Onko kortin nopeudella niin väliä jos ottaa vain tavallisia kuvia?
"SD / SDHC / SDXC(UHS-I) "
Mitä tarkoittaa class4 ?
" Use a class 4 card or better when shooting HD movie and High speed movie."
Fuji X10
4
216
Vastaukset 4
Class 4 tarkoittaa vähintään neljä megatavua sekunnissa. Se on nykyään aikalailla peruskamaa. Valokuvilla kortin nopeudella juuri ei ole väliä, joskin toki ne nopeammin koneelle tulee nopealta kortilta.
- väliä?
Kortin nopeus ”tavallisissa kuvissa” vaikuttaa vain siihen miten suurella sarjakuvausnopeudella voit kuvata pitkiä sarjoja.
- Fujifilm
Kiitos vastauksista. Ostin kameran Simply Electronics:ilta ja tilattuani huomasin sitä kaupattavan samalla sivustolla kalliin muistikortin kera, taisi olla kortin osuus n. 70 euroa. En huomannut tilatessani ajatella koko muistikorttia ja kai ne kamerat yleensäkin hinnoitellaan ilman sitä, jos ei erikseen mainittu.
Taidan siis pärjätä vähän halvemmallakin muistikortilla, kun sitä kapasiteettiakaan ei nopeuden ohella paljoa tarvitse olla.- osta kaksi
Se on tuon smurffin lain mukaan sellaista, että muistikortteja pitää olla aina vähintään kaksi mukana.
Jos ostat vain yhden niin siihen tulee takuulla häiriö, mutta jos ostat kaksi niin sitä toista ei koskaan tarvita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1491215Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191038Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset214780En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 63725
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25716- 135696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622- 44621
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58554