Jonkunlainen testi tulisi saada nuille iäkkäimmille autoilijoille ajokyvyn varmistamiseksi.
Monella heistä esimerkiksi vilkunkäyttö on kuin hevosaikakaudelta.
Villku laitetaan päälle vasta siinä vaiheessa kun jo aloitetaan kääntyminen.
Iäkkäämmät autoilijat
11
120
Vastaukset
- mopoauto riittäisi
Näkötesti taitaa olla ainut mitä testaavat
- Katsotaan muutakin
Lääkäri katsoo kuljettajan kunnon kokonaisvaltaisesti ja jos tarvetta ilmenee niin kuski lähtee ajo-/teoriakokeeseen tai kortti lähtee hyllylle.
- j-pennasen veli
Sulle pitäs tehdä se kuulisa aivo kuvaus on siellä paskaa täynä.
- j-pennasen veli
Anteeksipyyntö j-pennaselle.
Aamulääkkeni oli jäänyt ottamatta ja siksi haukuin häntä.
J-pennasella on aina hyvät kirjoitukset.
Harmi kun en itse sellaisiin kykene.
- j-pennasen serkku
Samaa mieltä, joku testi näille uusien aiheiden avaajille. Itsestäänselvyyksiä, provoja sekä paskanjauhamista pitäs välttää.
- 1112
Näin on.
- pappis1
No voi kettu..........eihän tuo nuoriso näytä vilkkua ollenkaan.
- j-pennasen isä
Poeka poeka perrrrrrrrrrrrrrrrr...............kule sentään!!!! Nyt lähtöö töpsellit seinästä... kaekenlaesta paskoo sitä miukin munista on kehittynnä... Selekeen tuolle pirulle on annettava enne kun se uskoopi.
- Jopa kiinnostaa
Perusta J.Pennaselle ihailijakerho kun olet hänestä nuin sairaalloisen kiinnostunut.
Avaa joskus myös itse joku uusi keskustelun aihe ja jätä lapselliset haukkumiset vähemmälle. Mikään pakko ei ole sinun kommentoida nuita Pennosen kommentteja. Hyppää ne yli.
- Jopa kiinnostaa
Olen j-pennasen hyvä kaveri.
- kortti 55 v
Kaikki ajamaan korttia vieraalle paikkakunnalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 61935
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27746Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 8722
- 11719
- 346708
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661