Skypen ja mesen yhdistyminen

tarttenapua

Jos haluaa yhdistää skypen ja mesen ja on molemmissa jo tunnukset, niin kumpi niistä on uusi tunnus jos ne yhdistää? entinen skype tunnus vai se hotmailin alkuosa ennen @-merkkiä?

9

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hotmail ja Skype tunnus on nyt sama. Mese loppuu ihan kohta kokonaan ja Skype korvaa sen.

      • minä87

        Eli siis kumpi se uus tunnus on?


      • minä87 kirjoitti:

        Eli siis kumpi se uus tunnus on?

        Skype toimii kummallakin tunnuksella. Jos haluaa että Mesestä tuodaan yhteystiedot Skypeen, kirjaudutaan Mese tunnuksella Skypeen.


    • jompikumpi2

      En tiedä miten käy sitten kun Mese poistuu kokonaan. Minulla on myös molemmat sekä Hotmail. Skypessähän voi ainakin vielä valita millä tunnuksilla sinne kirjautuu.
      Jospa meille annetaan valinnanvaraa..

      • minä87

        Itse en ainakaan halua mitään live:hotmailin alkuosa -tyyppistä tunnusta.. sellanen sieltä tulee jos kirjautuu mesen tunnuksilla.


    • jompikumpi2

      Kokeile ennen uudistusta luoda uusi Skype-tili haluamallasi nimellä.

      • minä87

        Mulla on jo haluamani nimi..


    • tarttenapua

      Niin ei kukaan nyt näköjään osannut auttaa mua?

      • MAKSUJAAA

        KOHTA ALKAA LASKUTTAMINEN !!! TÄSSÄ JO ESIMAKUA

        Microsoft lähtee Skype-yhteistyöhön teleoperaattorien kanssa. Perinteisesti operaattorit ovat yrittäneet tyrmätä Skypen voip-puhelut, koska ne ovat pystyneet laskuttamaan niistä vain datamaksun.

        Microsoft hakee lisää Skype-käyttäjiä antamalla heille mahdollisuuden maksaa Skype-minuutteja puhelinlaskussa. Menettely on jo otettu käyttöön Venäjällä ja se laajenee pian Pohjois-Amerikkaan.

        Microsoft tekee Venäjällä yhteistyötä operaattorien laskutuspalveluja tuottavan Mach-yrityksen kanssa. Skypen käyttäjät voivat ostaa krediittipisteitä matkapuhelimen selainsovelluksella ja maksaa niistä kuukausittaisessa puhelinlaskussaan tai maksu voidaan vähentää käyttäjän prepaid-tililtä.

        Microsoft lähtee Skype-yhteistyöhön teleoperaattorien kanssa. Perinteisesti operaattorit ovat yrittäneet tyrmätä Skypen voip-puhelut, koska ne ovat pystyneet laskuttamaan niistä vain datamaksun.

        Microsoft hakee lisää Skype-käyttäjiä antamalla heille mahdollisuuden maksaa Skype-minuutteja puhelinlaskussa. Menettely on jo otettu käyttöön Venäjällä ja se laajenee pian Pohjois-Amerikkaan.

        Microsoft tekee Venäjällä yhteistyötä operaattorien laskutuspalveluja tuottavan Mach-yrityksen kanssa. Skypen käyttäjät voivat ostaa krediittipisteitä matkapuhelimen selainsovelluksella ja maksaa niistä kuukausittaisessa puhelinlaskussaan tai maksu voidaan vähentää käyttäjän prepaid-tililtä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe