Kyselin töissä kollegoilta tyytyväisyydestä puhelinliittymiä kohtaan ja yksikään Saunalahden liittymän haltija ei ollut liittymäänsä tyytyväinen! Laskuissa ihmeellisiä lisiä, liittymän vaihdossa oli huijattu, nettiyhteydet pätkivät jne.!
tein töissä tutkivaa journalismia :D
9
173
Vastaukset
- hgsiuhuiad
90-luvulta asti olen ollut Elisan = Radiolinjan, Kolumbuksen ja Saunalahden asiakas, eikä ikinä ole ollut mitään ongelmia. Lähinnä poukkoílu liittymätyyppien kanssa ärsyttää. Olisi kait pitänyt säilyttää Kolumbuksen K1 eikä lähteä SL:n kelkkaan.
Jos (ja kun) nämä kaikki valitusviestit viimeiseltä vuorokaudelta ovat samalta taholta, niin on pakko sanoa yksi asia:
*Hanki elämä*- Min ainakin
olen eri ja minulla operaattorin vaihto Saunalahdelle vain nosti hintoja!
Hanki itse elämä! - sinä juu
Min ainakin kirjoitti:
olen eri ja minulla operaattorin vaihto Saunalahdelle vain nosti hintoja!
Hanki itse elämä!No miksi vaihdoit?
Ei siinä auta muuta kuin katsoa peiliin, kun on kalliimpaan vaihtanut. Kai sinulla oli joku peruste sille vaihdolle? - myyjä
sinä juu kirjoitti:
No miksi vaihdoit?
Ei siinä auta muuta kuin katsoa peiliin, kun on kalliimpaan vaihtanut. Kai sinulla oli joku peruste sille vaihdolle?soitti ja sanoi, että liittymä on vanhempi ja hänellä on tarjota parempi. Uskoin myyjää ja vaihdoin. Liittymän vaihto tuli puolta kalliimmaksi. Soitin Saunalahteen, mutta sanoivat vain, että mitä vaihdoit.
- Pettynyt.
myyjä kirjoitti:
soitti ja sanoi, että liittymä on vanhempi ja hänellä on tarjota parempi. Uskoin myyjää ja vaihdoin. Liittymän vaihto tuli puolta kalliimmaksi. Soitin Saunalahteen, mutta sanoivat vain, että mitä vaihdoit.
Lisäksi laittoi pakettiin mokkulan, vaikka sanoin, etten tarvi toista nettiliittymää. Lisää tuli siinäkin 15 € / kk
Sanoivat Kuluttajasuojelussa, että valitettavasti tuttua, muttei voi mitään.
Asiaa puitiin myös ennen joulua YLE:n ohjelmassa Kuningaskuluttaja. - Vika viesti
Pettynyt. kirjoitti:
Lisäksi laittoi pakettiin mokkulan, vaikka sanoin, etten tarvi toista nettiliittymää. Lisää tuli siinäkin 15 € / kk
Sanoivat Kuluttajasuojelussa, että valitettavasti tuttua, muttei voi mitään.
Asiaa puitiin myös ennen joulua YLE:n ohjelmassa Kuningaskuluttaja.Kun lukee aiempia kirjoituksia täällä ja kun katsoi Kuningaskuluttajan, niin tietää, että monia on petetty tässä suhteessa!
- niinpäniin
Vika viesti kirjoitti:
Kun lukee aiempia kirjoituksia täällä ja kun katsoi Kuningaskuluttajan, niin tietää, että monia on petetty tässä suhteessa!
"monia on petetty tässä suhteessa"
Mikä kertoo valitettavan paljon
a) puhelinmyyjien moraalista
b) suomalaisten älykkyyden ja laskutaidon tasosta
Näistä olisin huolissani ennen kaikkea tuosta jälkimmäisestä. - urpoja tyynni
myyjä kirjoitti:
soitti ja sanoi, että liittymä on vanhempi ja hänellä on tarjota parempi. Uskoin myyjää ja vaihdoin. Liittymän vaihto tuli puolta kalliimmaksi. Soitin Saunalahteen, mutta sanoivat vain, että mitä vaihdoit.
Sinähän tyhmä olet :D ja syytät saunalahtea siitä että ulkopuolinen myyjä on sua huijannut provikoiden toivossa. Kyllähän ne myy idiooteille vaikka puolet valtakulmasta. Sä varmaan lähettäisit Nigeriaan rahasi jos saisit sieltä kirjeen
- ex soneralainen
Vaihda trollaukseesi saunalahden tilalle sonera niin sitten puhut totuuksia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861560
- 711200
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741095Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52892Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46871- 47858
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38848- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9773IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769