Missä se romahdus

viipyy?

Missä se romahdus viipyy? Mulle luvattiin täällä keväällä, että saisin syksyllä asunnon ainakin 30% halvemmalla kun Suuri Romahdus tulee. Mua on pissattu linssiin, vaadin saada nimet esiin, haastan ne oikeuteen katteettomista lupauksista. Ja korkonnousukin jysähti ihan perseelleen toisin kuin se copypaste-heppuli ennusti. Nyt meni elämä pilveen.

8

672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onneksi

Katsotaan loka-marraskuun lopussa, paljonko asuntojen hinnat ovat laskeneet. Oma veikkaus on 10%.

• Keijo

Tulevat syksyllä myyntiin.
        Siinäpä ihastellaan uutta hintatasoa.

• Anssi

odotellaan vaan tommoset 60 syksyä, niin nähdään 90-luvun alun kaltainen hintaromahdus. Suurten lamojen välihän on sellaiset 70 vuotta.

• viipyy?

ÄÄH! Meilläpäin kymmenen prossaa tulee jo siitä että syksyllä kauppa käy aina huonommin kuin keväällä. Tarkoitan KUNNOLLISTA alennusta Suuren Romanhduksen malliin!
        Kiva kun veikkaat, "jos et veikkaa, et voi voittaa"... Taitaa olla parempi ennustajien käyttää rahansa lottoon.

• Tiedonantaja

Jo viime syksynä esim. omakotitalojen hinnat laskivat 5-10%. Sitten taas loppuvuonna nousivat kiivaasti, samoin kuin alkuvuonna. 10% haarukassa tapahtuu syklistä liikettä vuoden sisällä koko ajan, olipa trendi nouseva tai laskeva.

• Nauru
        Keijo kirjoitti:

Tulevat syksyllä myyntiin.
        Siinäpä ihastellaan uutta hintatasoa.

...kesäkuussa, että tilastokeskuksen 30.07 raportti näyttää jo 10% pudotusta ja että jo elo-syyskuussa ostellaan asuntoja 30% alennuksella ja ensi vuonna 50% alennuksella. :)

• Kerppnen

Lahden mies on luvannut hintaromahdusta jo vuoden. Olen tässä myöskin odotellut, vaan mitään ei tapahdu! Köyhdyn entistä enemmän joka viikko. Asunto myyty ja kaikki rahat menevät vuokralla asumiseen.
      Potkaisen Lahden miestä munille, kun näen hänet taas ensiviikolla sossun jonossa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      96
      2336
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      182
      1918
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      183
      1480
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      247
      912
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      81
      898
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      806
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      799
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      702
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      213
      643
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      621
    Aihe