Tallink Europpa (Silja Europa) Turvaovet?!

pettynytristeilijä

Olimme viikonloppuna kyseisellä laivalla ja hyttimme sijaitsi 2 kannella ja koko matkan helsingistä tallinnaan, hyttikannellamme turva ovet hälyttivät ja sulkeutuivat niin, että hyttiin pääseminen tuntui aivan mahdottomalta, eikä edes henkilökunta, joka jokaisella turvaovella päivysti, osannut opastaa meitä hytteihimme tai saatikka kertoa minkä takia ovet jatkuvasti menevät kiinni. Sama toistui matkalla takaisin helsinkiin päin?
Mikä ihmeen käytäntö tälläinen on että matkustajan matkasta tehdään yhtä helvettiä, kun ei pääse hyttiinsä?

Ei nimittäin aikasemmin ole tälläistä ollut millään laivalla, vaikken aikasemmin olekaan kuin muutaman kerran matkannut alakansien hyteissä? Osaako joku kertoa onko tää ihan normaali "turvatoimi" että matkustajat jäävät jumiin hytteihinsä tai eivät pääse sinne tarvittaessa?

2

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neuvoja.

Ne turvaovet ovat sitä varten, että ne suljetaan koneellisesti hätätilanteessa. Sillä seikalla, kummalle puolelle ovea matkustaja jää, ei ole hätätilanteen kannalta merkitystä, joskin matkustaja tietenkin toivoo, että hän ei jäisi sille suljetulle puolelle.

Kertomasi mukaan turvaovissa oli vikaa ja siksi siellä oli henkikuntaa päivystämässä. Vika on vika ja sen korjaaminen vaatii ensin vian syyn selvittämistä ja siihen menee aikaa. Koska kyse on turvaovista, ei niitä voi irrottaa komentosillan valvonnasta ja katkaista ovien moottorien virtaa.

Minkäs teet! On vaan koetettava tulla ongelman kanssa toimeen.

• Anonyymi

Jos turvaovi sulkeutuu, kannattaa olla sillä puolella, josta on yhteys yläkansille.

Sellaista laivaa kuin Tallink Europa ei alusrekisteri tunne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1928
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1360
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1020
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      801
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      703
    Aihe