kumpi näistä on parempi?
Vastaukset 12
- mehtäiliä
asiasta kolmanteen, remington 870!
- mosse elite
Ollut sellanen joskus. Ainoa aseeni joka on koskaan hajonnut. Ja ainoa joka on jumittanut useammalla patruunalla.
- mossberg on
haulikkona sellainen että joka sen on kerran erehtynyt ostamaan, tuskin erehtyy toiste, en minä ainakaan.
- Ei parempaa
Mitä vikaa siinä on ei minulla ainakaan, on sopivasti löysiä ei ole turhantarkka.
Mahtava työkalu. Ollut KÄYTÖSSÄ yli kymmenen vuotta toimii ja tappaa.
- mosse6
osta minulta pois 930 mosse.. 350e toimii 100%
- mosse elite
miksi myyt? Kiinnostaa lähinnä tuo 835 sen "väljän" piipun vuoksi.
- okd
mosse elite kirjoitti:
miksi myyt? Kiinnostaa lähinnä tuo 835 sen "väljän" piipun vuoksi.
ostin kaverilta kun halvalla sain. ei tarvetta ylimääräinen ase.
- mosse elite
okd kirjoitti:
ostin kaverilta kun halvalla sain. ei tarvetta ylimääräinen ase.
Ei oikein lämpee nuihin mossen puolareihin.
- BaikalkinParempi
Mossberg 500 ja saat aseen jossa hylsyt jumii piippuun.
- Anonyymi
mossberg 500A toimii ku junan vessa liikkuessa. 24 astetta miinus sra-ammunnoissa. kaikki patruunatyypit toimii. suosittelen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mossberg 500A toimii ku junan vessa liikkuessa. 24 astetta miinus sra-ammunnoissa. kaikki patruunatyypit toimii. suosittelen.
835 on kyllä kranttu patrunoista. Aidot Jenkki patit toimii kyllä. Jos haluaa supeaa kuviota, onnistuu. Muuten vähän klopo. Kokemusta v. 94. 😁😁😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 892984
- 681038
- 70969
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,276843Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l140798Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta20787- 59754
Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste72671- 39642
- 46635