asun kanadassa ja saan pienta elaketta suomesta... ja kysyn kauanko kestaa rahan siirto suomesta tietokoneen kautta kanadaan,,onko se perilla tilillani taalla heti...vai paivien-viikkojen jalkeen... pankin kautta [wireless]se kestaa joitakin paivia,mutta en ole saanut viela tietokoneen kautta tililleni lahetettya rahaa,,nyt tilinhoitajani suomessa kokeilee tuota..ja lahettaa noin..
ja toinen kysymys on.. jos se kestaa esim.3-4 paivaa tuleeko se lahetyshetken kurssin mukaan,vai sen kurssin mukaan,kun raha on perilla?
kuten tiedatte kurssihan voi vaihdella paljonkin muutamassa paivassa,ja tappiota/voittoa voi tulla ..
kiitos jos vastaat kanukki..
rahanlahettaminen tietskarilla..
kanadansuomalainen
1
109
Vastaukset
- se sano sisi
Rahan siirroissa voi kestää useampi päivä.. Fiksuin on siirtää rahaa paypall tai western unionin kautta. Kurssin pitäis tulla sen mukaan miten rahat sun tilillä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418