Jos haluaa yhdistää skypen ja mesen ja on molemmissa jo tunnukset, niin kumpi niistä on uusi tunnus jos ne yhdistää? entinen skype tunnus vai se hotmailin alkuosa ennen @-merkkiä?
Skypen ja mesen yhdistyminen
9
117
Vastaukset
Hotmail ja Skype tunnus on nyt sama. Mese loppuu ihan kohta kokonaan ja Skype korvaa sen.
- minä87
Eli siis kumpi se uus tunnus on?
minä87 kirjoitti:
Eli siis kumpi se uus tunnus on?
Skype toimii kummallakin tunnuksella. Jos haluaa että Mesestä tuodaan yhteystiedot Skypeen, kirjaudutaan Mese tunnuksella Skypeen.
- jompikumpi2
En tiedä miten käy sitten kun Mese poistuu kokonaan. Minulla on myös molemmat sekä Hotmail. Skypessähän voi ainakin vielä valita millä tunnuksilla sinne kirjautuu.
Jospa meille annetaan valinnanvaraa..- minä87
Itse en ainakaan halua mitään live:hotmailin alkuosa -tyyppistä tunnusta.. sellanen sieltä tulee jos kirjautuu mesen tunnuksilla.
- jompikumpi2
Kokeile ennen uudistusta luoda uusi Skype-tili haluamallasi nimellä.
- minä87
Mulla on jo haluamani nimi..
- tarttenapua
Niin ei kukaan nyt näköjään osannut auttaa mua?
- MAKSUJAAA
KOHTA ALKAA LASKUTTAMINEN !!! TÄSSÄ JO ESIMAKUA
Microsoft lähtee Skype-yhteistyöhön teleoperaattorien kanssa. Perinteisesti operaattorit ovat yrittäneet tyrmätä Skypen voip-puhelut, koska ne ovat pystyneet laskuttamaan niistä vain datamaksun.
Microsoft hakee lisää Skype-käyttäjiä antamalla heille mahdollisuuden maksaa Skype-minuutteja puhelinlaskussa. Menettely on jo otettu käyttöön Venäjällä ja se laajenee pian Pohjois-Amerikkaan.
Microsoft tekee Venäjällä yhteistyötä operaattorien laskutuspalveluja tuottavan Mach-yrityksen kanssa. Skypen käyttäjät voivat ostaa krediittipisteitä matkapuhelimen selainsovelluksella ja maksaa niistä kuukausittaisessa puhelinlaskussaan tai maksu voidaan vähentää käyttäjän prepaid-tililtä.
Microsoft lähtee Skype-yhteistyöhön teleoperaattorien kanssa. Perinteisesti operaattorit ovat yrittäneet tyrmätä Skypen voip-puhelut, koska ne ovat pystyneet laskuttamaan niistä vain datamaksun.
Microsoft hakee lisää Skype-käyttäjiä antamalla heille mahdollisuuden maksaa Skype-minuutteja puhelinlaskussa. Menettely on jo otettu käyttöön Venäjällä ja se laajenee pian Pohjois-Amerikkaan.
Microsoft tekee Venäjällä yhteistyötä operaattorien laskutuspalveluja tuottavan Mach-yrityksen kanssa. Skypen käyttäjät voivat ostaa krediittipisteitä matkapuhelimen selainsovelluksella ja maksaa niistä kuukausittaisessa puhelinlaskussaan tai maksu voidaan vähentää käyttäjän prepaid-tililtä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901456- 541013
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että379854- 153824
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622