja ainoa joka on jumittanut useammalla patruunalla.
- mossberg on
haulikkona sellainen että joka sen on kerran erehtynyt ostamaan, tuskin erehtyy toiste, en minä ainakaan.
- Ei parempaa
Mitä vikaa siinä on ei minulla ainakaan, on sopivasti löysiä ei ole turhantarkka.
Mahtava työkalu. Ollut KÄYTÖSSÄ yli kymmenen vuotta toimii ja tappaa.
- mosse6
osta minulta pois 930 mosse.. 350e toimii 100%
- mosse elite
miksi myyt? Kiinnostaa lähinnä tuo 835 sen "väljän" piipun vuoksi.
- okd
mosse elite kirjoitti:
miksi myyt? Kiinnostaa lähinnä tuo 835 sen "väljän" piipun vuoksi.
ostin kaverilta kun halvalla sain. ei tarvetta ylimääräinen ase.
- mosse elite
okd kirjoitti:
ostin kaverilta kun halvalla sain. ei tarvetta ylimääräinen ase.
Ei oikein lämpee nuihin mossen puolareihin.
- BaikalkinParempi
Mossberg 500 ja saat aseen jossa hylsyt jumii piippuun.
- Anonyymi
mossberg 500A toimii ku junan vessa liikkuessa. 24 astetta miinus sra-ammunnoissa. kaikki patruunatyypit toimii. suosittelen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mossberg 500A toimii ku junan vessa liikkuessa. 24 astetta miinus sra-ammunnoissa. kaikki patruunatyypit toimii. suosittelen.
835 on kyllä kranttu patrunoista. Aidot Jenkki patit toimii kyllä. Jos haluaa supeaa kuviota, onnistuu. Muuten vähän klopo. Kokemusta v. 94. 😁😁😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu128966Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli37887Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47829Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus50731Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143724- 54721
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e32713Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy187670Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42666Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali136665