Lähetin viime viikolla palautetta altaiden erilaisista nimistä netissä.
Nyt on ainakin Jumppa-allas ok ja voimisteluallas nimi siirretty roskakoriin, koska se tarkoitti samaa allasta.
Vielä olisi muutettava seuraavissa kohdissa olevat nimet samoiksi, eli terapia-allas nimen voisi siirtää roskiin ja kuntoutusallas nimi allas riittää yhdelle altaalle.
VesiVeijarin altaiden lämpötilat
Terapia-allas
Altaat sisällä
Kuntoutusallas
VesiVeijari
9
388
Vastaukset
- siellä sun täällä
Saman voisi tehdä kaikissa esiteissä, joita on siellä sun täällä.
Yhdelle "huoneelle/altaalle riittä yksi nimi. - Turhanpäiväistä
Miten jaksat vaahdota? Tärkeintä että on altaat ja hyvä uimahalli.
- fsdsdfsfd
Onneks olkoon, seuraavaks vaan hakemusta hallipäälliköksi hallipäällikön paikalle.
Ps. tarkista tuo kirjoitukses aika sekavaa paskaa.... - tarkastettu
Sekavaa on kun altailla on kahdenlaiset nimet.
Siellä sun täällä voidaan kyseenalaistaa veronmaksajien rahoilla tehtyjä mokia joita joudutaan tekemään kahteen ja useampaankin kertaan.
Minä katsoisin hallipäällikkönä uimahallin loppukuvista mitkä ovat altaiden nimet ja kokouspöytäkirjoista, mikäli altaiden nimet on muutettu ja noudattaisin päätöksiä.
Emme tarvitse kahden kerroksen väkeä, emmekä kahteen kertaan tehtyjä töitä koska siitä tulee sitä alijäämää. - ylinvalvoja
Onko Terapia-allas.......... Kuntoutusallas?
https://www.kokkola.fi/liikunta/uintikeskus_vesiveijari/uhtiedotteet/2012/fi_FI/lampotilat/
https://www.kokkola.fi/liikunta/uintikeskus_vesiveijari/altaat/fi_FI/sisaaltaat/
Tietysti kaikki käyttäjät tietävät, mutta miksi pitää esillä kahta nimeä yhdelle altaalle? - tarkkailija
Terapia-altaassa kuntoutetaan ja kuntoutusaltaassa annetaan terapiaa, mutta kyllä yhdelle altaalle riittää yksi nimi.
Oma-aloitteisuus loppuu kun vain jonoja seurataan, onko tässä tapauksessa järkevää antaa lapselle kahta nimeä?- Avantoon vaan!
Älä mene sinne halliin jos noin ottaa pattiin!
Menet vielä lopullisesti sekaisin kun tarkkailet niitä altaiden nimiä!
- alin valvoja
No miten olisi sitten sellainen allas jossa voisi käyttää ihan omia uimaleluja esim renkaita jne? sellainen olisi varmasti tervetullut allas ja muutos uimahallin,ja minkähän vuoksi kokkolan kaupunki ei huolehdi teiden aurauksesta etenkään kaupungin ulkopuolella kävimme viikonloppuna kälviällä ja lohtajalla niin siellä näki kuinka kokkoan kaupunki huolehtii osakaskuntien asioista.
- vesinalle
Kyllä siellä saa käyttää omia leluja ,ohjeet seinällä esimerkiksi kehottaa hankkimaan omat juoksuvyöt.
Jokainen joka tuo omia lelujaan/juoksuvöitä Vesiveijariin tuovat niiden mukana miljoonia pöpöjä.
Tiedän, että omat juoksuvyöt jätetään "heitteille" eikä huolehdita niiden asiallisesta/hygieenistä puhtaudesta. (auton takakonttiin pussissa vyö tai kotona johonkin nurkkaan ja siellä lisääntyy ne kuuluisat pöpöveijarit)
Juoksuvyöt eivät maksa niin paljoa, että Vesiveijarin kannattaisi vaarantaa hallissa käyvien ihmisten terveyttä.
Hyvälle hallipäällikölle löytyisi varmaan muualtakin töitä, jos.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185111Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332792- 342609
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302408- 1181637
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭211620En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101530Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231284- 941158
Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351143