kumpi näistä on parempi?
mossberg 500 vs 835
12
1312
Vastaukset
- mehtäiliä
asiasta kolmanteen, remington 870!
- mosse elite
Ollut sellanen joskus. Ainoa aseeni joka on koskaan hajonnut. Ja ainoa joka on jumittanut useammalla patruunalla.
- mossberg on
haulikkona sellainen että joka sen on kerran erehtynyt ostamaan, tuskin erehtyy toiste, en minä ainakaan.
- Ei parempaa
Mitä vikaa siinä on ei minulla ainakaan, on sopivasti löysiä ei ole turhantarkka.
Mahtava työkalu. Ollut KÄYTÖSSÄ yli kymmenen vuotta toimii ja tappaa.
- mosse6
osta minulta pois 930 mosse.. 350e toimii 100%
- mosse elite
miksi myyt? Kiinnostaa lähinnä tuo 835 sen "väljän" piipun vuoksi.
- okd
mosse elite kirjoitti:
miksi myyt? Kiinnostaa lähinnä tuo 835 sen "väljän" piipun vuoksi.
ostin kaverilta kun halvalla sain. ei tarvetta ylimääräinen ase.
- mosse elite
okd kirjoitti:
ostin kaverilta kun halvalla sain. ei tarvetta ylimääräinen ase.
Ei oikein lämpee nuihin mossen puolareihin.
- BaikalkinParempi
Mossberg 500 ja saat aseen jossa hylsyt jumii piippuun.
- Anonyymi
mossberg 500A toimii ku junan vessa liikkuessa. 24 astetta miinus sra-ammunnoissa. kaikki patruunatyypit toimii. suosittelen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mossberg 500A toimii ku junan vessa liikkuessa. 24 astetta miinus sra-ammunnoissa. kaikki patruunatyypit toimii. suosittelen.
835 on kyllä kranttu patrunoista. Aidot Jenkki patit toimii kyllä. Jos haluaa supeaa kuviota, onnistuu. Muuten vähän klopo. Kokemusta v. 94. 😁😁😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!601772Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1401474Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka711255La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt11865- 67830
- 71723
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39551- 50521
- 38514
- 55486