Hirvisaari löytänyt ideologiansa

PeruSS-achtung

ESS 4.2.2013
"Kansanedustaja jakaa natsivideota

James Hirvisaari (ps) on laittanut Youtubeen allamarcia-nimimerkillä natsivideon, jota hän ei ole tehnyt itse. Hän kieltää natsisympatiat ja kertoo löytäneensä natsivideoiden kautta Rammstein-yhtyeen.

Asikkalalainen kansanedustaja James Hirvisaari (ps) jakaa natsiaiheista materiaalia videopalvelu Youtubessa.

Nimimerkillä "allamarcia" esiintyvä Hirvisaari on perustanut palveluun kanavan, jonka ensimmäisessä videossa kuvataan natsi-Saksan aikaisten asejoukkojen upseereita ja sotilaita.

Kyseinen video ei ole Hirvisaaren tekemä, vaan sen on ladannut Youtubeen nimimerkki kingtiger88 maaliskuussa 2007. Videota on katsottu lähes satatuhatta kertaa.

4 minuutin ja 40 sekunnin mittaisen videon taustamusiikkina soi saksalaisen Rammstein-yhtyeen kappale Sonne (suom. aurinko)."

13

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jyrkkä ei natseille

      Yks hailee. Käyttäköön minun puolestani Rammsteinia, mutta sitä en anna anteeksi että Hartolan markkinoilla viime syksynä häirikkö-tappelija-natsit laittoivat youtubeen videon jossa esittelivät kirjojaan ja muuta agitointi-materiaaliaan, ja "Scarborough fair" soi taustalla.

      Miksi muuten Hirvisaari on muuttanut nimensä muotoon "James"?

    • Apuva, apuva,
    • get up

      Halusi varmaan olla yhtä musta kuin James Brown?

    • Persu-dignoosi

      "Kun erektio siirtyy käteen, niin verenkierto aivoissa häiriintyy.
      ANNA KÄDEN LERPSAHTAA niin hapekasta verta virtaa aivoihin ja
      ajatus alkaa taas kulkea tai vika on sitten jossain muualla."

    • PeruSS-achtung

      Toveriveljen eduskunnan lehtereillä aikaansaama erektio innoitti Jameksen ottamaan muutamat kuvat. Ei näyttänyt millään tavalla lerpsahtamisen merkkejä, jotenka hapekasta verta ei myöskään pääse aivojen harmaita aivosuluja virvoittamaan.

    • todellakin PeruS

      voi pyhä jysäys sekä Kyynel tätä viherleftside kirkasta ajattelua tällä kommentti palstala

    • asdas3

      "" todellakin PeruS 25.10.2013 00:070
      voi pyhä jysäys sekä Kyynel tätä viherleftside kirkasta ajattelua tällä kommentti palstala""

      Sinä sen kiteytit! Tekstistäsi päätellen kuulut Hirvisaarta äänestäneisiin.

    • asdas3

      Outoa miten Hirvisaari hyväksyy uskovaisena tuon vaimonsa harjoittaman noituuden ?!? Joku ei taaskaan täsmää!

    • dcwdfeev

      Positiivista tuo kitaran soittotaito.

    • Hölmöläisten hommaa

      PeruSS - achtung miehestä tulikin MuutoSS - achtung mies.
      Populisti mikä populisti.
      Huonoa mainosta Asikkalalle koko äijä.
      Voitaisiin antaa muuttorahaa, että muutaisi muualle.

    • Juri ja James

      Mitä tuon hörhön saama äänimäärä kertoo asikkalalaisista? 700 idioottiako ;)

    • Perskylän blues miäs

      James Hirvisaari on jälleen tutkinnan kohteena.
      Populisti koetteli kirjoittamisen rajoja.
      Pitäähän sitä yrittää pysyä otsikoissa, kun eduskuntavaalitkin on tulossa.
      Mitähän "raflaavaa" seuraavaksi saadaan lukea ?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe