Jos haluaa yhdistää skypen ja mesen ja on molemmissa jo tunnukset, niin kumpi niistä on uusi tunnus jos ne yhdistää? entinen skype tunnus vai se hotmailin alkuosa ennen @-merkkiä?
Skypen ja mesen yhdistyminen
9
99
Vastaukset
Hotmail ja Skype tunnus on nyt sama. Mese loppuu ihan kohta kokonaan ja Skype korvaa sen.
- minä87
Eli siis kumpi se uus tunnus on?
minä87 kirjoitti:
Eli siis kumpi se uus tunnus on?
Skype toimii kummallakin tunnuksella. Jos haluaa että Mesestä tuodaan yhteystiedot Skypeen, kirjaudutaan Mese tunnuksella Skypeen.
- jompikumpi2
En tiedä miten käy sitten kun Mese poistuu kokonaan. Minulla on myös molemmat sekä Hotmail. Skypessähän voi ainakin vielä valita millä tunnuksilla sinne kirjautuu.
Jospa meille annetaan valinnanvaraa..- minä87
Itse en ainakaan halua mitään live:hotmailin alkuosa -tyyppistä tunnusta.. sellanen sieltä tulee jos kirjautuu mesen tunnuksilla.
- jompikumpi2
Kokeile ennen uudistusta luoda uusi Skype-tili haluamallasi nimellä.
- minä87
Mulla on jo haluamani nimi..
- tarttenapua
Niin ei kukaan nyt näköjään osannut auttaa mua?
- MAKSUJAAA
KOHTA ALKAA LASKUTTAMINEN !!! TÄSSÄ JO ESIMAKUA
Microsoft lähtee Skype-yhteistyöhön teleoperaattorien kanssa. Perinteisesti operaattorit ovat yrittäneet tyrmätä Skypen voip-puhelut, koska ne ovat pystyneet laskuttamaan niistä vain datamaksun.
Microsoft hakee lisää Skype-käyttäjiä antamalla heille mahdollisuuden maksaa Skype-minuutteja puhelinlaskussa. Menettely on jo otettu käyttöön Venäjällä ja se laajenee pian Pohjois-Amerikkaan.
Microsoft tekee Venäjällä yhteistyötä operaattorien laskutuspalveluja tuottavan Mach-yrityksen kanssa. Skypen käyttäjät voivat ostaa krediittipisteitä matkapuhelimen selainsovelluksella ja maksaa niistä kuukausittaisessa puhelinlaskussaan tai maksu voidaan vähentää käyttäjän prepaid-tililtä.
Microsoft lähtee Skype-yhteistyöhön teleoperaattorien kanssa. Perinteisesti operaattorit ovat yrittäneet tyrmätä Skypen voip-puhelut, koska ne ovat pystyneet laskuttamaan niistä vain datamaksun.
Microsoft hakee lisää Skype-käyttäjiä antamalla heille mahdollisuuden maksaa Skype-minuutteja puhelinlaskussa. Menettely on jo otettu käyttöön Venäjällä ja se laajenee pian Pohjois-Amerikkaan.
Microsoft tekee Venäjällä yhteistyötä operaattorien laskutuspalveluja tuottavan Mach-yrityksen kanssa. Skypen käyttäjät voivat ostaa krediittipisteitä matkapuhelimen selainsovelluksella ja maksaa niistä kuukausittaisessa puhelinlaskussaan tai maksu voidaan vähentää käyttäjän prepaid-tililtä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097