tein töissä tutkivaa journalismia :D

ex-saun. ope

Kyselin töissä kollegoilta tyytyväisyydestä puhelinliittymiä kohtaan ja yksikään Saunalahden liittymän haltija ei ollut liittymäänsä tyytyväinen! Laskuissa ihmeellisiä lisiä, liittymän vaihdossa oli huijattu, nettiyhteydet pätkivät jne.!

9

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hgsiuhuiad

90-luvulta asti olen ollut Elisan = Radiolinjan, Kolumbuksen ja Saunalahden asiakas, eikä ikinä ole ollut mitään ongelmia. Lähinnä poukkoílu liittymätyyppien kanssa ärsyttää. Olisi kait pitänyt säilyttää Kolumbuksen K1 eikä lähteä SL:n kelkkaan.

Jos (ja kun) nämä kaikki valitusviestit viimeiseltä vuorokaudelta ovat samalta taholta, niin on pakko sanoa yksi asia:

*Hanki elämä*

• Min ainakin

olen eri ja minulla operaattorin vaihto Saunalahdelle vain nosti hintoja!

Hanki itse elämä!

• sinä juu
        Min ainakin kirjoitti:

olen eri ja minulla operaattorin vaihto Saunalahdelle vain nosti hintoja!

Hanki itse elämä!

No miksi vaihdoit?

Ei siinä auta muuta kuin katsoa peiliin, kun on kalliimpaan vaihtanut. Kai sinulla oli joku peruste sille vaihdolle?

• myyjä
        sinä juu kirjoitti:

No miksi vaihdoit?

Ei siinä auta muuta kuin katsoa peiliin, kun on kalliimpaan vaihtanut. Kai sinulla oli joku peruste sille vaihdolle?

soitti ja sanoi, että liittymä on vanhempi ja hänellä on tarjota parempi. Uskoin myyjää ja vaihdoin. Liittymän vaihto tuli puolta kalliimmaksi. Soitin Saunalahteen, mutta sanoivat vain, että mitä vaihdoit.

• Pettynyt.
        myyjä kirjoitti:

soitti ja sanoi, että liittymä on vanhempi ja hänellä on tarjota parempi. Uskoin myyjää ja vaihdoin. Liittymän vaihto tuli puolta kalliimmaksi. Soitin Saunalahteen, mutta sanoivat vain, että mitä vaihdoit.

Lisäksi laittoi pakettiin mokkulan, vaikka sanoin, etten tarvi toista nettiliittymää. Lisää tuli siinäkin 15 € / kk

Sanoivat Kuluttajasuojelussa, että valitettavasti tuttua, muttei voi mitään.

Asiaa puitiin myös ennen joulua YLE:n ohjelmassa Kuningaskuluttaja.

• Vika viesti
        Pettynyt. kirjoitti:

Lisäksi laittoi pakettiin mokkulan, vaikka sanoin, etten tarvi toista nettiliittymää. Lisää tuli siinäkin 15 € / kk

Sanoivat Kuluttajasuojelussa, että valitettavasti tuttua, muttei voi mitään.

Asiaa puitiin myös ennen joulua YLE:n ohjelmassa Kuningaskuluttaja.

Kun lukee aiempia kirjoituksia täällä ja kun katsoi Kuningaskuluttajan, niin tietää, että monia on petetty tässä suhteessa!

• niinpäniin
        Vika viesti kirjoitti:

Kun lukee aiempia kirjoituksia täällä ja kun katsoi Kuningaskuluttajan, niin tietää, että monia on petetty tässä suhteessa!

"monia on petetty tässä suhteessa"

Mikä kertoo valitettavan paljon

a) puhelinmyyjien moraalista

b) suomalaisten älykkyyden ja laskutaidon tasosta

Näistä olisin huolissani ennen kaikkea tuosta jälkimmäisestä.

• urpoja tyynni
        myyjä kirjoitti:

Sinähän tyhmä olet :D ja syytät saunalahtea siitä että ulkopuolinen myyjä on sua huijannut provikoiden toivossa. Kyllähän ne myy idiooteille vaikka puolet valtakulmasta. Sä varmaan lähettäisit Nigeriaan rahasi jos saisit sieltä kirjeen

• ex soneralainen

Vaihda trollaukseesi saunalahden tilalle sonera niin sitten puhut totuuksia...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe