Olen suunnitellut ottavani pari undulaattia. Kun niitä pitää vapaana, onko ne sellasia et niiden ulosteita saa siivota ympäri asuntoo? Sotkee huonekalut ym? Syökö ne kukkaset?
Sopiiko 2 urosta kesenään vai syntyykö riitaa?
halutaan tietoja
1
373
Vastaukset
- -N-
2 urosta tulee mainiosti juttuun eikä kähinöitä tule =). No kun ne ovat vapaana asunnossa (niinkuin pitääkin olla!)niin kyllä niitä ulosteita tulee. Undultaatin ulosteet ovat hyvin pieniä, eivätkä ne paljoa sotke. Mikäli uloste tulee kiinteälle ja kovalle pinnalle, se pyyhitään kosteana pois, mutta jos se tulee esim. kankaalle, kannattaa antaa sen kuivaa, jolloin sen saa helposti pois jälkiä jättämättä.
Saattaa syödä kukkasia. Kannattaa katsoa, ettei ole myrkyllisiä huonekasveja. En nyt juuri muista, missä niistä oli luettelo. Pidä undulaatteja silmällä, saattavat mennä syömään tai sitten eivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594