VesiVeijari

ylinvalvoja

Lähetin viime viikolla palautetta altaiden erilaisista nimistä netissä.
Nyt on ainakin Jumppa-allas ok ja voimisteluallas nimi siirretty roskakoriin, koska se tarkoitti samaa allasta.

Vielä olisi muutettava seuraavissa kohdissa olevat nimet samoiksi, eli terapia-allas nimen voisi siirtää roskiin ja kuntoutusallas nimi allas riittää yhdelle altaalle.

VesiVeijarin altaiden lämpötilat
Terapia-allas

Altaat sisällä
Kuntoutusallas

9

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siellä sun täällä

Saman voisi tehdä kaikissa esiteissä, joita on siellä sun täällä.

Yhdelle "huoneelle/altaalle riittä yksi nimi.

• Turhanpäiväistä

Miten jaksat vaahdota? Tärkeintä että on altaat ja hyvä uimahalli.

• fsdsdfsfd

Onneks olkoon, seuraavaks vaan hakemusta hallipäälliköksi hallipäällikön paikalle.

Ps. tarkista tuo kirjoitukses aika sekavaa paskaa....

• tarkastettu

Sekavaa on kun altailla on kahdenlaiset nimet.

Siellä sun täällä voidaan kyseenalaistaa veronmaksajien rahoilla tehtyjä mokia joita joudutaan tekemään kahteen ja useampaankin kertaan.

Minä katsoisin hallipäällikkönä uimahallin loppukuvista mitkä ovat altaiden nimet ja kokouspöytäkirjoista, mikäli altaiden nimet on muutettu ja noudattaisin päätöksiä.

Emme tarvitse kahden kerroksen väkeä, emmekä kahteen kertaan tehtyjä töitä koska siitä tulee sitä alijäämää.

• ylinvalvoja
    • tarkkailija

Terapia-altaassa kuntoutetaan ja kuntoutusaltaassa annetaan terapiaa, mutta kyllä yhdelle altaalle riittää yksi nimi.

Oma-aloitteisuus loppuu kun vain jonoja seurataan, onko tässä tapauksessa järkevää antaa lapselle kahta nimeä?

• Avantoon vaan!

Älä mene sinne halliin jos noin ottaa pattiin!
        Menet vielä lopullisesti sekaisin kun tarkkailet niitä altaiden nimiä!

• alin valvoja

No miten olisi sitten sellainen allas jossa voisi käyttää ihan omia uimaleluja esim renkaita jne? sellainen olisi varmasti tervetullut allas ja muutos uimahallin,ja minkähän vuoksi kokkolan kaupunki ei huolehdi teiden aurauksesta etenkään kaupungin ulkopuolella kävimme viikonloppuna kälviällä ja lohtajalla niin siellä näki kuinka kokkoan kaupunki huolehtii osakaskuntien asioista.

• vesinalle

Kyllä siellä saa käyttää omia leluja ,ohjeet seinällä esimerkiksi kehottaa hankkimaan omat juoksuvyöt.

Jokainen joka tuo omia lelujaan/juoksuvöitä Vesiveijariin tuovat niiden mukana miljoonia pöpöjä.

Tiedän, että omat juoksuvyöt jätetään "heitteille" eikä huolehdita niiden asiallisesta/hygieenistä puhtaudesta. (auton takakonttiin pussissa vyö tai kotona johonkin nurkkaan ja siellä lisääntyy ne kuuluisat pöpöveijarit)
      Juoksuvyöt eivät maksa niin paljoa, että Vesiveijarin kannattaisi vaarantaa hallissa käyvien ihmisten terveyttä.

Hyvälle hallipäällikölle löytyisi varmaan muualtakin töitä, jos.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5111
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2792
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      34
      2609
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2408
    5. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1637
    6. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      21
      1620
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1530
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1284
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      94
      1158
    10. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
      Ikävä
      35
      1143
    Aihe