Osaiskohan kukaan auttaa mua?? Mulla on epäsäännöllinen kk-kierto (johtuen pco:sta) johon käytän välillä terolut-keltarauhashormonia (ohje: aloitus 15 pv kuukautisten alusta, 10:n päivän ajan). Nyt syön parhaillaan terolutia ja laskeskelin että menkat alkais perjantaina tai lauantaina viimeisen terolutnapin jälkeen. Nyt tilanne kuitenkin se, että en millään haluais menkkoja vielä lauantaina alkavaks (tiedossa olis kunnon tyttöjen ilta saunomisen ja biletyksen merkeissä), joten voinko jatkaa/pidentää terolutin syömistä 10:n päivän sijasta 13 päivään? Voiko terolutilla ylipäätään siirtää menkkojen alkua noin?
voiko terolutia käyttää näin..?
missr
1
219
Vastaukset
- Helena
Hei minä olen siirtänyt usein menkkoja Terolutilla. Sellanen sääntö siinä taitaa olla ettei saa siirtää yli kymmentä päivää. Mitään jälkivaivoja ei ole tullut, mutta se kai on hyvin yksilöllistä. Eikös esim. naisurhelijat joudu kilpailukaudella siirtämään menkkojaan jatkuvasti, siirtävätkö Terolutilla en tiedä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746